Als ze buiten komen zal hij waarschijnlijk daarvandaan komen, maar inderdaad iedereen even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:47 schreef As1981 het volgende:
Ja we hebben twee katten die in de box komen (dat mogen ze niet maar doen ze wel).
Ja ga zo de kinderen nakijken inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ze buiten komen zal hij waarschijnlijk daarvandaan komen, maar inderdaad iedereen even in de gaten houden.
Nu niet meer, nu de romper meerdere keren gewassen is (40 graden, geen droger). Nu nog maar een klein stukje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt de romper terugslaan tot haar elleboog Joipoi? Dat is echt wel heel erg ruim.![]()
Nee, integendeel. Alles blijft prima zitten. Alleen sokken liggen meestal al vrij snel ergens anders. Je vindt de jurk en broek maat 80 ook te groot? Die waren toen overigens ook nog ongewassen, zit nu alweer ietsje kleiner.quote:Heb je dan niet dat kleertjes niet lekker blijven zitten met rollen en bewegen?
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, integendeel. Alles blijft prima zitten. Alleen sokken liggen meestal al vrij snel ergens anders. Je vindt de jurk en broek maat 80 ook te groot? Die waren toen overigens ook nog ongewassen, zit nu alweer ietsje kleiner.
Nou ja, na het wassen zit het nu alweer iets kleiner. En mijn baby is blij en gelukkig en dát vind ik het belangrijkst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Behoorlijk ja.Mijn guppie is 64/65 cm, tegen de 6,5 kilo en sommige maat 68 vind ik echt nog te ruim.
Ja, helemaal vergeten op te reageren. Tico, wat een enorm toffe foto!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:04 schreef Fieder het volgende:
Mooie foto's weer! Vooral die van Bram met zusjes!![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vestje Soesa, ik had hem in 56, ze heeft erin gewóónd de eerste maanden.![]()
Zo ongeveer (qua 'strakheid/ruimheid') zat maat 56 bij mijn baby toen ze 1 week oud was. En die maat droeg ze toen dan ook. Nu zit maat 74/80 op die manier bij haar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nouja, er zit ook een verschil tussen (te) strak en gewoon aangesloten. Mijn dame draagt nooit te strakke kleding maar het past wel. Zoals hier (1 week oud):
[ afbeelding ]
Noppies mt 50. Niet te strak of te ruim, gewoon passend! Beetje rare foto maar de enige op m'n telefoon waarop je t een beetje kunt zien.
En zo zitten de kleertjes bij mijn baby dus ook nadat ze gewassen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk heeft op deze foto een jumpsuit 68 aan. Die wordt nu te strak. Zeker als de luier vol raakt.
[ afbeelding ]
Dat vind echt niemand prettig denk ik zomaar en ik denk ook niet dat iemand hier dat doet!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks als ik aan die rompers moet trekken om de knoopjes onderaan dicht te krijgen. Dan berg ik 'trots' () die maat op en krijgt ze een maatje groter van mij.
Maar wat maakt het uit dan?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:46 schreef becky27 het volgende:
joipoidoi, sorry hoor maar het klopt gewoon niet, je baby is net zo groot als de mijne en je zit hier 'trots' te vertellen dat ze in maat 74/80 zit terwijl dat veel te groot is. Waarschijnlijk is ze werkelijk gewoon net over naar 62.
Het scheelt dat ze maat 74 en 80 vaak wel lang dragen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Kyara, dat had ik ook ja . En ik vond het in het hele begin zo groot klinken toen ze kleertjes maat 62 droeg . Nu vind ik maat 80 veel te groot klinken, daar ben ik nog niet aan toe!
Ik heb ook allerlei zomerkleertjes gekocht voor onze vakantie eind volgende maand. In januari was er een grote uitverkoop in name-it zomerkleding bij ikenmijnkind en toen heb ik m'n slag geslagen. Maat gegokt (80) en dat zal straks bij voornamelijk de broekjes nog wel echt te groot zijn. Maar dan heeft ze er hier in de zomer ook nog wat aan!
Nee ze is niet trots.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:46 schreef becky27 het volgende:
joipoidoi, sorry hoor maar het klopt gewoon niet, je baby is net zo groot als de mijne en je zit hier 'trots' te vertellen dat ze in maat 74/80 zit terwijl dat veel te groot is. Waarschijnlijk is ze werkelijk gewoon net over naar 62.
Als ik geen goed aansluitende rompers heb dan hangt Isabel d'r luier op d'r knieen. Poepwise is dat niet heel handig.
Dit was ik. J z'n telefoon.quote:
Oh ja, pff, dat herken ik wel ja. Heel trots vertellen dat je baby van 2 dagen oud de hele nacht heeft doorgeslapen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik schrijf elders ook, en daar is het ook hoe groter de kledingmaat van je kind hoe beter. (net als hoe vroeger beginnen met bijvoeding, en hoe langer slapen etc etc)
Zelfde soort moeders die vinden dat hun kind meteen maand of 6 echt niet meer in de maxicosi past of bij 4 maanden de buggyzit op de wagen monteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik schrijf elders ook, en daar is het ook hoe groter de kledingmaat van je kind hoe beter. (net als hoe vroeger beginnen met bijvoeding, en hoe langer slapen etc etc)
Jups.. De eerste buggyinzetten zijn al gemonteerd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde soort moeders die vinden dat hun kind meteen maand of 6 echt niet meer in de maxicosi past of bij 4 maanden de buggyzit op de wagen monteren.
Of een baby die nog niet kan zitten op de fietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfde soort moeders die vinden dat hun kind meteen maand of 6 echt niet meer in de maxicosi past of bij 4 maanden de buggyzit op de wagen monteren.
Maat 68 heeft ze hier vrij lang gedragen. Ong. vanaf eind december tot begin deze maand. Dat was iig het langst dat ze met een maat heeft gedaan tot nu toe geloof ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze maat 74 en 80 vaak wel lang dragen.
Ik vind de kleding van M nu ook ineens heel groot als dat naast het kleine spul op de waslijn hangt. Ik vond het toen vooral groot lijken toen er niet meer 2 kledingstukken naast elkaar op het droogrekje pasten.
Zoe, ben benieuwd naar de foto's!
Joi, misschien moet je anders je wasmachine laten checken als het na 1 keer wassen 2 maten kleiner is geworden
Voorspelbaar. Buggyzit natuurlijk ook van mama af. Dat maakt de boel compleet, kunnen ze lekker kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Tuurlijk vind ik het ook fijn dat Luuk doorslaapt, en baalde ik ook echt wel even toen hij daar mee stopte.
[..]
Jups.. De eerste buggyinzetten zijn al gemonteerd.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Buggyzit natuurlijk ook van mama af. Dat maakt de boel compleet, kunnen ze lekker kijken.
Oh ja dat soort types. Weet je ik vind het best leuk hoor dat Isabel al rolt maar van mij mag ze nog veel liever een lief klein baby'tje blijven. Die nog wel ff in maat 56 zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben zo blij met dit lekkere weer, veel leuker om foto's te makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maat 68 heeft ze hier vrij lang gedragen. Ong. vanaf eind december tot begin deze maand. Dat was iig het langst dat ze met een maat heeft gedaan tot nu toe geloof ik.
Zoë, ik ben ook benieuwd naar de foto's! Wij hebben vorige week ook zulke mooie foto's van E'tje gemaakt
Dat idd. Ik hou Luuk echt nog wel liever klein. Maat 56 is niet meer haalbaar. Das kindermishandeling.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oh ja dat soort types. Weet je ik vind het best leuk hoor dat Isabel al rolt maar van mij mag ze nog veel liever een lief klein baby'tje blijven. Die nog wel ff in maat 56 zit.
Kun je geen plankje monteren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:00 schreef kaatjejannie het volgende:
Onze inzet kan ook alleen van me af. Helaas. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben als Luuk in de inzet kan hoor. Dan kan Sofie er ook weer in.
Ik had toen met Sofie dan het beeld ingeperkt door een dooky.
Luuk ligt trouwens amper in de wagen. Geloof dat dat ding al een maand of 3 ongebruikt is.
Ja, zeker! Vorige week zondag in de tuin, in het zonnetje met haar zonnehoedje opquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ben zo blij met dit lekkere weer, veel leuker om foto's te maken
S net op bed gebracht, in 5min gelukt. Vriend keek me aan
nu al?
Heel verschil met vorige week
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:01 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat idd. Ik hou Luuk echt nog wel liever klein. Maat 56 is niet meer haalbaar. Das kindermishandeling.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]foto op die site met moeders die graag hun baby in grote maten doen; kijk dit is L. Mt 56 past nog!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, zeker! Vorige week zondag in de tuin, in het zonnetje met haar zonnehoedje op. Zo schattig. Heerlijke foto's. Kan ook niet wachten op de vakantie!
Super fijn Zoë! Ik ben echt heel blij voor je
Klopt inderdaad. M zit nu in maat 86 maar die loopt nog niet en je ziet echt dat zijn broeken nu meer gemaakt zijn voor lopende dan voor kruipende kindjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:55 schreef Zo�23 het volgende:
Nu sommige kledingstukken mt 86 maar dat is omdat sommige merken klein/kort vallen en S staat. Valt kleding anders dan als ze liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |