Doe jij zo nog een game WoT?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Binnenkort starten met p90x. Ben benieuwd. Kijken of ik meer in vorm kan raken. Nu 73kg doel weer 85.
morgen wieder. Nu weinig tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe jij zo nog een game WoT?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef MineraalWater het volgende:
Mijn swag schoenen zijn trouwens binnen #inspuitendiezooi
interessant! wat zijn je stats? / kun je wat meer vertellen over wat je precies gaat doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Binnenkort starten met p90x. Ben benieuwd. Kijken of ik meer in vorm kan raken. Nu 73kg doel weer 85.
eerst inventariseren. Ben 1,76. Voila. Alle dvd's zijn te leen op het internet. Voedingsschema's ook. Eerdaags eens alles naast elkaar leggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
interessant! wat zijn je stats? / kun je wat meer vertellen over wat je precies gaat doen?
ok man, ben benieuwd. kan geen concrete results plaatjes vinden van die methodequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
eerst inventariseren. Ben 1,76. Voila. Alle dvd's zijn te leen op het internet. Voedingsschema's ook. Eerdaags eens alles naast elkaar leggen.
yep. Eerder ook gelukt met defensie training, nu al een tijdje aan het interen. Tijd voor wat opfrissen.quote:
dood jongeh!quote:
Het ziet er ook echt uit als zo'n GTA IV valquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt uit als zo'n GTA IV val
Link/picquote:
Hoe lang zal dat wel niet duren om dat te renderen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Gewoon plexus joh
https://vimeo.com/23050664
Denk dat het renderen nog een bij zaak is, hoe verzin je het in godsnaamquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe lang zal dat wel niet duren om dat te renderen?
Ja dat ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Denk dat het renderen nog een bij zaak is, hoe verzin je het in godsnaam
true; was wel mooi om doorheen te rollen dat 1ste stukje.quote:
Ja ben niet verquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true; was wel mooi om doorheen te rollen dat 1ste stukje.
Al afgemaakt dan of alleen het einde gespoilered?
en bedanktquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Curlbrah het volgende:
Ach.. heb bioshock 1 en 2 ook gespoilered nadat ik in Rapture kwam tijdens Infinite
..? minor spoiler, tevens; jij had 'm toch al gespeeld?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben met een sociaal experiment bezig. Ben zoveel mogelijk downvotes aan het verzamelen.
twitter:Innocentboat twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 02:38:12Man, this dude is making a mess reageer retweet
paas link mijn boeren broederquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben met een sociaal experiment bezig. Ben zoveel mogelijk downvotes aan het verzamelen.
heyquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat wil je denk ik niet. Is een novelty account die GoT spoilert
daar ben je 100% zelf bij..quote:Op zondag 21 april 2013 02:19 schreef Curlbrah het volgende:
Bedankt google voor het verneuken van mijn youtube account door mijn 2 emails + facebook account eraan te koppelen.
[ afbeelding ]
met je gefaalde google+ meuk
ok sorry mscholquote:
Keek ik net ookquote:
ja, het gaat prima. Met jou?quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef MineraalWater het volgende:
xXx420|;//~bLaZ3-1t-f@gG0t$~_;360noSc0p3\y0£oxXx
Remy, 16 speler vanavond dus?quote:
Rechtsklikken op die balk.quote:Op zondag 21 april 2013 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
WTF Chrome is weer verandert, nu heb ik mijn bookmarks boven staan, terwijl ik dat eerst alleen maar had bij een nieuw tabblad.
Je bent een schat!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
3 VINGERS IN DE LUCHT VOOR DE W VAN WANKER
4x3 = 12quote:Op zondag 21 april 2013 12:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Remy, 16 speler vanavond dus?
Ik bedenk me net dat er een kans is dat het netwerk van die server (met teamspeak) dat misschien niet trekt.
Als het 16 spelers zijn kan ik wel even het een en ander gaan rekenen en wat instellingen aanpassen dat die het wel trekt (Dat is de geluidskwaliteit wel iets minder..)
Spectaten kan niet. Ik wil het wel livestreamen als je wiltquote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef MineraalWater het volgende:
Kan ik straks komen kijken of niet?
quote:Op zondag 21 april 2013 14:31 schreef vogelkooi het volgende:
Before you label me as a crazy conspiracy theorist, let's look at the facts:
Lee Harvey Oswald was a sleeper agent for the KGB. He killed JFK, but did so unwillingly and even unknowingly. KGB had ties with Disney and the Rothschild, who needed to eliminate JFK because while they were faking the moon landing they to divert attention away from working on a mind control chip administered through immunity shots they accidentally created AIDS instead. Elvis knew this terrible secret and had to change his name and appearance to drop from the radar. Years later they discovered the cure to AIDS in reptilian DNA, so needed to assassinate Princess Diana to extract hers. Unfortunately the cure was not completed in time for when the reptilians learned of this atrocity, the secret government NWO needed to prevent the invasion by attempting to extract as much fluoride (brain control) from the atmosphere. they devised a plan called global warming. This was a huge success and used the brain control to indoctrinate pilots to destroy the reptilian base of operations during 9/11. Dzhokhar Knew this secret. Also Kony too.
Coincidence?
Ik freecam wel gehehehquote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Spectaten kan niet. Ik wil het wel livestreamen als je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |