Ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef RetRy32 het volgende:
Die jongen is half dood aan het kruipen en de politie doet net alsof ze een super gevaarlijke massamoordenaar gaan uitschakelen.
Waar zie je iets?? ALS JE AL IETS ZIET..quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef RetRy32 het volgende:
Die jongen is half dood aan het kruipen en de politie doet net alsof ze een super gevaarlijke massamoordenaar gaan uitschakelen.
Massamoordenaar? Checkquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef RetRy32 het volgende:
Er werd net ook een zwartrijder opgepakt in de stadsbus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef donald_dick het volgende:
oke we hebben honden die vechten, agenten die in de weg lopen, agentien die in crossfire positie staan en nog steeds movement in de boot,
WTF doen ze wel niet
ja nogal zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
CNN heeft vertraging.
Volgens mij iets te veel.
Als je 9 duizend agenten naar een klein voorstadje haalt wordt het druk he.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef donald_dick het volgende:
oke we hebben honden die vechten, agenten die in de weg lopen, agentien die in crossfire positie staan en nog steeds movement in de boot,
WTF doen ze wel niet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd net ook een zwartrijder opgepakt in de stadsbus.
Dat begrijp ik van CNN ook een girl 17-18 years and a young childquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef shmoopy het volgende:
Een agent die een meisje draagt en ook iemand een ander klein kind?
Klopt wel redelijk, volgens mij. Ook zijn er dummy-kogels geschoten en (CS)gas gebruikt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
zover ik begrijp van de stream:
verdachten is neergeschoten, ligt in bootje achter in de tuin maar leeft nog, een familie zat in het huis, er zijn diverse agenten bij het huis, swat wil inrukken maar wachten totdat de agenten wegzijn
En een enorme met kogels doorzeefde wasbeer in de boot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:26 schreef sig000 het volgende:
Morgen in het nieuws: Agenten beschoten door collega's.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:30 schreef Misty_eyes het volgende:
"suspect is surrounded , alive and still moving"
Jullie stream loopt behoorlijk achterquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:30 schreef hijweer het volgende:
suspect alive, surrounded and still moving.... spanned
dat is ie toch ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:29 schreef RetRy32 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |