quote:
Die wil ik voor oud en nieuw hebb0n!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bische_emiraten.html
actie na een minuutje
Zij schoten jullie overhoop en ik schoot hun weer overhoopquote:
Doe jij zo nog een game WoT?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Binnenkort starten met p90x. Ben benieuwd. Kijken of ik meer in vorm kan raken. Nu 73kg doel weer 85.
morgen wieder. Nu weinig tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe jij zo nog een game WoT?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef MineraalWater het volgende:
Mijn swag schoenen zijn trouwens binnen #inspuitendiezooi
interessant! wat zijn je stats? / kun je wat meer vertellen over wat je precies gaat doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Binnenkort starten met p90x. Ben benieuwd. Kijken of ik meer in vorm kan raken. Nu 73kg doel weer 85.
eerst inventariseren. Ben 1,76. Voila. Alle dvd's zijn te leen op het internet. Voedingsschema's ook. Eerdaags eens alles naast elkaar leggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
interessant! wat zijn je stats? / kun je wat meer vertellen over wat je precies gaat doen?
ok man, ben benieuwd. kan geen concrete results plaatjes vinden van die methodequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
eerst inventariseren. Ben 1,76. Voila. Alle dvd's zijn te leen op het internet. Voedingsschema's ook. Eerdaags eens alles naast elkaar leggen.
yep. Eerder ook gelukt met defensie training, nu al een tijdje aan het interen. Tijd voor wat opfrissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |