bek houwe nerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat een afgang gister.'t Kan nog heel leuk gaan worden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Daar kunnen ze het HEEL lastig gaan krijgen, en dan is het wellicht
titel.
Kutclub.
Inderdaad, misplaatse arrogantie die keihard afgestrafd gaat wordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat een afgang gister.'t Kan nog heel leuk gaan worden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Daar kunnen ze het HEEL lastig gaan krijgen, en dan is het wellicht
titel.
Kutclub.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:25 schreef CR-7 het volgende:
[..]
Inderdaad, misplaatse arrogantie die keihard afgestrafd gaat worden
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef CR-7 het volgende:
Zijn er al ajaxieden met kampioenstattoo;s gespot
Bij gebrek aan succes maar genieten van het leed van een ander..quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Maar ja, ze moeten in de wedstrijd tegen NAC ook nog punten laten liggen.
Stillem II thuis moet makkelijk te doen zijn. NAC kan dus 'mijn' seizoen redden, maar dan wil ik wel graag dat Feyenoord of Vitesse kampioen wordt. PSV voor de zoveelste keer is net zo saai als Ajax. Alleen het leuke verschil is dat Ajax afgelopen zondag dacht dat ze er al waren. Met hun kutkapsones. PSV had ook op 3-2 moeten komen, want dat was geen buitenspel.
Ja die laten ze in de zomer al zetten...quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef CR-7 het volgende:
Zijn er al ajaxieden met kampioenstattoo;s gespot
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Maar ja, ze moeten in de wedstrijd tegen NAC ook nog punten laten liggen.
Stillem II thuis moet makkelijk te doen zijn. NAC kan dus 'mijn' seizoen redden, maar dan wil ik wel graag dat Feyenoord of Vitesse kampioen wordt. PSV voor de zoveelste keer is net zo saai als Ajax. Alleen het leuke verschil is dat Ajax afgelopen zondag dacht dat ze er al waren. Met hun kutkapsones. PSV had ook op 3-2 moeten komen, want dat was geen buitenspel.
Eh ja, dat zal het zijn... Vandaar dat ik Vitesse de titel ook gun!quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan succes maar genieten van het leed van een ander..
'We' dachten ook niet dat ze gister punten gingen laten liggen, hè?quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Ajax nog minstens 4 punten laat liggen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
'We' dachten ook niet dat ze gister punten gingen laten liggen, hè?
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Ajax nog minstens 4 punten laat liggen.
Ik snap het precies. Jij dacht toch ook niet dat ze gelijk gingen spelen tegen H'veen? Uiteraard hebben ze nog steeds de beste papieren en het kampioenschap in eigen handen. Maar zeg alsjeblieft niet dat het onmogelijk is, want dat heeft die wedstrijd gister laten zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je snapt de strekking van mijn post niet. Ik had het best voor mogelijk geacht dat Ajax punten zou kunnen verliezen, maar dat ze dan bijna de helft van de punten die te verdienen zijn in 4 wedstrijden laten liggen tegen respectievelijk Heerenveen, Willem II, FC Groningen & NAC Breda geloof ik niet.
Dat lijkt mij dus ook. En NAC uit wordt eigenlijk een cruciale wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef CR-7 het volgende:
[..]
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgen
Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef CR-7 het volgende:
[..]
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgen
Had puur met de scherpte van Ajax te maken, niet met de tegenstander.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik snap het precies. Jij dacht ook niet dat ze gelijk gingen spelen tegen H'veen? Uiteraard hebben ze nog steeds de beste papieren en het kampioenschap in eigen handen. Maar zeg alsjeblieft niet dat het onmogelijk is, want dat heeft die wedstrijd gister laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |