Als ze buiten komen zal hij waarschijnlijk daarvandaan komen, maar inderdaad iedereen even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:47 schreef As1981 het volgende:
Ja we hebben twee katten die in de box komen (dat mogen ze niet maar doen ze wel).
Ja ga zo de kinderen nakijken inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ze buiten komen zal hij waarschijnlijk daarvandaan komen, maar inderdaad iedereen even in de gaten houden.
Nu niet meer, nu de romper meerdere keren gewassen is (40 graden, geen droger). Nu nog maar een klein stukje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt de romper terugslaan tot haar elleboog Joipoi? Dat is echt wel heel erg ruim.![]()
Nee, integendeel. Alles blijft prima zitten. Alleen sokken liggen meestal al vrij snel ergens anders. Je vindt de jurk en broek maat 80 ook te groot? Die waren toen overigens ook nog ongewassen, zit nu alweer ietsje kleiner.quote:Heb je dan niet dat kleertjes niet lekker blijven zitten met rollen en bewegen?
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, integendeel. Alles blijft prima zitten. Alleen sokken liggen meestal al vrij snel ergens anders. Je vindt de jurk en broek maat 80 ook te groot? Die waren toen overigens ook nog ongewassen, zit nu alweer ietsje kleiner.
Nou ja, na het wassen zit het nu alweer iets kleiner. En mijn baby is blij en gelukkig en dát vind ik het belangrijkst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Behoorlijk ja.Mijn guppie is 64/65 cm, tegen de 6,5 kilo en sommige maat 68 vind ik echt nog te ruim.
Ja, helemaal vergeten op te reageren. Tico, wat een enorm toffe foto!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:04 schreef Fieder het volgende:
Mooie foto's weer! Vooral die van Bram met zusjes!![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vestje Soesa, ik had hem in 56, ze heeft erin gewóónd de eerste maanden.![]()
Zo ongeveer (qua 'strakheid/ruimheid') zat maat 56 bij mijn baby toen ze 1 week oud was. En die maat droeg ze toen dan ook. Nu zit maat 74/80 op die manier bij haar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nouja, er zit ook een verschil tussen (te) strak en gewoon aangesloten. Mijn dame draagt nooit te strakke kleding maar het past wel. Zoals hier (1 week oud):
[ afbeelding ]
Noppies mt 50. Niet te strak of te ruim, gewoon passend! Beetje rare foto maar de enige op m'n telefoon waarop je t een beetje kunt zien.
En zo zitten de kleertjes bij mijn baby dus ook nadat ze gewassen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk heeft op deze foto een jumpsuit 68 aan. Die wordt nu te strak. Zeker als de luier vol raakt.
[ afbeelding ]
Dat vind echt niemand prettig denk ik zomaar en ik denk ook niet dat iemand hier dat doet!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks als ik aan die rompers moet trekken om de knoopjes onderaan dicht te krijgen. Dan berg ik 'trots' () die maat op en krijgt ze een maatje groter van mij.
Maar wat maakt het uit dan?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:46 schreef becky27 het volgende:
joipoidoi, sorry hoor maar het klopt gewoon niet, je baby is net zo groot als de mijne en je zit hier 'trots' te vertellen dat ze in maat 74/80 zit terwijl dat veel te groot is. Waarschijnlijk is ze werkelijk gewoon net over naar 62.
Het scheelt dat ze maat 74 en 80 vaak wel lang dragen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Kyara, dat had ik ook ja . En ik vond het in het hele begin zo groot klinken toen ze kleertjes maat 62 droeg . Nu vind ik maat 80 veel te groot klinken, daar ben ik nog niet aan toe!
Ik heb ook allerlei zomerkleertjes gekocht voor onze vakantie eind volgende maand. In januari was er een grote uitverkoop in name-it zomerkleding bij ikenmijnkind en toen heb ik m'n slag geslagen. Maat gegokt (80) en dat zal straks bij voornamelijk de broekjes nog wel echt te groot zijn. Maar dan heeft ze er hier in de zomer ook nog wat aan!
Nee ze is niet trots.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:46 schreef becky27 het volgende:
joipoidoi, sorry hoor maar het klopt gewoon niet, je baby is net zo groot als de mijne en je zit hier 'trots' te vertellen dat ze in maat 74/80 zit terwijl dat veel te groot is. Waarschijnlijk is ze werkelijk gewoon net over naar 62.
Als ik geen goed aansluitende rompers heb dan hangt Isabel d'r luier op d'r knieen. Poepwise is dat niet heel handig.
Dit was ik. J z'n telefoon.quote:
Oh ja, pff, dat herken ik wel ja. Heel trots vertellen dat je baby van 2 dagen oud de hele nacht heeft doorgeslapen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik schrijf elders ook, en daar is het ook hoe groter de kledingmaat van je kind hoe beter. (net als hoe vroeger beginnen met bijvoeding, en hoe langer slapen etc etc)
Zelfde soort moeders die vinden dat hun kind meteen maand of 6 echt niet meer in de maxicosi past of bij 4 maanden de buggyzit op de wagen monteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik schrijf elders ook, en daar is het ook hoe groter de kledingmaat van je kind hoe beter. (net als hoe vroeger beginnen met bijvoeding, en hoe langer slapen etc etc)
Jups.. De eerste buggyinzetten zijn al gemonteerd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde soort moeders die vinden dat hun kind meteen maand of 6 echt niet meer in de maxicosi past of bij 4 maanden de buggyzit op de wagen monteren.
Of een baby die nog niet kan zitten op de fietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde soort moeders die vinden dat hun kind meteen maand of 6 echt niet meer in de maxicosi past of bij 4 maanden de buggyzit op de wagen monteren.
Maat 68 heeft ze hier vrij lang gedragen. Ong. vanaf eind december tot begin deze maand. Dat was iig het langst dat ze met een maat heeft gedaan tot nu toe geloof ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze maat 74 en 80 vaak wel lang dragen.
Ik vind de kleding van M nu ook ineens heel groot als dat naast het kleine spul op de waslijn hangt. Ik vond het toen vooral groot lijken toen er niet meer 2 kledingstukken naast elkaar op het droogrekje pasten.
Zoe, ben benieuwd naar de foto's!
Joi, misschien moet je anders je wasmachine laten checken als het na 1 keer wassen 2 maten kleiner is geworden
Voorspelbaar. Buggyzit natuurlijk ook van mama af. Dat maakt de boel compleet, kunnen ze lekker kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Tuurlijk vind ik het ook fijn dat Luuk doorslaapt, en baalde ik ook echt wel even toen hij daar mee stopte.
[..]
Jups.. De eerste buggyinzetten zijn al gemonteerd.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Buggyzit natuurlijk ook van mama af. Dat maakt de boel compleet, kunnen ze lekker kijken.
Oh ja dat soort types. Weet je ik vind het best leuk hoor dat Isabel al rolt maar van mij mag ze nog veel liever een lief klein baby'tje blijven. Die nog wel ff in maat 56 zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben zo blij met dit lekkere weer, veel leuker om foto's te makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maat 68 heeft ze hier vrij lang gedragen. Ong. vanaf eind december tot begin deze maand. Dat was iig het langst dat ze met een maat heeft gedaan tot nu toe geloof ik.
Zoë, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Wij hebben vorige week ook zulke mooie foto's van E'tje gemaakt
Dat idd. Ik hou Luuk echt nog wel liever klein. Maat 56 is niet meer haalbaar. Das kindermishandeling.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oh ja dat soort types. Weet je ik vind het best leuk hoor dat Isabel al rolt maar van mij mag ze nog veel liever een lief klein baby'tje blijven. Die nog wel ff in maat 56 zit.
Kun je geen plankje monteren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef kaatjejannie het volgende:
Onze inzet kan ook alleen van me af. Helaas. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben als Luuk in de inzet kan hoor. Dan kan Sofie er ook weer in.
Ik had toen met Sofie dan het beeld ingeperkt door een dooky.
Luuk ligt trouwens amper in de wagen. Geloof dat dat ding al een maand of 3 ongebruikt is.
Ja, zeker! Vorige week zondag in de tuin, in het zonnetje met haar zonnehoedje opquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ben zo blij met dit lekkere weer, veel leuker om foto's te maken
S net op bed gebracht, in 5min gelukt. Vriend keek me aan
nu al?
Heel verschil met vorige week
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:01 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat idd. Ik hou Luuk echt nog wel liever klein. Maat 56 is niet meer haalbaar. Das kindermishandeling.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]foto op die site met moeders die graag hun baby in grote maten doen; kijk dit is L. Mt 56 past nog!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, zeker! Vorige week zondag in de tuin, in het zonnetje met haar zonnehoedje op. Zo schattig. Heerlijke foto's. Kan ook niet wachten op de vakantie!
Super fijn Zoë! Ik ben echt heel blij voor je
Klopt inderdaad. M zit nu in maat 86 maar die loopt nog niet en je ziet echt dat zijn broeken nu meer gemaakt zijn voor lopende dan voor kruipende kindjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Zo�23 het volgende:
Nu sommige kledingstukken mt 86 maar dat is omdat sommige merken klein/kort vallen en S staat. Valt kleding anders dan als ze liggen
M was daar dus in 2 weken uit.... groeispurtjequote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
Maat 68 heeft ze hier vrij lang gedragen. Ong. vanaf eind december tot begin deze maand. Dat was iig het langst dat ze met een maat heeft gedaan tot nu toe geloof ik .
We gaan 2 weken naar Mallorcaquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]zonnehoedjes
Gaan jullie ook op vakantie? Of gewoon lekker in eigen land?
Dankje, vind t ook fijn zo
Bij sommige kinderwagens kan dat niet anders he. Vond het ook maar niks toen M in de buggystand ging maar goed, toen was ie 7 maanden,quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Buggyzit natuurlijk ook van mama af. Dat maakt de boel compleet, kunnen ze lekker kijken.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:03 schreef Zo�23 het volgende:
foto op die site met moeders die graag hun baby in grote maten doen; kijk dit is L. Mt 56 past nog!
4 en 7 maanden is wel een verschil he?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bij sommige kinderwagens kan dat niet anders he. Vond het ook maar niks toen M in de buggystand ging maar goed, toen was ie 7 maanden,
4 maanden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
4 en 7 maanden is wel een verschil he?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Bram past ook gewoon in 80/86. Ik ga meteen maat 68 opruimen nu.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
"Mijn baby draagt al maat 80/86, en dat allemaal op míjn melk"quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je niet trotsquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:18 schreef Joene het volgende:
Zou mijn kind normale kleding aankunnen ?
Noppies en mexx vallen smal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:18 schreef Loj het volgende:
Nou als we het dan toch over kleding hebben....
Mijn lange dunne man (4300 gram en 58 cm) past broekjes van maatje 50 qua lengte niet meer, maar maatje 56 is te wijd....
Iemand een merk (winkel) waarin ze smalle broekjes hebben in 56?? (Of lange broekjes in 50)
Ik zoek nu telkens maar broekjes met touwtjes, maar dat ziet er vaak ook nog niet zo mooi uit, omdat ik dan die touwtjes zo strak moet trekken
Verder alles nog in 50/56
Heb ik hier verder nog iets gemist?
Mijn kleding maat XS en S zit gewoon goed. Ik hoef niet ineens naar medium.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef Kyara het volgende:
Joi, misschien moet je anders je wasmachine laten checken als het na 1 keer wassen 2 maten kleiner is geworden
Klopt! Zo'n soort moeder ben ik inderdaad. Soort.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb inderdaad een echte huilbaby. Ze huilt ongeveer 2 á 3 keer per week een paar minuutjes. Om gék van te worden! Heb jij misschien nog tips?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:59 schreef Ticootje het volgende:
En dan raar vinden dat zo'n kindje huilerig wordt....
Doe je dat opruimen wel een beetje trots dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind m wel heel leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ja heel erg, omdat ik het ledikant heb opgeruimd en nu weer naar de IKEA moet voor een eenpersoonsbed. Oh nee, dat hoef ik helemaal niet, want dat kan ze zelf!quote:
Tnx Tico,quote:
Puh, mijn kind kon dat al toen ze nog in mijn buik zat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:36 schreef Loj het volgende:
Over trots gesproken: Ow. Kan met drie maanden al zijn speen in zijn mond doen! Daar kunnen jullie niet tegenop he !!!
Ik denk dat trots soms wordt verward met iets gewoon heel fijn vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh ja, pff, dat herken ik wel ja. Heel trots vertellen dat je baby van 2 dagen oud de hele nacht heeft doorgeslapen...
Dit, en zoals ik al in een van de vorige topics schreef dacht ik ook dat het gewoon normaal was dat mijn baby nachten doorslaapt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nee, M. en ik zijn daar niet echt trots op, tis niet alsof het onze eigen prestatie isMaar we vinden het wel verdomd relaxed!
Oh, lol! Dat lijkt me ook irritant ja. Wij pretenderen niet dé manier te hebben gevonden om baby's te laten doorslapenquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:23 schreef becky27 het volgende:
Het is ook relaxed als je baby doorslaapt. Maar hoe moe (en nu weer) werd ik van de vraag 'slaapt ze al door, nee, oh dan moet je dit en dit en dit doen. Dat werkt echt want mijn baby slaapt al sinds dag 2 door'.
Hebben ze er ook eent(d)je voor mijn baby in maatje 104?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:34 schreef Phaidra het volgende:
Even iets heel anders:
[ afbeelding ]
Bij de kruidvat als je 2 pakken pampers koopt. Ik vind 'm geniaal! Met een beetje mazzel past hij ook nog op z'n verjaardag. Eendjes
Je hoeft toch niet te wachten tot baby gegroeid is om nieuwe kleertjes te kopen? Kan toch ook gewoon in de maat die hij/zij op het moment heeft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:45 schreef Zolena het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om van kledingmaat te wisselen. Allemaal nieuwe leuke kleertjes![]()
Zonde van het geld. Vind ik dan. Baby'tje kan maar zoveel kleertjes tegelijk aan. Ik koop momenteel alleen maar spullen in Saartje's volgende maat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te wachten tot baby gegroeid is om nieuwe kleertjes te kopen? Kan toch ook gewoon in de maat die hij/zij op het moment heeft.
Daarom Zeeman, bijna gratis.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zonde van het geld. Vind ik dan. Baby'tje kan maar zoveel kleertjes tegelijk aan. Ik koop momenteel alleen maar spullen in Saartje's volgende maat.
Ik tot nog toe ook. Nu het mooier weer wordt ben ik voor het eerst meer in haar huidige maat gaan shoppen. Morgen eerste hapje, zul je zien dat ze vast voedsel geniaal lekker vindt en in één keer in 74 92quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Vind ik dan. Baby'tje kan maar zoveel kleertjes tegelijk aan. Ik koop momenteel alleen maar spullen in Saartje's volgende maat.
Ik vind het ook wel wat hebben als ze wat leuks aanheeft. Ik moet er ook tegenaan kijken zeg maar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daarom Zeeman, bijna gratis.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:49 schreef danic het volgende:
Verder had ik de popcorn rijstwafels al gepakt.
Dat o.a. ja. Maar trots op de kledingmaat van je kind? Daar had ik nog nooit van gehoord en vind ik echt lachwekkend en simpel.quote:
Ik vind dat er best leuke dingen bij Zeeman te koop zijn. Meeste koop ik van Zeeman en soms wat 'specialere' dingen bij de duurdere winkels. Ik vind het gewoon zonde om te veel dure dingen te kopen als ze er toch zo snel uitgroeit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind het ook wel wat hebben als ze wat leuks aanheeft. Ik moet er ook tegenaan kijken zeg maar.![]()
Uiteraard is mijn kind geniaal leuk, maar met leuke kleertjes is ze nóg leuker.
ik vind name-it qua broekjes juist redelijk groot vallen in de kleine maatjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:33 schreef nytar het volgende:
Name it valt meestal ook smal! Alhoewel ik het niet van de hele kleine maatjes weet...
Ik vond je foto's anders ook erg lachwekkend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat o.a. ja. Maar trots op de kledingmaat van je kind? Daar had ik nog nooit van gehoord en vind ik echt lachwekkend en simpel.En ik vind het ook lachwekkend en simpel van degenen die dat denken van anderen.
Ja, vooral Frendz van de V&D vind ik klein vallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef As1981 het volgende:
V&D valt trouwens ook redelijk smal. Althans voor mijn oudste weet niet hoe dat voor de kleinere maten is.
Verder heeft Benneton italiaaanse maten waardoor die ook anders vallen bv 90 ipv 92. Maar niet goedkoop. Maar in de uitverkoop kan je best leuk scoren.
Ik zal ook niet snel een Zeeman binnenlopen moet ik zeggen. Maar Otje heeft ook gewoon hema-rompers en H&M en Lindex-spul.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind dat er best leuke dingen bij Zeeman te koop zijn. Meeste koop ik van Zeeman en soms wat 'specialere' dingen bij de duurdere winkels. Ik vind het gewoon zonde om te veel dure dingen te kopen als ze er toch zo snel uitgroeit.
En uiteraard krijg ik (mijn baby eigenlijk) af en toe iets van andere mensen, ook nieuwe dingen.
Idd, daar kocht ik laatst een truitje in 68 van, kan maar net. En slecht afgewerkt ook trouwens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, vooral Frendz van de V&D vind ik klein vallen.
Ik zie op fok vaak leuke dingen bij de Zeeman vandaan maar ik kan t er nooit echt vinden. E'tje draagt met name HEMA, H&M, Noppies en Name-it.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef Kyara het volgende:
Nee, en ik vind het relatief duur.
Zeeman heeft soms best aardige dingen hoor. Ook voor leggings en maillots en zo.
Ik moet echt zeggen dat ik nooit in de Zeeman kwam, maar ik vind dat ze idd wel leuke dingen hebben. Je moet alleen wel ff zoeken en er kwam laatst kraamvisite met Zeeman kleding aan. Vier broekjes en vier truitjes en ik heb maar 1 broekje en truitje goedgekeurdquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zal ook niet snel een Zeeman binnenlopen moet ik zeggen. Maar Otje heeft ook gewoon hema-rompers en H&M en Lindex-spul.
[..]
Je kan ook online bestellen bij Zeeman, maar daar is wel een stuk minder keus dan in de winkel. Althans, dan bij de winkel bij mij in de buurt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zie op fok vaak leuke dingen bij de Zeeman vandaan maar ik kan t er nooit echt vinden.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je kan ook online bestellen bij Zeeman, maar daar is wel een stuk minder keus dan in de winkel. Althans, dan bij de winkel bij mij in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zal je zeggen .. mijn moeder en de wijkverpleegkundige (beide dames wel op leeftijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh ja, pff, dat herken ik wel ja. Heel trots vertellen dat je baby van 2 dagen oud de hele nacht heeft doorgeslapen...
Dat inderdaad. Sowieso boeien merken me weinig en al helemaal niet voor een baby!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier shop ik voornamelijk bij Zeeman/Wibra. Voor de korte tijd dat ze het aan heeft ga ik geen kapitalen betalen. En soms Hema en H&M.
Ha bolle!quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk heeft op deze foto een jumpsuit 68 aan. Die wordt nu te strak. Zeker als de luier vol raakt.
[ afbeelding ]
Oh ja, ik kleed mijn kinderen inderdaad met het enige doel om andere hun ogen uit te steken. Zelf vind ik die kleertjes namelijk helemaal niet leuk. Het gaat me puur om de status die wij dan uitstralen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Sowieso boeien merken me weinig en al helemaal niet voor een baby!Aan dopen en andere geloofs-sprookjes-onzin doe ik ook niet, dus daar hoeft ze ook niet een supersjieke outfit voor te hebben om de geloofsgemeenschap de ogen mee uit te steken.
Zit het je dwars ja?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, ik kleed mijn kinderen inderdaad met het enige doel om andere hun ogen uit te steken. Zelf vind ik die kleertjes namelijk helemaal niet leuk. Het gaat me puur om de status die wij dan uitstralen.____!
Integendeel. Ik vind het onwijs vermakelijk. Ik lach me altijd rot om simpel volk. Daarom kijk ik ook graag naar huisje boompje barbie.quote:
Hier velours tuinbroek, t-shirt met lange mouwen en winterjas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond het buiten nog best koud. Hier broek, trui, romper en zomerjas. Onder een dekbedje.
Ik ga een beetje af op hoe Bram voelt. In principe hou ik nog steeds aan, 1 laagje meer dan wat ik zelf draag. Als hij dan warm aanvoelt kan ik altijd nog wat uitdoen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
dit is binnen he? Buiten net was het ook dit trouwens, maar dan wel in de doek onder mijn jas. Hij had ook een mutsje op. Zo een met naam.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:54 schreef Ticootje het volgende:
Integendeel. Ik vind het onwijs vermakelijk. Ik lach me altijd rot om simpel volk. Daarom kijk ik ook graag naar huisje boompje barbie.
Ik haal regelmatig wat bij de zeeman, wibra en primark. Maar als Saartje genoeg truitjes heeft in een bepaalde maat, dan heeft ze er gewoon genoeg. Ik vind het zonde van het geld dan, als ze haar truitjes nauwelijks aan gaat hebben. En er ook nog eens relatief snel uitgroeit. Zelfs als het maar ¤3 kostte, bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daarom Zeeman, bijna gratis.
Maar goed, ik vind het juist altijd zo jammer als ze bepaalde kleertjes niet meer past. Dat heb ik vooral bij kleertjes die ik op speciale momenten of van speciale personen gekregen heb. Of die ik zelf gekocht heb en zó leuk vind.
Sock ons!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef Kyara het volgende:
Ik trek er gewoon haar sokken overheen. Blijven die ook beter zitten.
1 van de grootste primarks komt hier om de hoek. Zo slecht voor m'n portemonnee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik haal regelmatig wat bij de zeeman, wibra en primark. Maar als Saartje genoeg truitjes heeft in een bepaalde maat, dan heeft ze er gewoon genoeg. Ik vind het zonde van het geld dan, als ze haar truitjes nauwelijks aan gaat hebben. En er ook nog eens relatief snel uitgroeit. Zelfs als het maar ¤3 kostte, bij wijze van spreken.
Gelukkig ligt er bij ons alleen een op ongeveer 40 minuutjes rijden. En als ik ga, dan neem ik gewoon alleen vast geld mee. Kan ik maximaal zoveel euro uitgevenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
1 van de grootste primarks komt hier om de hoek. Zo slecht voor m'n portemonnee.
Ik ben ook steeds bezig met omkleden. Van buiten naar binnen naar bed, overal wat anders. Op de babykamer is t nu 23 graden zucht... Dat wordt wat van de zomer!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind trouwens dit weer echt lastig qua kleding.
Zo af en toe hebben ze gratis verzenden..quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Fieder het volgende:
dat Lindex! Kende ik niet. Maar wel 7 euro bezorgkosten. Grote bestelling doen dus?
quote:
Name-it krijg je veel bij ikenmijnkind.nl. Volgens mij outlet o.i.d., maar in ieder geval aardige kortingen op die kleertjes. Daar kijk ik nog wel eens vaker als Saartje iets nodig heeftquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Fieder het volgende:
Ohhh ja primark heeft ook babykleding!![]()
Hier voornamelijk hema, maar ook veel wibra en zeeman. Voornamelijk broekjes, leuke jongensshirtjes vind ik daar zelden. Van Hema heb ik veel omslagrompers en truitjes, omdat ik t over zn hoofdje nog zo'n gedoe vindt en hij aankleden haat.
Name-it vind ik wel leuk
Daar ben ik nou nog nooit geweest maar er komt er wel een in de buurt. Toch maar eens kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
1 van de grootste primarks komt hier om de hoek. Zo slecht voor m'n portemonnee.
Zeker als je boven een bepaald bedrag komt. En met 3 kinderen zit ik daar dan best snel aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:47 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zo af en toe hebben ze gratis verzenden..
Wauw! 2 vooroordelen/veroordelingen in 1 zin. Das best knap!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Aan dopen en andere geloofs-sprookjes-onzin doe ik ook niet, dus daar hoeft ze ook niet een supersjieke outfit voor te hebben om de geloofsgemeenschap de ogen mee uit te steken.
Ik wist niet dat je er daarvoor drie moest hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeker als je boven een bepaald bedrag komt. En met 3 kinderen zit ik daar dan best snel aan
Dit is eigenlijk best een kutopmerking.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Sowieso boeien merken me weinig en al helemaal niet voor een baby!Aan dopen en andere geloofs-sprookjes-onzin doe ik ook niet, dus daar hoeft ze ook niet een supersjieke outfit voor te hebben om de geloofsgemeenschap de ogen mee uit te steken.
WAAAAAR??quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoetermeer. Waar eerst de h&m en de esprit zaten in het spazio. Ze hebben 2 of 3 panden dat wordt nu helemaal verbouwd.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoetermeer. Waar eerst de h&m en de esprit zaten in het spazio. Ze hebben 2 of 3 panden dat wordt nu helemaal verbouwd.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er daarvoor drie moest hebben.
Al deed je kind er slechts vier weken mee; als jij het mooi vindt en je hebt het geld ervoor (over), dan boeit het toch sowieso niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef becky27 het volgende:
Ik koop ook geen Zeeman, maar he, mijn kind doet vier maanden met 1 maat dus ja dan is een beetje kwaliteit wel heul erg fijn.
Serieus?! Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoetermeer. Waar eerst de h&m en de esprit zaten in het spazio. Ze hebben 2 of 3 panden dat wordt nu helemaal verbouwd.
H&m zit nu tegenover de didi.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus?! Nice!
Oh en goed om te weten dat h&m daar niet meer zit![]()
Scheelt weer lopen de volgende keer als ik er ben
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Danic & becky, zou me er niet teveel van aantrekken. Is gewoon joi vs. tico. De een maakt kutopmerkingen, de ander maakt er terug.
Zou gewoon ook die bak popcorn (van wie ook alweer? Damn you smartphone waardoor ik niet even snel kan terugzoeken!) erbij pakken
Ja en er zitten weinig boeiende winkels daar verder. Kruidvat is de enige winkel die dat zit waar ik nog wel eens iets moet hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja de laatste keer dat ik er was zag ik idd dat ze daar bezig waren, maar geen idee dus wat er precies kwam van h&m, maar verplaatst dus. Wel beter, vind t altijd zo'n end lopen daar
ja enorm stuk dat stadshart idd:') zeker 10 min van het ene naar het andere eindquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja de laatste keer dat ik er was zag ik idd dat ze daar bezig waren, maar geen idee dus wat er precies kwam van h&m, maar verplaatst dus. Wel beter, vind t altijd zo'n end lopen daar
Zonder de winkels in en uit te gaan tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ja enorm stuk dat stadshart idd:') zeker 10 min van het ene naar het andere eind
dat kan je wel op leukere plekken uitgeven dan het stadshartquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef becky27 het volgende:
Ik wil ook weer naar zoetermeer, maar eerst vakantiegeld en belastigteruggave afwachten, dan is het weer feest :p
ja inclusief kruidvat en h&m en Hema was het vandaag 45 min Ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zonder de winkels in en uit te gaan toch
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ja enorm stuk dat stadshart idd:') zeker 10 min van het ene naar het andere eind
Tell me. Ik vind het stadshart op dinsdagochtend ideaal om ff te shoppen. Veel verschillende winkels en effe net wat meer dan Delft of Rijswijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef Joene het volgende:
[..]
dat kan je wel op leukere plekken uitgeven dan het stadshart
En gratis parkeren!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
Tell me. Ik vind het stadshart op dinsdagochtend ideaal om ff te shoppen. Veel verschillende winkels en effe net wat meer dan Delft of Rijswijk.
Echt? Dat is handig, toch dichterbij dan Alexandrium. Ik wist ook niet dat de H&M daar niet meer zat, moet eerlijk zeggen dat ik niet zo vaak zo ver kom als het Spazio, tenzij ik bij de Mediamarkt ofzo moet zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
whahahahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]voor alleen de h&m heb ik daar geen zin in
ik doel meer op het ongezellige van het stadshartquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
Tell me. Ik vind het stadshart op dinsdagochtend ideaal om ff te shoppen. Veel verschillende winkels en effe net wat meer dan Delft of Rijswijk.
Het is niet echt het gezelligste winkelcentrum idd. Komt vooral door het volkquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doel meer op het ongezellige van het stadshart
te weinig plekjes om gezellig ff te zitten ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Het is niet echt het gezelligste winkelcentrum idd. Komt vooral door het volk
Qua uitstraling past het wel bij Zoetermeer. Ik vind dat er maar weinig wijken in Zoetermeer zijn die wel een beetje gezelligheid uitstralen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
te weinig plekjes om gezellig ff te zitten ookte modern / strak opgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë, heel leuk om eens foto's van jouw meisje te zien, toen ik lurkte had ik ze steeds gemist. Wat een beauty!![]()
oude dorp vind ik wel echt leuk. En dat is het eigenlijk ook wel een beetje denk ik .quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Qua uitstraling past het wel bij Zoetermeer. Ik vind dat er maar weinig wijken in Zoetermeer zijn die wel een beetje gezelligheid uitstralen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij echt honger had werd hij wel wakker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Loj het volgende:
Ow joh, zitten hier Zoetermeerders
Ik heb trouwens net iets doms gedaan! Meneertje zat onder dus heb hem ff mee onder de douche genomen. Daarna pyjama aangedaan in bed gelegd. Kom ik net beneden bedenk ik me opeens dat Ow nog een fles moest voor t slapen gaan.
Ik voel me een beetje slechte moeder nu
Maar hij slaapt nu echt heerlijk met een tevreden blik op z'n gezicht. Wil hem nu ook niet weer wakker maken, dus denk dat ik hem om uiterlijk 11 uur nog een flesje geef.
Maar damn wat ben ik dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder tot vandaag op een wolk gezeten maar nu huil ik de hele dag![]()
![]()
Van de week had ik een onwijs drukke dag. En ik kon me toen niet meer herinneren wanneer ik m nou voor het laatst een schone luier had gegeven. Zat er iets van 6 uur al tussen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:07 schreef Loj het volgende:
Dat is ook zo, maar toch... Voel me zo dom..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kidscase jurkje maat 80, hema romper/broekje maat 74
[ Bericht 3% gewijzigd door kleinzusje op 20-04-2013 20:21:03 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Oepsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van de week had ik een onwijs drukke dag. En ik kon me toen niet meer herinneren wanneer ik m nou voor het laatst een schone luier had gegeven. Zat er iets van 6 uur al tussen.oeps.
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Dat is een onwijze leuke!! Geen tandjes nog?
Leuk vest!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef Phaidra het volgende:
KZmooi meisje en ik ben een keer op tijd!!
Ik heb ook nog een leuke van vandaag:
Does this hat make me look fat?
[ afbeelding ]
Dat hoedje ook echt te schattig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef Phaidra het volgende:
KZmooi meisje en ik ben een keer op tijd!!
Ik heb ook nog een leuke van vandaag:
Does this hat make me look fat?
[ afbeelding ]
Tnx! Van Kyara overgenomen geloof ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuk vest!
Ik vind vestjes altijd bij anderen wel leuk staan. Ik heb ze in de kast liggen en laatst had Bram er ook 1 aan, maar het zat helemaal knudde.
Half zeven tot half zeven hier, tenzij poep.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef becky27 het volgende:
oh hier de laatste luier meestal om 23.00 uur en de volgende pas ron 09.00,
Overdag doe ik altijd na een voeding. Dus veel meer dan 3 of 3,5 uur zit er niet tussen. In de nacht zit er natuurlijk soms wel een uur of 9 tussen. Van 22 tot 7 ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef As1981 het volgende:
Wat een leuk meisje kz.
En volgens mij heb ik ook nog niet op de strand foto's van zoë gereageerd. Echt een dame al.
En tico zes uur met een luier is toch niet heel schokkend? Hier zit er vaak vijf uur tussen en in de nacht dus ook wel eens zeven uur.
Oh oke. Overdag zit hier 3-5 uur tussen een voeding. Wij doen ook voor een voeding de luier. Overigens ook in de nacht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Overdag doe ik altijd na een voeding. Dus veel meer dan 3 of 3,5 uur zit er niet tussen. In de nacht zit er natuurlijk soms wel een uur of 9 tussen. Van 22 tot 7 ofzo.
Raar is dat he? Zeker als je zelf een kleine hebt. Ik kan me niet indenken dat ik er 1 kwijtraak.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef Twinkle20 het volgende:
O. er was nog een pagina
Sola en ik meen Lot? Ook gaaf.
Jaaa die hele minies.. mijnes is alweer zo groot
Over een paar jaar misschien
Hmmm vanmorgen te horen gekregen dat een baby die vorige week geboren is maar zuurstofgebrek, vanmorgen is ingeslapen. Mn mijn man kent haar best goed. Komt aardig hard binnen zoiets... Zit een beetje verslagen op de bank. Niet te begrijpen ..
Daar ben ik mee gestopt. Want ik verschoon op bed en steeds in de nacht met m'n slaaphoofd was ik niet snel genoeg en dan plaste hij weer m'n bed onder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef As1981 het volgende:
[..]
Oh oke. Overdag zit hier 3-5 uur tussen een voeding. Wij doen ook voor een voeding de luier. Overigens ook in de nacht.
Sorry ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt. Want ik verschoon op bed en steeds in de nacht met m'n slaaphoofd was ik niet snel genoeg en dan plaste hij weer m'n bed onder.
Terecht.quote:
Kan ik me zo voorstellen. Wij verschonen gewoon in zijn kamer, daar geven we ook het flesje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht.
Maar na een keer of 10 was ik het wel echt zat hoor.
Brammetje heeft geen eigen kamer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
[..]
Kan ik me zo voorstellen. Wij verschonen gewoon in zijn kamer, daar geven we ook het flesje.
De 8 weken afspraak is als ze 12 weken isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef As1981 het volgende:
Balen het Pessie als die leuke kleertjes te klein worden he. Ben jij al voor de 8 weken afspraak bij het cb geweest?
Dat wordt oppassen Tante Soesa, alhoewel ze hier nog niet echt uit kan klimmen.
Je slaat dus een afspraak over? Was meer benieuwd of onze kleintjes gelijk op gaan, aangezien ze niet zo veel schelen. Net zoals onze oudste overigens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef pessie het volgende:
[..]
De 8 weken afspraak is als ze 12 weken is. ach ja, ik zie zo ook wel dat ze groeit, daarnaast poept en plast ze voortdurend dus zal wel goed zijn.
Mee eens!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leuk vest!
Ik vind vestjes altijd bij anderen wel leuk staan. Ik heb ze in de kast liggen en laatst had Bram er ook 1 aan, maar het zat helemaal knudde.
Nou niet helemaal. Eerste afspraak zou als ze 5 weken was, en dat werd toen 6 weken omdat dat beter uitkwam. Volgend afspraak zou met 10 weken, maar dan gaan we naar MN ouders en het CB heeft pas ruim 2 weken later weer plek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef As1981 het volgende:
[..]
Je slaat dus een afspraak over? Was meer benieuwd of onze kleintjes gelijk op gaan, aangezien ze niet zo veel schelen. Net zoals onze oudste overigens.
dibsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef pessie het volgende:
As, leuke foto's zo! En idd heel leuk vestje! Kan prima al!
Jammer genoeg is het pakje Lauren bijna te klein. Het staat haar zo leuk en het is zo lekker zacht. Maar helaas blijft ze niet klein genoeg
Het nadeel is dus dat groeigids maar een grafiek heeft tot 15 maanden (dat was niet zo voordat ze de site veranderden) en daarna krijg je er eentje van 0-21 jaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb groeigids en op telefoon een app van tns.
Op borstvoeding.com is er ook eentje. Maar weet niet of die veel afwijkt voor kindjes die fv krijgen.
Heftig As.
Knijp nog maar een keertje extra in mijn handjes.
Biefstuk en bier vanavond. Hoe goed?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Twinkle20 het volgende:
O en wat lekker om weer onbezonnen met een wijntje en brie en alles op de bank te zitten. Wat dat betreft mis ik zwanger zijn echt niet. Lekker alles eten zonder na tedenken of het schadelijk is voor wuppie.
Ja nog 1 bakken kan natuurlijk ook. Maar anders.....denk aan mij!quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef pessie het volgende:
[..]. moet nog bedenken of ik er afscheid van kan nemen
Doe waar jij je fijn bij voelt, maar als je 2 uur tussen voedingmomenten hebt, kun je best een wijntje drinken.quote:Op zondag 21 april 2013 07:15 schreef Kyara het volgende:
Ik heb die van groeigids voor M en voor de meisjes die van borstvoeding.com. Voor de meisjes trouwens ook een speciale uitgeprinte van TNO voor meisjes die met 33 weken zijn geboren.
Tinu, fijn dat het weer wat beter gaat met je mannetje!
Alcohol heb ik nog niet gedronken. Durf ik nog niet aan met de bv. Geniet wel van mijn filet americain! En van op mijn buikslapen, traplopen zonder te hijgen, normaal kunnen plassen, mijn oudste lekker normaal op schoot kunnen houden zonder dat er een megabuik in de weg zit, mijn oudste lekker in de lucht kunnen gooien, je ergens langs kunnen wringen, gewoon omdraaien in bed, je eigen schoenen dicht kunnen maken, hoge hakken dragen..... etc
Ja, dat weet ik maar ik kolf om 21.30 nog en vaak gaan ze na 22.00 uur spoken en dan leg ik ze ook nog vaak aan. En daarna slaap ik.... 's ochtends zou wel kunnen maar om dan nu een wijntje te drinken.....quote:Op zondag 21 april 2013 07:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe waar jij je fijn bij voelt, maar als je 2 uur tussen voedingmomenten hebt, kun je best een wijntje drinken.
Champagneontbijt!!!quote:Op zondag 21 april 2013 07:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik kolf om 21.30 nog en vaak gaan ze na 22.00 uur spoken en dan leg ik ze ook nog vaak aan. En daarna slaap ik.... 's ochtends zou wel kunnen maar om dan nu een wijntje te drinken.....
bovendien denk ik dat ik compleet ga stuiteren van 1 wijntje
quote:Op zondag 21 april 2013 07:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
En jij mag er dan weer zoveel je wilt.
We hebben besloten dat Otje vandaag maar eens haar eerste hapje gaat krijgen, Ik wordt een beetje weemoedig van de gedachte dat het de laatste dag is dat ze op alleen mijn melk groeit. [/muts]
Luna heeft deze week haar eerste groentehapjes gekregen.quote:Op zondag 21 april 2013 07:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
We hebben besloten dat Otje vandaag maar eens haar eerste hapje gaat krijgen, Ik wordt een beetje weemoedig van de gedachte dat het de laatste dag is dat ze op alleen mijn melk groeit. [/muts]
Otje hoeft het van mij niet te eten, als ze kennis kan maken met het concept, en misschien wat binnenkrijgt ben ik tevreden.quote:Op zondag 21 april 2013 08:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Luna heeft deze week haar eerste groentehapjes gekregen.Dat gaat nog niet helemaal goed, ze eet het tegen heug en meug op. En dat vieze gezicht dat ze erbij trekt.
![]()
Waarom laat je dr tegen heug en meug eten dan? Ze is pas 4 maanden toch?quote:Op zondag 21 april 2013 08:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Luna heeft deze week haar eerste groentehapjes gekregen.Dat gaat nog niet helemaal goed, ze eet het tegen heug en meug op. En dat vieze gezicht dat ze erbij trekt.
![]()
Ik zat trouwens op de Facebook van Ticootje te kijken en de kleertjes van mijn baby zitten helemaal niet groter dan bij die van haar.En waarom die mouwen op die foto's een stuk langer waren had ik al uitgelegd.
En wat lijkt haar baby trouwens op zijn vader zeg!
Ik heb geen Facebook, maar Ticootje's Facebook staat in haar profiel.quote:Op zondag 21 april 2013 08:45 schreef As1981 het volgende:
Leuk om te zien he op wie ze lijken. Nu heb ik tico niet op fb en heb ik geen voorstelling meer van hoe Joene er uit ziet na die ene keer dat ik hem gezien heb. Maar Bram is wel een heerlijk mannetje
Omdat ik haar graag mishandel. Op aanraden van het consultatiebureau.quote:Op zondag 21 april 2013 08:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Waarom laat je dr tegen heug en meug eten dan? Ze is pas 4 maanden toch?
Antwoord geven is defensief? O.k.quote:Op zondag 21 april 2013 09:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Die toch niet zo defensief. Doodnormale vraag toch? Jij hebt het over tegen heug en meug.
Ligt ook wel aan t kind.quote:Op zondag 21 april 2013 09:06 schreef Kyara het volgende:
mjah, en daarom ben ik dus niet voor met 4 maanden al beginnen met bijvoeden. Bij M zijn we met 6 maanden begonnen en dat ging meteen goed. Tuurlijk even wennen aan nieuwe smaken en vieze gezichten trekken maar hij at wel vrij snel goed. Dus met 4 maanden "ze moet het toch leren" ben ik niet met je eens.
Otje is gecorrigeerd ruim zes maanden.quote:Op zondag 21 april 2013 08:57 schreef Kyara het volgende:
Ik ga sowieso tot 6 maanden wachten. Is met met M ook goed bevallen. Alleen misschien wacht ik niet tot ze gecorrigeerd 6 maanden zijn maar iets eerder.
Wij moeten op advies van de kinderarts van het ziekenhuis. Ben nog niet begonnen het voelt een beetje onnatuurlijk. Wel beginnen met groenten ipv fruit ivm zuren.quote:Op zondag 21 april 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Dat 4 maanden ding komt van de richtlijn met voedselallergieen. Cb's hebben dat vervolgens weer eens overgenomen als algemene richtlijn.
Wat is 'gecorrigeerd'?quote:Op zondag 21 april 2013 09:47 schreef Loj het volgende:
Hier vroegen de oma's of ik niet kon beginnen met de fruithapjes, want dat is zo leuk tijdens t oppassen (vanaf aankomende vrijdag... Bleh) en hij geeft het al aan (oke hij sabbelt op de handjes en kijkt hoe wij eten)
Maar iedereen pech.... Ik wacht tot zes maanden (en misschien zelfs wel gecorrigeerd!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |