bek houwe nerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat een afgang gister.'t Kan nog heel leuk gaan worden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Daar kunnen ze het HEEL lastig gaan krijgen, en dan is het wellicht
titel.
Kutclub.
Inderdaad, misplaatse arrogantie die keihard afgestrafd gaat wordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat een afgang gister.'t Kan nog heel leuk gaan worden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Daar kunnen ze het HEEL lastig gaan krijgen, en dan is het wellicht
titel.
Kutclub.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:25 schreef CR-7 het volgende:
[..]
Inderdaad, misplaatse arrogantie die keihard afgestrafd gaat worden
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef CR-7 het volgende:
Zijn er al ajaxieden met kampioenstattoo;s gespot
Bij gebrek aan succes maar genieten van het leed van een ander..quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Maar ja, ze moeten in de wedstrijd tegen NAC ook nog punten laten liggen.
Stillem II thuis moet makkelijk te doen zijn. NAC kan dus 'mijn' seizoen redden, maar dan wil ik wel graag dat Feyenoord of Vitesse kampioen wordt. PSV voor de zoveelste keer is net zo saai als Ajax. Alleen het leuke verschil is dat Ajax afgelopen zondag dacht dat ze er al waren. Met hun kutkapsones. PSV had ook op 3-2 moeten komen, want dat was geen buitenspel.
Ja die laten ze in de zomer al zetten...quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef CR-7 het volgende:
Zijn er al ajaxieden met kampioenstattoo;s gespot
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Stillem II thuis moet makkelijk te doen zijn. NAC kan dus 'mijn' seizoen redden, maar dan wil ik wel graag dat Feyenoord of Vitesse kampioen wordt. PSV voor de zoveelste keer is net zo saai als Ajax. Alleen het leuke verschil is dat Ajax afgelopen zondag dacht dat ze er al waren. Met hun kutkapsones. PSV had ook op 3-2 moeten komen, want dat was geen buitenspel.
Eh ja, dat zal het zijn... Vandaar dat ik Vitesse de titel ook gun!quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan succes maar genieten van het leed van een ander..
'We' dachten ook niet dat ze gister punten gingen laten liggen, hè?quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Ajax nog minstens 4 punten laat liggen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
'We' dachten ook niet dat ze gister punten gingen laten liggen, hè?
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Ajax nog minstens 4 punten laat liggen.
Ik snap het precies. Jij dacht toch ook niet dat ze gelijk gingen spelen tegen H'veen? Uiteraard hebben ze nog steeds de beste papieren en het kampioenschap in eigen handen. Maar zeg alsjeblieft niet dat het onmogelijk is, want dat heeft die wedstrijd gister laten zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je snapt de strekking van mijn post niet. Ik had het best voor mogelijk geacht dat Ajax punten zou kunnen verliezen, maar dat ze dan bijna de helft van de punten die te verdienen zijn in 4 wedstrijden laten liggen tegen respectievelijk Heerenveen, Willem II, FC Groningen & NAC Breda geloof ik niet.
Dat lijkt mij dus ook. En NAC uit wordt eigenlijk een cruciale wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef CR-7 het volgende:
[..]
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgen
Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef CR-7 het volgende:
[..]
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgen
Had puur met de scherpte van Ajax te maken, niet met de tegenstander.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik snap het precies. Jij dacht ook niet dat ze gelijk gingen spelen tegen H'veen? Uiteraard hebben ze nog steeds de beste papieren en het kampioenschap in eigen handen. Maar zeg alsjeblieft niet dat het onmogelijk is, want dat heeft die wedstrijd gister laten zien.
Als je van Piet niet wint krijg je het ook lastig bij Henk uitquote:
En dat is relevant op welke manier? Je weet net zo goed als wij dat ze die wedstrijd hadden moeten winnen. Mijns inziens toont dit alleen maar aan dat FC Groningen en ook NAC (allebei zeker niet de minste ploegen van de eredivisie dit seizoen) allebei een kans maken tegen Ajax.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had puur met de scherpte van Ajax te maken, niet met de tegenstander.
Thuis niet kunnen van Heerenveen onder leiding van een ajacied zou een hint moeten zijn.quote:
Inderdaad. Nac is in bloedvormquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
En dat is relevant op welke manier? Je weet net zo goed als wij dat ze die wedstrijd hadden moeten winnen. Mijns inziens toont dit alleen maar aan dat FC Groningen en ook NAC (allebei zeker niet de minste ploegen van de eredivisie dit seizoen) allebei een kans maken tegen Ajax.
Niet bepaald. Maar tegen topploegen komen er gewoon wel extra krachten los. Ajax gaat het nog heel moeilijk krijgen, denk ik.quote:
Misschien moet jij maar gewoon je klep houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar gewoon je klep houden.
De onterecht goedgekeurde 2-2 waarbij Lens buitenspel staat:
[ afbeelding ]
De terecht afgekeurde 3-3 (en niet de 3-2 waar jij het over hebt) waarbij Toivonen buitenspel staat:
[ afbeelding ]
Is dat het enige dat je kunt zeggen? Jij hebt ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van hersencellen, of wel?quote:
Kneus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je kunt zeggen? Jij hebt ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van hersencellen, of wel?
Maar goed, zo hebben begeleiders van verstandelijke gehandicapten ook werk
Hoe bevalt dat nou, begeleid wonen? Is dit je internetuurtje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kneus.Ik hoop heel erg dat ajax geen kampioen wordt, vanwege figuren zoals jij. Waar zijn je excuses voor die waardeloze wedstrijd van gister bijvoorbeeld.
Het mongooltje heeft geen weerwoord. Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou, begeleid wonen? Is dit je internetuurtje?
Men had ook gewoon 12 punten uit 4 wedstrijden verwacht, natuurlijk. Dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Tof dat hier het niveau altijd zo hoog ligt.
Ow ja, Ajax gaat natuurlijk dit niet meer weggeven.6 punten uit 3 wedstrijden is makkelijk te halen.
Tegen een Heerenveen in vorm kan je gewoon punten verspelen. En dit puntverlies maakt ook niets uit, Ajax heeft het nog steeds in eigen hand. Maar aan je haat te zien snap ik wel dat je uit de kleinst mogelijke dingen je hoop wil halen, wat natuurlijk fantastisch is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Men had ook gewoon 12 punten uit 4 wedstrijden verwacht, natuurlijk. Dat is niet gebeurd.
Tegen een FC Groningen en NAC uit dus ook. En ik haat niks. Ik heb alleen een hekel aan kneusjes als die saekerhett.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen een Heerenveen in vorm kan je gewoon punten verspelen. En dit puntverlies maakt ook niets uit, Ajax heeft het nog steeds in eigen hand. Maar aan je haat te zien snap ik wel dat je uit de kleinst mogelijke dingen je hoop wil halen, wat natuurlijk fantastisch is.
FC Groningen en NAC vind ik persoonlijk veel minder kwaliteiten hebben (Maar ze zijn beide wel in vorm ja) Maar goed, hoop doet leven. Ik hoop alleen niet dat je alsnog heel teleurgesteld bent als Ajax alsnog de titel gewoon binnen sleept.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tegen een FC Groningen en NAC uit dus ook. En ik haat niks. Ik heb alleen een hekel aan kneusjes als die saekerhett.
Ik zou ook teleurgesteld zijn als PSV de titel wint, hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
FC Groningen en NAC vind ik persoonlijk veel minder kwaliteiten hebben (Maar ze zijn beide wel in vorm ja) Maar goed, hoop doet leven. Ik hoop alleen niet dat je alsnog heel teleurgesteld bent als Ajax alsnog de titel gewoon binnen sleept.
Een NEC fan die Vitesse de titel gunt. Apart.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik zou ook teleurgesteld zijn als PSV de titel wint, hoor.Vitesse of Feyenoord zou wel eens leuk zijn.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou, begeleid wonen? Is dit je internetuurtje?
Ik ben niet kinderachtig en kom graag in Arnhem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een NEC fan die Vitesse de titel gunt. Apart.
Je posts deden mij net anders vermoeden. Maar goed, succes in deze discussie verder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik ben niet kinderachtig en kom graag in Arnhem.
Jij hebt toch ook geen weerwoord op mijn buitenspelverhaal, cliniclownquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het mongooltje heeft geen weerwoord. Wat een verrassing.
Dat slaat echt totaal nergens opquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je posts deden mij net anders vermoeden. Maar goed, succes in deze discussie verder.
Dat mag jij vinden. Prettig weekend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:57 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat slaat echt totaal nergens op
Alsof die shit rullevant is, sukkel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen weerwoord op mijn buitenspelverhaal, cliniclown
Waarom begin jij dan over PSV - Ajax als dat niet relevant is? Goddomme wat ben jij achterlijk zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Alsof die shit rullevant is, sukkel.________! Wat relevant is, is dat gelijkspel gister. Tegen PSV wonnen ze gewoon.
OK, ik had er niet over moeten beginnen. Mijn fout.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan over PSV - Ajax als dat niet relevant is? Goddomme wat ben jij achterlijk zeg
Mooi, ga nu maar weer naar je begeleider, want je internetuurtje is voorbij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
OK, ik had er niet over moeten beginnen. Mijn fout.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mooi, ga nu maar weer naar je begeleider, want je internetuurtje is voorbij.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:13 schreef mymoodfentje het volgende:
Ajax weer kampioen, dat is zeker. Feyenoord is al eeuwen niet in de buurt geweest van een kampioenschap, psv durft het niet en de rest, ach ...lachwekkend "teams" gewoon.
Nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:16 schreef Scorpie het volgende:
PSV speelt gelijk tegen AZ, net zoals Vitesse tegen Feyenoord. Niks aan de hand dus.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:16 schreef Scorpie het volgende:
PSV speelt gelijk tegen AZ, net zoals Vitesse tegen Feyenoord. Niks aan de hand dus.
Gebeurt ook wel. Of Feyenoord wint van Vitesse en PSV verliest punten tegen AZ, heb je 4 punten voorsprong, winnen van NAC en je kan het thuis afmaken tegen Willem II. Eitje, komt goed.quote:
Is niks idioots aan. Ik zie een gelijkspel gewoon niet gebeuren bij die wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HMF, ben jij dat? Je post op dezelfde idiote manier.
Je bent echt HMF hè.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is niks idioots aan. Ik zie een gelijkspel gewoon niet gebeuren bij die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Tof dat hier het niveau altijd zo hoog ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |