SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Als dat al niet meer lukt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerst nog maar eens winnen in Breda
Normaal moet het te doen zijn. Al heb je NAC liever in de middag dan in de avondquote:
Vorig jaar speelden we daar ook in de avond volgens mij. En toen waren we totaal niet in vorm en wonnen we relatief makkelijk door Bulykin en Lodeiroquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Normaal moet het te doen zijn. Al heb je NAC liever in de middag dan in de avond
Dat waren nog eens tijden. Toen kwam Blind erin en gelijk kreeg NAC grote kansen en was iedereen in paniekquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden we daar ook in de avond volgens mij. En toen waren we totaal niet in vorm en wonnen we relatief makkelijk door Bulykin en Lodeiro
Toen was niemand blij met Blindquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Toen kwam Blind erin en gelijk kreeg NAC grote kansen en was iedereen in paniek
El Ghanassy en Parra waren vaak de baas over hemquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was niemand blij met Blind. Nu hoop ik dat hij zijn contract verlengt
.
Dat heb ik niet gezien dus. Maar zal wel door gebrek aan concentratie komenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
El Ghanassy en Parra waren vaak de baas over hem
Blind is nooit een held tegen een klassieke vleugelspelerquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien dus. Maar zal wel door gebrek aan concentratie komen
Het was geeneens zeker of hij kon spelen vandaag. Echt fit zal hij niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
El Ghanassy en Parra waren vaak de baas over hem
Nee verdedigen is niet het sterkste punt van de Ajax verdedigersquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind is nooit een held tegen een klassieke vleugelspeler
Dat ging vanavond ook niet best , beide centrale verdedigers hadden een laag tempo en soms dribbelden ze zich vast op de helft van Heerenveenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee verdedigen is niet het sterkste punt van de Ajax verdedigersMaar ze kunnen wel goed opbouwen
Dan weet Dijks dat Blind kreupel moet lopen voordat hij mag spelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Nativism het volgende:
[..]
Het was geeneens zeker of hij kon spelen vandaag. Echt fit zal hij niet geweest zijn.
Ik zag een solo van Toby op het eind die niet helemaal goed ging jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ging vanavond ook niet best , beide centrale verdedigers hadden een laag tempo en soms dribbelden ze zich vast op de helft van Heerenveen
Als hij 2 seconden eerder de bal had afgespeeld op (ik geloof) Babel was het een briljante dribbel geweest!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag een solo van Toby op het eind die niet helemaal goed ging ja
Ja maar als telt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als hij 2 seconden eerder de bal had afgespeeld op (ik geloof) Babel was het een briljante dribbel geweest!
Inderdaad. Wat viel hij vanavond weer door de mand.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind is nooit een held tegen een klassieke vleugelspeler
Die Harren in de rust was nog wel de slechtste van heel de avondquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:41 schreef tammepiet het volgende:
Uiteindelijk verdiend gelijk. Dat ene punt moet je koesteren ook na de zoveelste onthouden penalty.
Babel viel me een partij slecht in... Schone zeer ongelukkig en dus slecht.
Tegen nac, willem II, Groningen mag je zelfs nog een keer verliezen. Don't worry.
Babel viel inderdaad slecht in. Het leek wel of na zijn invalbeurt niemand meer wist waar ze moesten lopenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:41 schreef tammepiet het volgende:
Uiteindelijk verdiend gelijk. Dat ene punt moet je koesteren ook na de zoveelste onthouden penalty.
Babel viel me een partij slecht in... Schone zeer ongelukkig en dus slecht.
Tegen nac, willem II, Groningen mag je zelfs nog een keer verliezen. Don't worry.
Wat was dat gênant zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die Harren in de rust was nog wel de slechtste van heel de avond....wat een dramatisch slechte versie zeg!
Bedoel je niet Eriksen? Zijn man gaf de voorzet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef kurk_droog het volgende:
Tering wat een dramatisch slechte wedstrijd.
Cillessen, Moisander en Poulsen waren de enige die redelijk speelden.
Blind weer ouderwets eruit gelopen bij de 1-1 en daarna nog 1000x, waar is Boilesen?
Het blijven natuurlijk niet altijd koppeltjes van achterlijn tot achterlijn, ik dacht dat Blind op dat moment erbij stondquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Bedoel je niet Eriksen? Zijn man gaf de voorzet.
Blind speelde wel slecht en werd er inderdaad een paar keer uitgelopen.
Volgens mij was het juist Eriksen die mee liep met die speler die diep ging, en van een half metertje voorsprong werd het een metertje achterstand. Maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk niet altijd koppeltjes van achterlijn tot achterlijn, ik dacht dat Blind op dat moment erbij stond
Ik weet het ook niet meer, moet het moment even terug zien, het was een mooi doelpuntquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist Eriksen die mee liep met die speler die diep ging, en van een half metertje voorsprong werd het een metertje achterstand. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Die Chris van Nijnatten wel een bijzonder grote mongool. Moet Ajax nog 4 punten verliezen en PSV alles winnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
En nu? Alles is weer mogelijk. Ajax heeft de titelkansen nog volledig in eigen hand, maar is kwetsbaar genoeg om zijn positie te kunnen verspelen. Volgende week in Breda bijvoorbeeld. En de concurrentie zal vandaag en morgen extra gemotiveerd zijn. PSV vooral, want dat kan gewoon de dubbel pakken. Wat? Ja, PSV kan de dubbel pakken, beker en titel.
Uit het AD.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
En nu? Alles is weer mogelijk. Ajax heeft de titelkansen nog volledig in eigen hand, maar is kwetsbaar genoeg om zijn positie te kunnen verspelen. Volgende week in Breda bijvoorbeeld. En de concurrentie zal vandaag en morgen extra gemotiveerd zijn. PSV vooral, want dat kan gewoon de dubbel pakken. Wat? Ja, PSV kan de dubbel pakken, beker en titel.
Uit het AD.
Dit dus, het feit dat mensen denken dat dat gaat gebeuren hebben de vorige 2 seizoenen niet naar de Eredivisie gekeken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:11 schreef Jivis het volgende:
Als Ajax punten gaat verliezen tegen ploegen als NAC en Willem II verdienen ze het niet eens om kampioen te worden.
Dat gaat dus ook niet gebeuren.
De buitenwacht wil uiteraard een mooi competitie slot en velen een andere winnaar dan Ajax, dus wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie veel mensen ook weer té paniekerig doen.
Mij maakt het echt niet uit wat PSV doet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:12 schreef tammepiet het volgende:
Meest ideale scenario?
az psv 1
fey vit 1
Op zich wel, maar wat die anderen doen moet niets uitmakenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:12 schreef tammepiet het volgende:
Meest ideale scenario?
az psv 1
fey vit 1
Als Vitesse wint komen zij op 2 punten, maar Feyenoord -> Kuipquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wat die anderen doen moet niets uitmaken
Ik heb het over de mensen die Ajax 'aanhangen'.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De buitenwacht wil uiteraard een mooi competitie slot en velen een andere winnaar dan Ajax, dus wel begrijpelijk.
3 punten en een slechter doelsaldoquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Vitesse wint komen zij op 2 punten, maar Feyenoord -> Kuip
Ow ok, dat begrijp ik ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die Ajax 'aanhangen'.
Dat ook, er moet wel iets heel geks gebeuren wil Ajax het nog weggeven. Laat de buitenwacht maar lekker hopen, binnen Ajax is iedereen weer op scherp na de 'nonchalance' gisteren.quote:
Onzin, dus omdat andere clubs punten verliezen tegen Roda en Zwolle verdienen zij het niet, enzovoort, dan hebben we dus geen kampioen. Degene met de meeste punten aan het eind (of gelijk punten en beter doelsaldo) verdient het om kampioen te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:11 schreef Jivis het volgende:
Als Ajax punten gaat verliezen tegen ploegen als NAC en Willem II verdienen ze het niet eens om kampioen te worden.
Dat gaat dus ook niet gebeuren.
Mwah. Je speelt drie wedstrijden tegen één zeer zwakke ploeg (Willem II) en twee relatief zwakke ploegen (NAC en Groningen). Hoewel die laatste twee de laatste tijd weer wat beter draaien, zou het wel erg slecht zijn als je de komende weken nog vier punten weet te verspelen met zo'n eenvoudig programma. En dan verdien je het wat mij betreft dus niet om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Onzin, dus omdat andere clubs punten verliezen tegen Roda en Zwolle verdienen zij het niet, enzovoort, dan hebben we dus geen kampioen. Degene met de meeste punten aan het eind (of gelijk punten en beter doelsaldo) verdient het om kampioen te zijn.
Ik vind hem sowieso te getalenteerd voor de bank. Hij heeft wel zijn momentjes, maar ik vind hem in potentie niet minder dan Vermeer.quote:
Als je geen kampioen wordt verdien je het sowieso nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mwah. Je speelt drie wedstrijden tegen één zeer zwakke ploeg (Willem II) en twee relatief zwakke ploegen (NAC en Groningen). Hoewel die laatste twee de laatste tijd weer wat beter draaien, zou het wel erg slecht zijn als je de komende weken nog vier punten weet te verspelen met zo'n eenvoudig programma. En dan verdien je het wat mij betreft dus niet om kampioen te worden.
Inderdaad, tegen PSV leek hij me nog wat gespannen maar gisteren alsof hij er al 5 jaar in staat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso te getalenteerd voor de bank. Hij heeft wel zijn momentjes, maar ik vind hem in potentie niet minder dan Vermeer.
Ach, als je bij wijze van spreken op de laatste speeldag tegen een van de topploegen een nipte nederlaag lijdt en daardoor het kampioenschap verliest is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen kampioen wordt verdien je het sowieso niet
Het gaat over 34 wedstrijden en niet die ene, maar zuur is het wel natuurlijk als het op zo'n manier verloren gaat zoals Twente hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, als je bij wijze van spreken op de laatste speeldag tegen een van de topploegen een nipte nederlaag lijdt en daardoor het kampioenschap verliest is het een ander verhaal.
My point exactly.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat over 34 wedstrijden en niet die ene, maar zuur is het wel natuurlijk als het op zo'n manier verloren gaat zoals Twente had
Ho, Vitesse moet eerst punten verspelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef stoeltafel het volgende:
Wel een voordeel dat Ajax thuis kampioen wordt. Winnen van NAC moet lukken. Hopelijk wisselt de Boer wat eerder. Liefste Hoesen in de basis.
Dat vond ik wel jammer gisteren ook, niet zozeer Hoesen maar hij had Babel eerder kunnen brengenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef stoeltafel het volgende:
Wel een voordeel dat Ajax thuis kampioen wordt. Winnen van NAC moet lukken. Hopelijk wisselt de Boer wat eerder. Liefste Hoesen in de basis.
Anders ben je officieus kampioenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, Vitesse moet eerst punten verspelen.
Maar dan krijg je de schaal wel pas in Groningen uitgereiktquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Anders ben je officieus kampioenwant 3 punten voor en beter doelsaldo, en dan kun je het dus niet echt vieren.
De kans dat Vitesse puntverlies lijdt is wel aanwezig dit weekend, verwacht ik eerlijk gezegd ook van PSV, ik moet zeggen dat Heerenveen het beter op orde heeft dan zij, ze gingen ook beter spelen toen Djuricic eruit gingquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de schaal wel pas in Groningen uitgereikt
Ik bedoel ook dat ik het met je eens ben dat zonder punt verlies van Vitesse de thuiswedstrijd tegen Willem II nog steeds geen kampioenswedstrijd is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de schaal wel pas in Groningen uitgereikt
Heerenveen heeft 't beter op orde dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
De kans dat Vitesse puntverlies lijdt is wel aanwezig dit weekend, verwacht ik eerlijk gezegd ook van PSV, ik moet zeggen dat Heerenveen het beter op orde heeft dan zij, ze gingen ook beter spelen toen Djuricic eruit ging
PSV denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft 't beter op orde dan?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)mij-een-vereiste.htmquote:Maher: 'De Champions League is voor mij een vereiste'
20/04/2013 09:05
Adam Maher weet hoe hij zijn toekomst wil invullen. De middenvelder van AZ opteert deze zomer in eerste instantie voor een binnenlandse transfer. Ajax en PSV duelleren om de talentvolle international.
'Speeltijd is het belangrijkste voor me', vertelt Maher in het AD. 'Niet het geld dat ik kan verdienen. Want volgende zomer staat er een WK op het programma en met het oog daarop moet ik elke week spelen. Uitkomen voor Oranje is het makkelijkst als je in de basis staat bij een Nederlandse topclub.'
'Het kán een overweging zijn welke club straks Champions League speelt', vervolgt Maher. 'Dat is een niveau waarop ik wil spelen. En ja, Ajax heeft een goede stap gezet door die overwinning. Wil je de top halen, dan is spelen in de Champions League op mijn leeftijd een vereiste.'
Dat Maher aanvankelijk in de selectie voor de WK-kwalificatieduels met Estland en Roemenië ontbrak heeft hem op scherp gezet. Evenals de kritiek die bondscoach Louis van Gaal uitte dat de AZ-middenvelder te wisselvallig was. 'Sinds meneer Van Gaal dat heeft gezegd over mij ben ik gaan beseffen dat ik het echt élke wedstrijd moet laten zien. Het heeft dus geholpen dat hij dat zei. Ja, misschien ging het soms iets te gemakkelijk allemaal.'
Van Persie
Bij Oranje loopt Maher regelmatig Manchester United-spits Robin van Persie tegen het lijf. 'Toen hij laatste scoorde tegen Stoke City, feliciteerde ik hem in een bericht. Na onze wedstrijd tegen FC Utrecht (6-0, red.) stuurde hij terug: "Zie je, het kan dus toch." Hij volgt me blijkbaar op de voet.'
Zaterdagavond moet Maher met AZ in eigen huis tegen PSV de volgende stap richting handhaving zetten. Hij kijkt uit naar het duel en de ontmoeting met zijn directe tegenstander. 'Het zijn altijd mooie duels met Van Bommel. Het zou best kunnen dat hij me vanavond probeert over te halen voor PSV te kiezen', besluit Maher.
Was er vandaag in één keer door. Ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:07 schreef koenie95 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft een kut systeem, was er in totaal 3x doorheen tot het betaalscherm en de 3de keer lukte het pas
Wat had-ie volgens jou dan moeten doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef iketurnerjr het volgende:
Frankie moest eerder wisselen,maar ik vergeef het hem
Dit is natuurlijk niet waar. Kijk even naar de omstandigheden waarin hij moet functioneren t.o.v. zijn tijd bij AZ. Hij kreeg toen genoeg ballen die hij prima afwerkte. Nu met Schone en Fisscher is dat anders, daar kiest De Boer dan ook voor. Siggy is geen man voor dit Ajax.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat was niet heel erg best gisteren.
Op basis van wat heeft die houten klaas Sigthorsson eigenlijk zo veel krediet bij De Boer. Die gast kan er echt helemaal niets van.
Siggy komt op alle facetten te kort voor Ajax. Ook qua pure afmaker vind ik hem niet eens zo heel koelbloedig. Ik heb veel liever De Jong of Hoesen in de spits. Niet de eerste miskoop van De Boer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:16 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet waar. Kijk even naar de omstandigheden waarin hij moet functioneren t.o.v. zijn tijd bij AZ. Hij kreeg toen genoeg ballen die hij prima afwerkte. Nu met Schone en Fisscher is dat anders, daar kiest De Boer dan ook voor. Siggy is geen man voor dit Ajax.
Daarom, dit keer pakte het niet goed uit met Schone als rechtsbuiten, was vrij eenvoudig voor Heerenveen om de ruimtes klein te houdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:16 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet waar. Kijk even naar de omstandigheden waarin hij moet functioneren t.o.v. zijn tijd bij AZ. Hij kreeg toen genoeg ballen die hij prima afwerkte. Nu met Schone en Fisscher is dat anders, daar kiest De Boer dan ook voor. Siggy is geen man voor dit Ajax.
Tweede helft Siggi eruit Babel erin,Hoesen had er veel eerder moeten staan want Fischer had weer is z'n oogkleppen op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat had-ie volgens jou dan moeten doen?
Ik vond hem gisteren echt niet zo slecht hoor, maar was inderdaad Siem daar een betere oplossing geweestquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Siggy komt op alle facetten te kort voor Ajax. Ook qua pure afmaker vind ik hem niet eens zo heel koelbloedig. Ik heb veel liever De Jong of Hoesen in de spits. Niet de eerste miskoop van De Boer.
quote:Ajax en Purmerend gaan samenwerken
Onder feestelijke omstandigheden heeft Ajax vrijdagavond de 31e samenwerkingsovereenkomst gesloten met een amateurvereniging uit de regio. Het gaat om FC Purmerend, dat met behulp van Amsterdamse voetbalkennis de jeugdopleiding wil verbeteren. Andersom wenst Ajax de eerste optie te hebben wanneer een jeugdspeler van de Noord-Hollandse club over een flinke dosis talent beschikt.
Joost van Dam, trainer van Ajax E2 en verantwoordelijk voor samenwerkingsverbanden met amateurclubs, zegt verheugd te zijn met de overeenkomst die is gesloten. Purmerend is de twaalfde club waarmee Ajax een ‘gewone’ verbintenis aangaat. Daarnaast bestaan er ook negentien zogenoemde HETT-verenigingen. Die samenwerkingsverbanden gaan nog een stap verder dan de gewone.
De verbintenis met Purmerend werd in de Amsterdam Arena ondertekend, vlak voor het duel tussen Ajax en sc Heerenveen. Hierbij was onder meer technisch directeur Marc Overmars aanwezig. ,,Het is altijd weer een happening’’, aldus Van Dam over het feestelijke moment, dat zoals gewoonlijk werd ingeleid met een buffet.
Hoewel de eerste contacten met Purmerend vorig jaar al werden gelegd, ging Ajax pas dit seizoen serieus in gesprek met de amateurclub. ,,We hebben eerst gekeken of Purmerend past in het rijtje van clubs waarmee we al een samenwerking hebben. Daarbij kijken we naar de structuur van de jeugdopleiding, maar ook naar het aantal jeugdleden en de ambitie van de club.’’ Dat zat goed, dus volgde stap twee: een gesprek waarin beide clubs hun doelen kenbaar maakten. Na dit gesprek stond de overeenkomst voor een groot deel in de steigers.
Volgens Van Dam heeft de samenwerking de nodige voordelen voor Purmerend. ,,Het heeft aantrekkingskracht op potentiële leden, maar het is ook interessant voor huidige jeugdleden. Het kan een goede manier zijn om het niveau van de trainers te verhogen. Voor hen organiseren we speciale bijeenkomsten waarop ze kunnen zien hoe wij bij Ajax de jeugd opleiden. Ook kunnen de clubs gebruik maken van de Ajax Online Academy, waarop allerlei oefenstof te vinden is.’’
Ook Ajax heeft baat bij de verbintenis. Mocht er in de jeugd van Purmerend een exceptioneel talent rondlopen, dan verwacht Ajax daarover te worden geïnformeerd door de club. ,,Dat is een verplichting voor Purmerend, al vind ik verplichting een groot woord’’, aldus Van Dam. ,,Maar daar verlangen we in principe wel naar. Net zoals we er graag van op de hoogte zijn als een andere profclub interesse heeft in een spelertje. Wij willen de eerste optie hebben op een talent.’’
Gezien de ligging zou je verwachten dat Purmerend, dat over een bloeiende jeugdafdeling beschikt, eerder in aanmerking zou komen voor een samenwerking met AZ. Maar volgens Van Dam was dat geen optie voor de club. ,,Het was Ajax of niet, begreep ik. Het schijnt dat de club nogal wat Ajax-fans telt.’’
Vond jij Sigthorsson gisteren niet slecht? Serieus? Dan houdt de discussie wel een beetje op voor mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren echt niet zo slecht hoor, maar was inderdaad Siem daar een betere oplossing geweest
Was zelf ook geen voorstander van zijn komen, maar om nou te zeggen dat hij er niks van kan gaat mij veel te ver. Bij AZ speelde hij meer dan behoorlijk. Hij past niet in het huidige Ajax, dat is zijn probleem. Met een klassieke rechts- en linksbuiten functioneert hij prima. Met deze spelers heb je vrijwel niks aan Sigthorsson. Dat we gebrek aan beter hebben is inderdaad vrij pijnlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Siggy komt op alle facetten te kort voor Ajax. Ook qua pure afmaker vind ik hem niet eens zo heel koelbloedig. Ik heb veel liever De Jong of Hoesen in de spits. Niet de eerste miskoop van De Boer.
Ook bij AZ speelde hij niet eens hel bijzonder hoor. Sterker nog, heeft gewoon de helft van zijn wedstrijden toen op de flank gespeeld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Was zelf ook geen voorstander van zijn komen, maar om nou te zeggen dat hij er niks van kan gaat mij veel te ver. Bij AZ speelde hij meer dan behoorlijk. Hij past niet in het huidige Ajax, dat is zijn probleem. Met een klassieke rechts- en linksbuiten functioneert hij prima. Met deze spelers heb je vrijwel niks aan Sigthorsson. Dat we gebrek aan beter hebben is inderdaad vrij pijnlijk.
Eerder wisselen, Hoesen kwam pas in de 89e minuut bijvoorbeeld, Babel had eerder mogen worden ingebracht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat had-ie volgens jou dan moeten doen?
Bij AZ heeft hij een aantal sterke wedstrijden gespeeld. Maar nogmaals, ook ik was niet positief over het aantrekken van Sigthorsson. De Boers aankoopbeleid stemt mij dan ook niet geheel tevreden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Ook bij AZ speelde hij niet eens hel bijzonder hoor. Sterker nog, heeft gewoon de helft van zijn wedstrijden toen op de flank gespeeld.
We weten allemaal dat De Boer vrij conservatief is in zijn ingrijpen. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Babel eerder moeten brengen? Man, wat viel hij slecht in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerder wisselen, Hoesen kwam pas in de 89e minuut bijvoorbeeld, Babel had eerder mogen worden ingebracht.
Iedereen was bagger op Jasper na. Alleen maar doorlopen tot je in de klem kwam, tikkies breed, vanuit de 16 van de tegenstander de bal terugspelen naar Moisander.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
We weten allemaal dat De Boer vrij conservatief is in zijn ingrijpen. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Babel eerder moeten brengen? Man, wat viel hij slecht in.
Babel viel inderdaad heel matig in. De Boer is heel erg loyaal naar zijn vaste kern toe, tot ergernis van mijzelf bij tijd en wijlen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
We weten allemaal dat De Boer vrij conservatief is in zijn ingrijpen. Achteraf is het altijd makkelijk praten. Babel eerder moeten brengen? Man, wat viel hij slecht in.
Finnbogasson is voetballend net zo belabberd hoor. Liever gewoon Hoesen een kans geven. Die jongen maakt een beste progressie door.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:26 schreef Norakiaan het volgende:
Sigthorsson inwisselen bij Heerenveen voor zijn landgenoot Finnbogasson met één miljoen erbij lijkt mij voor beide teams geen slechte deal. Meer dan een prima spits voor Heerenveen.
Van Bastens wisselbeleid pakte niet veel beter uit toentertijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Babel viel inderdaad heel matig in. De Boer is heel erg loyaal naar zijn vaste kern toe, tot ergernis van mijzelf bij tijd en wijlen.
Huntelaar is voetballend ook niet sterk, maar een geweldige afmaker net als Finnbogason. Bij een spits gaat het -mijn inziens- om het afmaken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:27 schreef Chase_Utley het volgende:
Finnbogasson is voetballend net zo belabberd hoor.
Dan verschillen we daarin van mening. Als je afmaker niet in stelling wordt gebracht speel je dus met 10 man en kan je geen doelpunten meer maken. Vrij makkelijk te ontregelen dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Huntelaar is voetballend ook niet sterk, maar een geweldige afmaker net als Finnbogason. Bij een spits gaat het -mijn inziens- om het afmaken.
Het probleem is dat hij dus niet kan voetballen. Zijn balaanname is van dezelfde kwaliteit als die van Dirk Kuijt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:30 schreef iketurnerjr het volgende:
Sigthorsson wilt gewoon te graag,volgende keer gewoon bank en bij een voorsprong erin.
Zal hij veel vrijer gaan voetballen,zonder druk
Tikkies breed is het voetbal van Ajax onder De Boer. Dat zie je elke wedstrijd. De ene wedstrijd komen er alleen wat meer kansen uit dan de ander. We moeten niet vergeten dat Ajax het van het collectief en het spel moet hebben, niet van de individuele kwaliteit. En dan kan je tegen een Heerenveen -wat goed presteert- gelijkspelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen was bagger op Jasper na. Alleen maar doorlopen tot je in de klem kwam, tikkies breed, vanuit de 16 van de tegenstander de bal terugspelen naar Moisander.
Juist. De kracht van dit Ajax. Dat is waar het hier om gaat. Ik ben een liefhebber van een pure afmaker met twee klassieke buitenspelers, maar dat is voor dit Ajax niet weggelegd. Je kan inderdaad in dit systeem beter met een beweeglijke spits spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:30 schreef Chase_Utley het volgende:
De kracht van dit Ajax de laatste 3 jaar is juist dat iedereen kan scoren en we niet afhankelijk zijn van een spits als je De Jong in de spits hebt staan.
Eriksen nam wel meer grafcorners en dramatische vrije trappen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:33 schreef Saekerhett het volgende:
Maar neem dan in godsnaam niet zo'n grafcorner in de 95e minuut
Roep dat nou niet te hard, straks komt treurwilg Tyron je slaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:33 schreef Saekerhett het volgende:
Dat een wedstrijd niet loopt, dat kan.
Maar neem dan in godsnaam niet zo'n grafcorner in de 95e minuut
Dat kan gebeuren. Ergerlijker vond ik dat zijn veldspel nu ook heel erg ondermaats was. Al vond ik Poulsen hem niet genoeg ondersteunen bij het druk zetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:34 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Eriksen nam wel meer grafcorners en dramatische vrije trappen.
In mijn ogen kan dat niet gebeuren. Het was werkelijk dra-ma-tisch. Maar goed, over het druk zetten gesproken, dat is vrij logisch met Poulsen. Hij liep diverse keren een gat dicht en ondersteunde de verdediging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Ergerlijker vond ik dat zijn veldspel nu ook heel erg ondermaats was. Al vond ik Poulsen hem niet genoeg ondersteunen bij het druk zetten.
Als hij net zoveel kracht in zijn handen heeft als Eriksen in zijn voeten, maak ik me niet zo drukquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard, straks komt treurwilg Tyron je slaan.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als hij net zoveel kracht in zijn handen heeft als Eriksen in zijn voeten, maak ik me niet zo druk
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen kampioen wordt verdien je het sowieso niet
Siggy beoordelen op afmaken is in dit systeem niet heel erg netjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Huntelaar is voetballend ook niet sterk, maar een geweldige afmaker net als Finnbogason. Bij een spits gaat het -mijn inziens- om het afmaken.
In deze fase kan je beter een middenmoter treffen die nergens meer voor speelt, dan een degradatiekandidaat die zijn huid zo duur mogelijk verkoopt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mwah. Je speelt drie wedstrijden tegen één zeer zwakke ploeg (Willem II) en twee relatief zwakke ploegen (NAC en Groningen). Hoewel die laatste twee de laatste tijd weer wat beter draaien, zou het wel erg slecht zijn als je de komende weken nog vier punten weet te verspelen met zo'n eenvoudig programma. En dan verdien je het wat mij betreft dus niet om kampioen te worden.
Hoezo niet weggelegd voor dit Ajax? Moet je ze wel hebben die buitenspelers en dan nog van niveau, naar mijn mening is dat systeem vergane glorie, voorzetten moeten vooral van de backs komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:33 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Juist. De kracht van dit Ajax. Dat is waar het hier om gaat. Ik ben een liefhebber van een pure afmaker met twee klassieke buitenspelers, maar dat is voor dit Ajax niet weggelegd. Je kan inderdaad in dit systeem beter met een beweeglijke spits spelen.
Al was De Jong in de spits bij Waalwijk uit absoluut geen succes. Liep heel slecht die dag.
Hij had Hoesen inderdaad wel wat meer speeltijd kunnen gunnen, 2 minuten is ook niet echt je van hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:28 schreef Syntix het volgende:
Die aannames van Kolbeinn, daarom Hoesen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Of Feyenoord gaat winnen weet ik niet maar die hebben de punten ook gewoon nodig dus lijkt me niet meer dan normaal dat ze ervoor gaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Leuk die TT maar we kennen allemaal het gezegde: Hoogmoed komt voor de val.
En nu maar hopen dat de concurrentie (Vitesse) daar niet van teveel profiteert.
Ik verwacht ook dat Feyenoord gewoon zijn morele plicht doet en thuis wint.
Inhoudelijke post, voegt echt wat toe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, laten we Bulykin, Alfonso Alves en als backup Vleminckx halen.
Oh ja, die waren ook topscorer in de Bundesliga.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ja, laten we Bulykin, Alfonso Alves en als backup Vleminckx halen.
Gelijkspel daar is beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Leuk die TT maar we kennen allemaal het gezegde: Hoogmoed komt voor de val.
En nu maar hopen dat de concurrentie (Vitesse) daar niet van teveel profiteert.
Ik verwacht ook dat Feyenoord gewoon zijn morele plicht doet en thuis wint.
gewoon een kut wedstrijd en iedereen dacht dat de schaal al binnen was en al helemaal na de 1-0 voorsprong en er leek niets aan de hand (wat ook zo geweest was als de arbitrage niet voor de 20ste keer faalde)quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:08 schreef Kopsterk het volgende:
Dramatische tweede helft. Eigenlijk haalde alleen Cillessen een voldoende en misschien Moisander.
normaal zijn eriksen en de jong slim genoeg om van hun mannetje weg te lopen etc, maar iedereen stond stilquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
Niemand hier die Pannekoek complimenten geeft?
Hij had het gewoon goed staan. 3 Aanvallers bij balverlies op Moisander, Alderweireld en Poulsen gezet. En Siem zei na de wedstrijd dat hij en Eriksen allebei een mannetje hadden. Hierdoor kwam Ajax ook niet meer aan voetballen toe door het centrum omdat alles was afgedekt.
Na de 1-0 werd het ook slap, maar v. Basten had het gisteren gewoon erg goed staan.
Normaal speel je ook tegen PSV waar je van Bommel hebt die gewoon keihard zijn mannetje laat lopen waardoor Eriksen die goal maakt. Het was ook wel slap na die 1-0, maar Ajax kwam er alleen doorheen met echt goede en snellopende aanvallen. Normaal gesproken gaat dat wat makkelijker, vandaar credits naar v. Basten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
normaal zijn eriksen en de jong slim genoeg om van hun mannetje weg te lopen etc, maar iedereen stond stil
Sowieso was Sig rijp in de 60ste minuut voor een wissel. Elke aanname sprong de bal 2 meter de lucht in of 3 meter van hem af waardoor hij constant moest herstellen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
ik denk dat het slimmer van frankie was geweest om de jong door te schuiven naar de spits en poulsen te laten staan
siggy is de laatste weken vanaf de 1ste minuut al rijp voor een wisselquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso was Sig rijp in de 60ste minuut voor een wissel. Elke aanname sprong de bal 2 meter de lucht in of 3 meter van hem af waardoor hij constant moest herstellen.
v. basten is een topcoach, altijd al gewetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Normaal speel je ook tegen PSV waar je van Bommel hebt die gewoon keihard zijn mannetje laat lopen waardoor Eriksen die goal maakt. Het was ook wel slap na die 1-0, maar Ajax kwam er alleen doorheen met echt goede en snellopende aanvallen. Normaal gesproken gaat dat wat makkelijker, vandaar credits naar v. Basten.
Als Ajax dit Barcelona systeem blijft spelen, gaat Sigthorsson vanzelf een keer naar de bank. Technisch gewoon niet goed genoeg om in die kleine ruimtes te spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
siggy is de laatste weken vanaf de 1ste minuut al rijp voor een wissel
ik vind hoesen veel meer geschiktquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
Als Ajax dit Barcelona systeem blijft spelen, gaat Sigthorsson vanzelf een keer naar de bank. Technisch gewoon niet goed genoeg om in die kleine ruimtes te spelen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
Als Ajax dit Barcelona systeem blijft spelen, gaat Sigthorsson vanzelf een keer naar de bank. Technisch gewoon niet goed genoeg om in die kleine ruimtes te spelen.
Ik ook. Zeker als hij zich zo blijft ontwikkelen. Misschien is op zoek gaan naar een kleinere spits. Fysiek sterke spitsen die kunnen koppen heb je toch niks aan.quote:
Koppen deden ze gisteren ook niet, elke hoge bal was voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker als hij zich zo blijft ontwikkelen. Misschien is op zoek gaan naar een kleinere spits. Fysiek sterke spitsen die kunnen koppen heb je toch niks aan.
Dat sowieso. Kampioen gaan we gewoon worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
was gewoon een complete offday, niets aan het handje
Maher wilt zo graag naar Ajax dat hij eigenhandig PSV sloopt en Theo houd Feyenoord Vitesse op een 1-1. Niks aan het handje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet de volgende wedstrijd nu wel winnen anders werk je jezelf goed in de problemen
Eerst even afwachten wat de concurrentie doet. En sowieso moet je gewoon bij NAC uit winnen, dat ben je sowieso aan je stand verplicht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet de volgende wedstrijd nu wel winnen anders werk je jezelf goed in de problemen
Ik heb liever officieel kampioen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Uitkaart voor Groningen binnen dus we mogen best daar officieus kampioen worden
Dat is de laatste wedstrijd toch? Dan is er niks officieus meer te behalen. Dan ben je het wel of niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Uitkaart voor Groningen binnen dus we mogen best daar officieus kampioen worden
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
quote:
blabla officieel natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is de laatste wedstrijd toch? Dan is er niks officieus meer te behalen. Dan ben je het wel of niet.
die fout maakte frankie tegen vitesse, heeft hij vast van geleerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel Toby op rechtsback zijn en Veltman centraal
Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel trager kan het niet worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:22 schreef wieisboos het volgende:
Schone gaat gewoon rechtsback spelen joh, kan hij vast wel
Ik weet niet of hij het aandurft met Ligeon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
die fout maakte frankie tegen vitesse, heeft hij vast van geleerd
Moet-ie dan doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het aandurft met Ligeon.
Nooit genoegquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
hebben we het trouwens al over eriksen gehad
Tegen NAC kom je er wel mee weg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn ze nou aan het kijken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef JanCees het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/YVHQcpxLtM/
Geen kabel bij Ajax zo te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef JanCees het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/YVHQcpxLtM/
3-4-3quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:17 schreef Ramboetan het volgende:
Gewoon ligeon rechtsback. Alderweireld rechtsback vond ik een verschrikking tegen Vitesse.
Tegen Ajax speelt iedereen de facto 5-5-0.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt NAC 4-4-2 dan? Anders is het zelfmoord.
Gewoon Ligeon op rechtsback zetten. Dat is toch nr. 2 rechtsback in de selectiequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Tegen Ajax speelt iedereen de facto 5-5-0.
Zou meest logische zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Ligeon op rechtsback zetten. Dat is toch nr. 2 rechtsback in de selectie
Meest gunstig is fey winnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:23 schreef Nativism het volgende:
Mooi. Bony schijnt Feyenoord ook niet te halen. Dit vergroot de kans op een gelijkspel na het ook al wegvallen van Van Ginkel wel erg.
In fm2013 staan ze dan met 20 miljoen klaar om hem over te kopen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Stiggie het volgende:
Wat een statistieken die Fischer in zn eerste seizoentje he.
In de competitie 21 wedstrijden 9 doelpunten.
Alles bij elkaar 31 wedstrijden 11 doelpunten
Zijn niet veel die dat kunnen zeggen op die leeftijd
Op zijn 18e al de beste linksbuiten van de Eredivisie. Of ben ik nu een tikkeltje subjectief?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Stiggie het volgende:
Over een jaar of later zijn dat dubbele cijfers van dit, hij mist nogal wat kansen terwijl zijn randement zijn grote kracht is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Stiggie het volgende:
Talentvoller dan Djuricic of Mertensquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op zijn 18e al de beste linksbuiten van de Eredivisie. Of ben ik nu een tikkeltje subjectief?
NAC uit moet je gewoon kunnen winnen, zeker nu de spelers weer met beide benen op de grond staan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft nu in thuiswedstrijden evenveel puntverlies geleden als in uitwedstrijden, dus het feit dat we nog twee keer uit spelen maakt niet zoveel uit.
Meest gunstig is een gelijkspel tussen Feyenoord en Vitessequote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meest gunstig is een gelijkspel tussen Feyenoord en Vitesse
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De W van 'we worden toch wel kampioen'.
Niet als we Feyenoord ten koste van PSV in de vCL willen hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meest gunstig is een gelijkspel tussen Feyenoord en Vitesse
Waarom zouden we dat willenquote:Op zondag 21 april 2013 00:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Niet als we Feyenoord ten koste van PSV in de vCL willen hebben
Het liefst heb ik Vitesse in de vCLquote:Op zondag 21 april 2013 00:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik wil Vitesse in de vCLquote:Op zondag 21 april 2013 00:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mij wel. Ik gun PSV hélemaal niets en het is gunstig voor Ajax als de nr. 2 de kwalificatie van de Champions League niet weet door te komen. Ik vind het ook wel leuk om de traditionele top twee in de juiste volgorde hersteld te zien.quote:Op zondag 21 april 2013 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Mij interesseert het niets wie er tweede wordt.
PSV moet die kwalificatie ronde ook maar eerst zien door te komen eventueel.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mij wel. Ik gun PSV hélemaal niets en het is gunstig voor Ajax als de nr. 2 de kwalificatie van de Champions League niet weet door te komen. Ik vind het ook wel leuk om de traditionele top twee in de juiste volgorde hersteld te zien.
Niemand komt die vCL doorquote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mij wel. Ik gun PSV hélemaal niets en het is gunstig voor Ajax als de nr. 2 de kwalificatie van de Champions League niet weet door te komen. Ik vind het ook wel leuk om de traditionele top twee in de juiste volgorde hersteld te zien.
Dat is toch juist mooi. Beetje spanningquote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Saekerhett het volgende:
Winnen uit bij NAC... gvd zit je weer gespannen voor de tv...
Hoe vaak zit je relaxed dan bij dit Ajax?quote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Saekerhett het volgende:
Winnen uit bij NAC... gvd zit je weer gespannen voor de tv...
Je mag 1x verliezen dudequote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit gewoon nog helemaal fout gaan... Is de 8e of de 9e plek nog play-offs, want NAC en Groningen hebben dan allebei nog een doel om voor te spelen?
Snap ik, maar het zijn beiden uitwedstrijden waar Ajax het traditioneel lastig heeftquote:
Thuis 50 38 7 5 145 40quote:Op zondag 21 april 2013 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap ik, maar het zijn beiden uitwedstrijden waar Ajax het traditioneel lastig heeft
Je kan jezelf natuurlijk ook in de put praten, vind dit wat overdreven, Ajax heeft de beste uit resultaten van de hele eredivisie.quote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit gewoon nog helemaal fout gaan... Is de 8e of de 9e plek nog play-offs, want NAC en Groningen hebben dan allebei nog een doel om voor te spelen?
quote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal idioten johquote:Op zondag 21 april 2013 11:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Normaal gesproken gaat men er van uit dat Ajax bij NAC uit wel wint, maar omdat het belang nu zogenaamd groter is wordt iedereen zenuwachtig?![]()
Wat doet dat stuk nageboorte eigenlijk nu? Lekker op het reserve bankie bij City?quote:
Bij de reserves zit hij op de reservebankquote:Op zondag 21 april 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat doet dat stuk nageboorte eigenlijk nu? Lekker op het reserve bankie bij City?
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 21-04-2013 om 13:53:30Supersunday #Engeland: 14:30 uur Spurs - Man. City met @Jan_Vertonghen in de basis. 17:00 uur Liverpool - Chelsea @luis16suarez reageer retweet
Dit seizoen weinig gebeurt.quote:Op zondag 21 april 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe vaak zit je relaxed dan bij dit Ajax?
Neentquote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AjaxFanzoneNL.Dat twitter account zal wel van Pietje zijn.
Maar het is al zo duidelijk als wat. Je moet wel heel erg debiel zijn als je nu liever naar PSV gaat dan naar Ajaxquote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AjaxFanzoneNL.Dat twitter account zal wel van Pietje zijn.
nu nog AZ en Ajax. Maher kan zo veel willen, als AZ nu 12 miljoen wil wordt het moeilijk.quote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is al zo duidelijk als wat. Je moet wel heel erg debiel zijn als je nu liever naar PSV gaat dan naar Ajax
Ja maar daarom is het nog een talent. Hij wil zichzelf ontwikkelen. Als hij 25+ is kan hij zich wel in een team bezighouden met anderen ook.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
heb wel een beetje het idee dat hij heel vaak 'ikke, ikke, ikke' denkt.
12 miljoen? Dat gaan ze nooit vragen. Ze wilden in de winter 10 miljoen. En ze zouden nu gaan meewerken en Maher heeft niet heel geniaal gespeeld dit seizoen. AZ ook dramatisch. Dus zoveel kunnen ze niet gaan vragen hoor. Hoogstens 8 miljoen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
nu nog AZ en Ajax. Maher kan zo veel willen, als AZ nu 12 miljoen wil wordt het moeilijk.
ja goed, maar het komt er wel allemaal heel egoïstisch uit.quote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarom is het nog een talent. Hij wil zichzelf ontwikkelen. Als hij 25+ is kan hij zich wel in een team bezighouden met anderen ook.
Dat heb je wel beetje nodig in de sport. Als hij dat maar niet de hele tijd op het veld isquote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar het komt er wel allemaal heel egoïstisch uit.
Is wel recht voor zijn raap, in principe willen alle voetballers dat maar komen meestal met bullshitquote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ja goed, maar het komt er wel allemaal heel egoïstisch uit.
Jij denkt het daar mee te redden? Als Eriksen en de Jong weggaan? Gelukkig denkt het TH daar anders overquote:
Hoe denkt het TH daarover dan? Jij hebt ze gesproken blijkbaar?quote:Op zondag 21 april 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt het daar mee te redden? Als Eriksen en de Jong weggaan? Gelukkig denkt het TH daar anders over
Ajax redt het altijd met jonge spelers.quote:Op zondag 21 april 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt het daar mee te redden? Als Eriksen en de Jong weggaan? Gelukkig denkt het TH daar anders over
Gewoon interview lezen is al voldoende.quote:Op zondag 21 april 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe denkt het TH daarover dan? Jij hebt ze gesproken blijkbaar?
Maher is ook een jonge spelerquote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax redt het altijd met jonge spelers.
Wie welquote:Op zondag 21 april 2013 16:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik heb echt geen zin om 't op de laatste speeldag aan te zien komen
Die dachten er al te zijn. Wat niet zo gek is als je dat van iedereen hoort.quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die 11 knakkers vrijdag op het veld leken er weinig moeite mee te hebben.
Wilde net hetzelfde posten. Ajax krijgt geen strafschoppen ook al wordt er gehandbald. Hier wordt de bal niet eens geraakt en ze krijgen hem wel.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Olep het volgende:
F'noord krijgt wel veel hulp van dit arbitrage dit seizoen.
Las net nog een statistiek.quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde posten. Ajax krijgt geen strafschoppen ook al wordt er gehandbald. Hier wordt de bal niet eens geraakt en ze krijgen hem wel.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 21-04-2013 om 17:22:04Tweet was van gisteren. Feyenoord nu 10 (!) strafschoppen. Rest top 6: Ajax 2; Vitesse 5; PSV 3; FC Twente 7; FC Utrecht 4. #FeyVit reageer retweet
Waarvan ik me zeker een aantal kan herinneren die echt nergens op sloegen, maar goed je doet er niets aan. Laten we maar zeggen dat het aan het eind van het seizoen in balans is.quote:Op zondag 21 april 2013 17:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Las net nog een statistiek.twitter:sportzeloot twitterde op zondag 21-04-2013 om 17:22:04Tweet was van gisteren. Feyenoord nu 10 (!) strafschoppen. Rest top 6: Ajax 2; Vitesse 5; PSV 3; FC Twente 7; FC Utrecht 4. #FeyVit reageer retweet
Nee dit, dan blijft alles iig op 4 punten. Aka kampioen worden op bevrijdingsdagje thuis.quote:
Meer hoofdletters, minder leestekens.quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef PSV1990- het volgende:
wat zei ik ?? ajax gaat heerenveen onderschatten !!
Jankertquote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Meer hoofdletters, minder leestekens.
Alles goed?quote:Op zondag 21 april 2013 17:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik wist al dat we niet moesten gaan kutten op PSV Netwerk, nu heeft één van die zwakbegaafden z'n weg hierheen gevonden.
ja?quote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kom jij echt uit 1990?
Je bent 'speciaal' of niet?
Nee, je moet gewoon je bek houden en opdonderen naar je eigen graftopicquote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Doe es normaal , je wil me gewoon een ban aansmeren hahah
hoeveel beslissend? Dus niet de 3-0 ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Catch22- het volgende:
Michel Abbink (@sportzeloot) heeft getweet om 5:59 PM on zo, apr. 21, 2013:
@DuBlanqeBogarde 5 in Kuip. Uit ook 5. Overigens kregen tegenstanders van Feyenoord dit seizoen maar 3 strafschoppen.
(https://twitter.com/sportzeloot/status/326002145423933441)
"@sportzeloot: Tweet was van gisteren. Feyenoord nu 10 (!) strafschoppen. Rest top 6: Ajax 2; Vitesse 5; PSV 3; FC Twente 7; FC Utrecht 4. #FeyVit"Nuff said
Gezien het feit dat ze zoveel wedstrijden met 1 doelpunt verschil gewonnen hebben Denk Ik heel veel. .quote:Op zondag 21 april 2013 18:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoeveel beslissend? Dus niet de 3-0 ofzo.
Snap dat echt niet, hij is de beste spits in de BPL maar hij heeft dit soort gedrag gewoon niet nodigquote:
Dit ja, erg jammer.quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap dat echt niet, hij is de beste spits in de BPL maar hij heeft dit soort gedrag gewoon niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |