abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 april 2013 @ 06:45:53 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_125514743
Ajax leek de kampioensschaal steeds steviger vast te kunnen pakken, maar sinds vrijdagavond is de titelstrijd weer spannender geworden. De ploeg van Frank de Boer kwam in eigen huis niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen SC Heerenveen.

In de eerste helft was Ajax heer en meester, maar het bleef bij slechts één treffer. In de 26e minuut kopte Viktor Fischer een prima voorzet van Ricardo van Rhijn van dichtbij raak. Een paar minuten na het beginsignaal kwam Heerenveen goed weg, nadat de scheidsrechter een zuivere handsbal van Ramon Zomer in het strafschopgebied over het hoofd zag. Pech voor Heerenveen was het wegvallen van Filip Djuricic. De aanvaller moest na half uur naar de kant met waarschijnlijk een hamstringblessure.

Na rust speelde Heerenveen gedurfder dan in de eerste helft. Dat resulteerde na tien minuten in de gelijkmaker van Alfred Finnbogason na een voorzet van Kums: 1-1.

In de 71e minuut was Ajax het dichst bij de tweede treffer. Niklas Moisander kopte keihard op de paal na een vrije trap van Christian Eriksen. Ook Heerenveen kreeg nog een uitstekende mogelijkheid op een tweede goal, maar Yassine El Ghanassy miste. Ajax beklaagde zich daarna opnieuw over scheidsrechter Serdar Gözübüyük, die ook niet voor een strafschop floot toen Van Anholt de bal met zijn onderarm blokte.

Door de komst van invallers Ryan Babel, Derk Boerrigter en vlak voor tijd van Danny Hoesen werd de druk op het Friese doel groter, maar gescoord werd er niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_125514869
Frank heeft geen plan B :P
pi_125515073
Ach. Zullen vast 2x winnen in 3 wedstrijden. .
pi_125515102
Wat een afgang gister. :') 't Kan nog heel leuk gaan worden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Daar kunnen ze het HEEL lastig gaan krijgen, en dan is het wellicht :W titel.

Kutclub.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125515108
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat een afgang gister. :') 't Kan nog heel leuk gaan worden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Daar kunnen ze het HEEL lastig gaan krijgen, en dan is het wellicht :W titel.

Kutclub.
bek houwe nerd
pi_125515113
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:25 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

bek houwe nerd
:') En dat om half negen op een zaterdagochtend. ;(
pi_125515115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

Kutclub.
Inderdaad, misplaatse arrogantie die keihard afgestrafd gaat worden _O_
pi_125515119
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:25 schreef CR-7 het volgende:

[..]

Inderdaad, misplaatse arrogantie die keihard afgestrafd gaat worden _O_
Jij snapt het. :) Heerenveen _O_
pi_125515125
Zijn er al ajaxieden met kampioenstattoo;s gespot :)
pi_125515133
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef CR-7 het volgende:
:D
pi_125515147
Maar ja, ze moeten in de wedstrijd tegen NAC ook nog punten laten liggen.

Stillem II thuis moet makkelijk te doen zijn. NAC kan dus 'mijn' seizoen redden, maar dan wil ik wel graag dat Feyenoord of Vitesse kampioen wordt. PSV voor de zoveelste keer is net zo saai als Ajax. Alleen het leuke verschil is dat Ajax afgelopen zondag dacht dat ze er al waren. Met hun kutkapsones. PSV had ook op 3-2 moeten komen, want dat was geen buitenspel. :N
pi_125515213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

Stillem II thuis moet makkelijk te doen zijn. NAC kan dus 'mijn' seizoen redden, maar dan wil ik wel graag dat Feyenoord of Vitesse kampioen wordt. PSV voor de zoveelste keer is net zo saai als Ajax. Alleen het leuke verschil is dat Ajax afgelopen zondag dacht dat ze er al waren. Met hun kutkapsones. PSV had ook op 3-2 moeten komen, want dat was geen buitenspel. :N
Bij gebrek aan succes maar genieten van het leed van een ander..
pi_125515232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef CR-7 het volgende:
Ja die laten ze in de zomer al zetten...

Het seizoen is nog klaar, en de bal is rond.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_125515234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

_O-
pi_125515236
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:43 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Bij gebrek aan succes maar genieten van het leed van een ander..
Eh ja, dat zal het zijn... Vandaar dat ik Vitesse de titel ook gun!
pi_125515241
Alsof Ajax nog minstens 4 punten laat liggen. :')
pi_125515242
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
'We' dachten ook niet dat ze gister punten gingen laten liggen, hè?

Was jij het trouwens niet met die signature met een jahr00n-quote waarin ie wil dat hun benen worden gebroken? _O- Echt een hilarische post was dat.
pi_125515254
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

'We' dachten ook niet dat ze gister punten gingen laten liggen, hè?
:') . Je snapt de strekking van mijn post niet. Ik had het best voor mogelijk geacht dat Ajax punten zou kunnen verliezen, maar dat ze dan bijna de helft van de punten die te verdienen zijn in 4 wedstrijden laten liggen tegen respectievelijk Heerenveen, Willem II, FC Groningen & NAC Breda geloof ik niet.
pi_125515259
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgen :Y
pi_125515266
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:') . Je snapt de strekking van mijn post niet. Ik had het best voor mogelijk geacht dat Ajax punten zou kunnen verliezen, maar dat ze dan bijna de helft van de punten die te verdienen zijn in 4 wedstrijden laten liggen tegen respectievelijk Heerenveen, Willem II, FC Groningen & NAC Breda geloof ik niet.
Ik snap het precies. Jij dacht toch ook niet dat ze gelijk gingen spelen tegen H'veen? Uiteraard hebben ze nog steeds de beste papieren en het kampioenschap in eigen handen. Maar zeg alsjeblieft niet dat het onmogelijk is, want dat heeft die wedstrijd gister laten zien. :)
pi_125515271
Het kan alleen 'leuk' worden als Vitesse wint morgen, in principe is het niet relevant wat PSV doet. Of PSV nou op 4, 6 of 7 punten staat.
Alleen Vitesse kan een bedreiging zijn in mijn ogen.
pi_125515273
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef CR-7 het volgende:

[..]

Als je thuis al niet kunt winnen van Heerenveen ga je het uit bij Groningen nog lastig genoeg krijgen :Y
Dat lijkt mij dus ook. En NAC uit wordt eigenlijk een cruciale wedstrijd.
pi_125515282
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef CR-7 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
pi_125515286
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Ja? Gebaseerd op wat?
pi_125515290
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ik snap het precies. Jij dacht ook niet dat ze gelijk gingen spelen tegen H'veen? Uiteraard hebben ze nog steeds de beste papieren en het kampioenschap in eigen handen. Maar zeg alsjeblieft niet dat het onmogelijk is, want dat heeft die wedstrijd gister laten zien. :)
Had puur met de scherpte van Ajax te maken, niet met de tegenstander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')