weet ik wel.. maar daarom is het niet minder schrijnendquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dus. Er zijn afgelopen 24 uur 2 van dat soort aanslagen geweest. Wat wil je dan? Dat Baghdad elke dag de voorpagina vult? Media moet verkopen dude.
geen advocaat, statement mag hoeft nietquote:
Ben ik ook bang voor ja..quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
denk dat de komende dagen nog minder leuk zullen worden voor m
Dat was nou net het enige recht dat ie blijkbaar niet had, the right to remainquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja, you have the right to remain... etc etc
Denk wel dat het een federale zaak wordt. Ik heb te weinig kennis over de terrorisme wetten om te kunnen zeggen of hij daar onder gaat vallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dan wordt-ie wrs door de federale staat aangeklaagd toch, ogv terrorisme wrs.
Maar ook dat er een advocaat bij mag zijn en dat als hij een advocaat niet kan betalen dat daarvoor wordt gezorgd door de overheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen advocaat, statement mag hoeft niet
Schrijnend voor de mensen in Baghdad dat ze dat moeten ondergaan. Niet schrijnend dat Nederlandse media er weinig aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:54 schreef Nemephis het volgende:
weet ik wel.. maar daarom is het niet minder schrijnend
Die ondervragingen kunnen inderdaad wel even wachten. Laat hem eerst maar paar dagen uitrusten en van de schrik bekomen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
De beste jongen heeft een hoop meegemaakt de afgelopen dag, gaat m denk ik niet in de koude kleren zitten.
open er morgen maar een topic overquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Schrijnend voor de mensen in Baghdad dat ze dat moeten ondergaan. Niet schrijnend dat Nederlandse media er weinig aandacht aan besteden.
Het is al een federale zaak...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk wel dat het een federale zaak wordt. Ik heb te weinig kennis over de terrorisme wetten om te kunnen zeggen of hij daar onder gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |