Dit en geen neppe kitscherige verheerlijking van alles wat Nederland is, zoals bij Ewbank. W-A is een eindbaas van de bende, zo is het ook gewoon.quote:Op zondag 21 april 2013 00:16 schreef GSMboy het volgende:
Deze heren zijn echt een baas, en W-A is hierin een echte EINDBAAS!!!!!
301 views zegt alleen nog niet zo heel veel, dat is vaak het punt waarop de views worden verwerkt of iets dergelijks, video's blijven bijna altijd even steken bij 301 viewsquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:25 schreef Flurry het volgende:
Wel mooi... toen TS dit gister postte stond ie op 300 views op YT - nu over de 100k
Iedereen nog even stemmen bij de telegraaf, zou mooi zijn als dit de officiële versie overschaduwt
Mooi gezegd!quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit en geen neppe kitscherige verheerlijking van alles wat Nederland is, zoals bij Ewbank. W-A is een eindbaas van de bende, zo is het ook gewoon.
Is dat relevant in dit topic?quote:Op zondag 21 april 2013 11:25 schreef Deetch het volgende:
Wel lomp om die Ewbank te bedreigen met de dood, dan ben je toch wel echt een klapjosti.
Neuh op zich niet maar wilde het toch even noemen want ook hier op Fok! zullen dit soort types rondlopen.quote:
Ik denk als 2 goede zangers dit zouden inzingen het best een hit kan worden. Het is wel irritant dat ze niet kunnen zingen. Verder wel heel knap gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef breaky het volgende:
Leuk lied maar iets te studentikoos om als officieel Koningslied te fungeren.
Al denk ik dat WA als voormalig prins pils dit soort liedjes wel kan waarderen.
quote:Op zondag 21 april 2013 11:25 schreef Deetch het volgende:
Wel lomp om die Ewbank te bedreigen met de dood, dan ben je toch wel echt een klapjosti.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
En kap eens met dat 'boehoe ik word bedreigd op internet'
Als er een boom van een vent je bij de kladden pakt en je vraagt om je eens even binnestebuiten te zullen keren dán word je pas bedreigd.
Gejankzak tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |