quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:56 schreef Nativism het volgende:
[..]
Die ondervragingen kunnen inderdaad wel even wachten. Laat hem eerst maar paar dagen uitrusten en van de schrik bekomen.
Ja, als het saai wordt moet je wat he??quote:
Nah. Ik heb op die topics gereageerd. Zag jouw naam er niet tussen....quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
open er morgen maar een topic over
Ik vind dat "anything you say will be used against you etc" zo raarquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja, you have the right to remain... etc etc
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:56 schreef Nativism het volgende:
[..]
Die ondervragingen kunnen inderdaad wel even wachten. Laat hem eerst maar paar dagen uitrusten en van de schrik bekomen.
nee, dit zijn niet je normale rechten, dit is de fbi.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ook dat er een advocaat bij mag zijn en dat als hij een advocaat niet kan betalen dat daarvoor wordt gezorgd door de overheid.
en dan mis je je hoogtepunt, tijdens je sekschatquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als het saai wordt moet je wat he??
Ik denk het toch wel, dat zullen ze willen bewijzen wrs.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk wel dat het een federale zaak wordt. Ik heb te weinig kennis over de terrorisme wetten om te kunnen zeggen of hij daar onder gaat vallen.
Als daarna een wilde achtervolging zou volgen met dertig kamelen ofzo, dan zou ik ook naar de scanner luisteren hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:53 schreef Nemephis het volgende:
[..]
ach ja, morgen is er weer een autobom in Bagdad met 60 dooien, staat maandag in de krant op pagina 6 onderaan in een klein kolommetje
Dit verpestte systeem verklaard direct het hoge aantal 'incidenten'quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, dit zijn niet je normale rechten, dit is de fbi.
Legden ze net uit op cnn :p
Advocaat kan pas na dagen verhoor, niet ervoor zoals normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |