SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Als dat al niet meer lukt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerst nog maar eens winnen in Breda
Normaal moet het te doen zijn. Al heb je NAC liever in de middag dan in de avondquote:
Vorig jaar speelden we daar ook in de avond volgens mij. En toen waren we totaal niet in vorm en wonnen we relatief makkelijk door Bulykin en Lodeiroquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Normaal moet het te doen zijn. Al heb je NAC liever in de middag dan in de avond
Dat waren nog eens tijden. Toen kwam Blind erin en gelijk kreeg NAC grote kansen en was iedereen in paniekquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden we daar ook in de avond volgens mij. En toen waren we totaal niet in vorm en wonnen we relatief makkelijk door Bulykin en Lodeiro
Toen was niemand blij met Blindquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Toen kwam Blind erin en gelijk kreeg NAC grote kansen en was iedereen in paniek
El Ghanassy en Parra waren vaak de baas over hemquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was niemand blij met Blind. Nu hoop ik dat hij zijn contract verlengt
.
Dat heb ik niet gezien dus. Maar zal wel door gebrek aan concentratie komenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
El Ghanassy en Parra waren vaak de baas over hem
Blind is nooit een held tegen een klassieke vleugelspelerquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien dus. Maar zal wel door gebrek aan concentratie komen
Het was geeneens zeker of hij kon spelen vandaag. Echt fit zal hij niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
El Ghanassy en Parra waren vaak de baas over hem
Nee verdedigen is niet het sterkste punt van de Ajax verdedigersquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind is nooit een held tegen een klassieke vleugelspeler
Dat ging vanavond ook niet best , beide centrale verdedigers hadden een laag tempo en soms dribbelden ze zich vast op de helft van Heerenveenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee verdedigen is niet het sterkste punt van de Ajax verdedigersMaar ze kunnen wel goed opbouwen
Dan weet Dijks dat Blind kreupel moet lopen voordat hij mag spelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Nativism het volgende:
[..]
Het was geeneens zeker of hij kon spelen vandaag. Echt fit zal hij niet geweest zijn.
Ik zag een solo van Toby op het eind die niet helemaal goed ging jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ging vanavond ook niet best , beide centrale verdedigers hadden een laag tempo en soms dribbelden ze zich vast op de helft van Heerenveen
Als hij 2 seconden eerder de bal had afgespeeld op (ik geloof) Babel was het een briljante dribbel geweest!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag een solo van Toby op het eind die niet helemaal goed ging ja
Ja maar als telt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als hij 2 seconden eerder de bal had afgespeeld op (ik geloof) Babel was het een briljante dribbel geweest!
Inderdaad. Wat viel hij vanavond weer door de mand.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind is nooit een held tegen een klassieke vleugelspeler
Die Harren in de rust was nog wel de slechtste van heel de avondquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:41 schreef tammepiet het volgende:
Uiteindelijk verdiend gelijk. Dat ene punt moet je koesteren ook na de zoveelste onthouden penalty.
Babel viel me een partij slecht in... Schone zeer ongelukkig en dus slecht.
Tegen nac, willem II, Groningen mag je zelfs nog een keer verliezen. Don't worry.
Babel viel inderdaad slecht in. Het leek wel of na zijn invalbeurt niemand meer wist waar ze moesten lopenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:41 schreef tammepiet het volgende:
Uiteindelijk verdiend gelijk. Dat ene punt moet je koesteren ook na de zoveelste onthouden penalty.
Babel viel me een partij slecht in... Schone zeer ongelukkig en dus slecht.
Tegen nac, willem II, Groningen mag je zelfs nog een keer verliezen. Don't worry.
Wat was dat gęnant zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die Harren in de rust was nog wel de slechtste van heel de avond....wat een dramatisch slechte versie zeg!
Bedoel je niet Eriksen? Zijn man gaf de voorzet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef kurk_droog het volgende:
Tering wat een dramatisch slechte wedstrijd.
Cillessen, Moisander en Poulsen waren de enige die redelijk speelden.
Blind weer ouderwets eruit gelopen bij de 1-1 en daarna nog 1000x, waar is Boilesen?
Het blijven natuurlijk niet altijd koppeltjes van achterlijn tot achterlijn, ik dacht dat Blind op dat moment erbij stondquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Bedoel je niet Eriksen? Zijn man gaf de voorzet.
Blind speelde wel slecht en werd er inderdaad een paar keer uitgelopen.
Volgens mij was het juist Eriksen die mee liep met die speler die diep ging, en van een half metertje voorsprong werd het een metertje achterstand. Maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk niet altijd koppeltjes van achterlijn tot achterlijn, ik dacht dat Blind op dat moment erbij stond
Ik weet het ook niet meer, moet het moment even terug zien, het was een mooi doelpuntquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist Eriksen die mee liep met die speler die diep ging, en van een half metertje voorsprong werd het een metertje achterstand. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Die Chris van Nijnatten wel een bijzonder grote mongool. Moet Ajax nog 4 punten verliezen en PSV alles winnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
En nu? Alles is weer mogelijk. Ajax heeft de titelkansen nog volledig in eigen hand, maar is kwetsbaar genoeg om zijn positie te kunnen verspelen. Volgende week in Breda bijvoorbeeld. En de concurrentie zal vandaag en morgen extra gemotiveerd zijn. PSV vooral, want dat kan gewoon de dubbel pakken. Wat? Ja, PSV kan de dubbel pakken, beker en titel.
Uit het AD.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
En nu? Alles is weer mogelijk. Ajax heeft de titelkansen nog volledig in eigen hand, maar is kwetsbaar genoeg om zijn positie te kunnen verspelen. Volgende week in Breda bijvoorbeeld. En de concurrentie zal vandaag en morgen extra gemotiveerd zijn. PSV vooral, want dat kan gewoon de dubbel pakken. Wat? Ja, PSV kan de dubbel pakken, beker en titel.
Uit het AD.
Dit dus, het feit dat mensen denken dat dat gaat gebeuren hebben de vorige 2 seizoenen niet naar de Eredivisie gekeken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:11 schreef Jivis het volgende:
Als Ajax punten gaat verliezen tegen ploegen als NAC en Willem II verdienen ze het niet eens om kampioen te worden.
Dat gaat dus ook niet gebeuren.
De buitenwacht wil uiteraard een mooi competitie slot en velen een andere winnaar dan Ajax, dus wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie veel mensen ook weer té paniekerig doen.
Mij maakt het echt niet uit wat PSV doet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:12 schreef tammepiet het volgende:
Meest ideale scenario?
az psv 1
fey vit 1
Op zich wel, maar wat die anderen doen moet niets uitmakenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:12 schreef tammepiet het volgende:
Meest ideale scenario?
az psv 1
fey vit 1
Als Vitesse wint komen zij op 2 punten, maar Feyenoord -> Kuipquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wat die anderen doen moet niets uitmaken
Ik heb het over de mensen die Ajax 'aanhangen'.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De buitenwacht wil uiteraard een mooi competitie slot en velen een andere winnaar dan Ajax, dus wel begrijpelijk.
3 punten en een slechter doelsaldoquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Vitesse wint komen zij op 2 punten, maar Feyenoord -> Kuip
Ow ok, dat begrijp ik ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die Ajax 'aanhangen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |