Ik geloof dat ze het inderdaad niet sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Sonja Silva blijft volhouden dat het een enig lied is:twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:24:27@anouk_dijksman Hoezo?!?! 3 vingers in de lucht voor Willem! Ik hou d'r van!! ✌👆 reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:29:03@anouk_dijksman Ach dat is gewoon dichterlijke vrijheid. Wim-Lex houd mij veilig en ik hem. Enig toch? Echt hoor, we zouden eens trots zijn! reageer retweet
"Wim-Lex houd mij veilig" ? Da's gewoon fout, niks dichterlijke vrijheid. Maar zegt natuurlijk genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Sonja Silva blijft volhouden dat het een enig lied is:twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:24:27@anouk_dijksman Hoezo?!?! 3 vingers in de lucht voor Willem! Ik hou d'r van!! ✌👆 reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:29:03@anouk_dijksman Ach dat is gewoon dichterlijke vrijheid. Wim-Lex houd mij veilig en ik hem. Enig toch? Echt hoor, we zouden eens trots zijn! reageer retweet
Aan haar taalbeheersing te zien heeft ze het 'lied' zelf geschreven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Het meiske neemt slechts de talentloze bende, waar zij ook bij hoort, in bescherming.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het inderdaad niet sarcastisch bedoelt
Tja, Sonja Silva. Daar noem je ook iemand op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Link?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef DaggerOne het volgende:
Die tweet van Ewbank nu in reactie op die vrouw![]()
En een keukentrapjequote:
wat waar?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef arachide. het volgende:
Ewbank gooit de handdoek wel heel snel in de ring.
Wat een knurftquote:Geachte landgenoten,
Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen.
Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
Met vriendelijke groet,
John Ewbank
En het alleenrecht op het componeren van de inzendingen van Nederland voor het Eurovisie Songfestival voor de komende 30 jaarquote:
Inderdaad, hij trekt zijn keutel in terwijl heel Nederland all aan zijn stront heeft mogen ruikenquote:
Wel behoorlijk sneu om doodsverwensingen op hem af te vuren vanwege een lied dat hij gecomponeerd heeft.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Fasjequote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel behoorlijk sneu om doodsverwensingen op hem af te vuren vanwege een lied dat hij gecomponeerd heeft.
Miskend genie.quote:
Bedenkt ie zich morgen zeker opeensquote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef BlueMage het volgende:
Waarom denk ik nu bij het lezen van z'n kinderachtige "ragequit" dat het met de bedreigingen ook wel meeviel en meneer Ewbank lange teentjes heeft?
Vraag me overigens nog steeds af of het echt is.
Als ik die reacties over guillotines zag viel het niet mee hoor. Nederlanders en doodsbedreigingen...quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef BlueMage het volgende:
Waarom denk ik nu bij het lezen van z'n kinderachtige "ragequit" dat het met de bedreigingen ook wel meeviel en meneer Ewbank lange teentjes heeft?
Vraag me overigens nog steeds af of het echt is.
Er zijn altijd mongolen die gelijk doodsbedreigingen sturen, daar hoef je echt niet Nederlander voor te zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik die reacties over guillotines zag viel het niet mee hoor. Nederlanders en doodsbedreigingen...
True. Maar ik denk dat je hoge bomen, brandstapels en stenigingen niet serieus hoeft te nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel behoorlijk sneu om doodsverwensingen op hem af te vuren vanwege een lied dat hij gecomponeerd heeft.
Mja bedreigingen zijn natuurlijk dieptriest.quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik die reacties over guillotines zag viel het niet mee hoor. Nederlanders en doodsbedreigingen...
Dat is waar.quote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn altijd mongolen die gelijk doodsbedreigingen sturen, daar hoef je echt niet Nederlander voor te zijn.
Dichterlijke vrijheid,quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Nee, ik niet. Ga me niet tot hetzelfde kinderachtige niveau verlagen. Ik zou wel aangifte doen van de serieuze doodsbedreigingen. Daar viel dat "mild stenigen" echt niet onder maar denk dat Ewbank te weinig kennis van onze taal heeft om dat te beseffen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik denk dat ik zelf ook zo zou ''ragequitten'' als ik in zijn situatie zat. Al blijft er een naar smaakje aan zitten.
Als ik zulke bagger zou maken zou ik dat ook doen. Dat deuntje was gejat en de tekst was geschreven door een dyslect van 2 jaar oud.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik denk dat ik zelf ook zo zou ''ragequitten'' als ik in zijn situatie zat. Al blijft er een naar smaakje aan zitten.
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Fixed.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ik zulke bagger zou maken zou ik dat ook doen. Dat deuntje was gejat en de tekst was geschreven door een dyslect van 2 8 jaar oud.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:11 schreef Fascination het volgende:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
die is wel heel leukquote:Op zondag 21 april 2013 00:11 schreef Fascination het volgende:
6 dan?quote:Op zondag 21 april 2013 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een dyslect van 8 zou weten dat 'de dag die we niet wisten dat zou komen' niet klopte.
Whehehe.quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijst nog maar eens dat het een trieste gast is.
Ik wil een belediging scheldwoord met een W maar ik kom er niet opquote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Windbuil.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil een belediging scheldwoord met een W maar ik kom er niet op
in het lied verwijzen ze met de W ook naar stamppot dus wat dat betreft zou de W op elke belediging kunnen slaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil een belediging scheldwoord met een W maar ik kom er niet op
quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n zinsbouw gaat er niet op vooruit, dat dan weer niet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]Dat kan je niet maken, zeker niet als iemand zulke milde kritiek levert. Maar het toont wel meer creativiteit dan in dat baggerlied tot uitdrukking kwam.
Dat zou zomaar kunnen. Ok welke FOK!ker heeft ons valse hoop gegeven?!quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
http://nos.nl/artikel/497983-ewbank-trekt-koningslied-terug.html
De NOS denkt dat zijn account mogelijk is gehackt.
shit , moet ik alsnog meezingen en meerappenquote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
Maar dan is het account van zijn zus ook gehackt?quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
Tsja het zou best kunnen natuurlijk. Zo moeilijk is het volgens mij niet om die social media te hacken.quote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef Fascination het volgende:
Maar dan zou z'n twitteraccount ook moeten zijn gehackt lijkt me.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
quote:Marco Borsato, wiens vaste componist Ewbank is, toont begrip voor het besluit van Ewbank. "#begrip #metopgehevenhoofd #oranjeboven", twittert hij.
Ja, inderdaad, die staat zo dicht bij hem dat ze het echte verhaal wel weet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar dan is het account van zijn zus ook gehackt?
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:26:43Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft zojuist een persbericht verspreid waarin staat dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. #NOS reageer retweet
Ik hoop gewoon dat het echt zo is.quote:Op zondag 21 april 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die staat zo dicht bij hem dat ze het echte verhaal wel weet.
yesss !!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Fascination het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:26:43Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft zojuist een persbericht verspreid waarin staat dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. #NOS reageer retweet
Ah champagne kan weer uit de koeler.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Fascination het volgende:
Ja, lekker toch die sensatie.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het echt zo is.
Oh hoi Fas
Ik zie dat persbericht anders nergens.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Fascination het volgende:
Heb je me gemist?quote:Op zondag 21 april 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker toch die sensatie.En hai.
Bedankt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jij bent net zo grappig als dit Koningslied
Slapeloze nachten van gehad. Je hebt nog steeds met Big Boobs Smijn?quote:
Uhuquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slapeloze nachten van gehad. Je hebt nog steeds met Big Boobs Smijn?
Komt er weer een met autistenmetal aan, hoor.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt er weer een met autistenmetal aan, hoor.
Durf nie.quote:Op zondag 21 april 2013 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luisteren dikkie
Heerlijkquote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Het was gewoon zo'n doorgedrukt baggernummer. Niemand zat er gewoon op te wachten. We hebben al een prachtig nummer om het koningshuis en Nederland mee te eren en die kan iedereen mee zingen. Er is niets mis met het Wilhelmus.quote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef AlanGarner het volgende:
Ja, het is een kutlied, maar ik vind de reacties eigenlijk nog van lager niveau. Het is gewoon direct een hype geworden om het zo hard mogelijk af te kraken. Mensen zoals die Sylvia Witteman en Dijkshoorn hebben er 2 dagen lang een soort levensdoel van gemaakt om petities op te zetten en 10 tweets per uur erover te doen.
Die Ewbank had bijna beter Amalia aan kunnen randen volgens mij, dan waren de reacties en bedreigingen milder geweest dan nu.
Valt me mee, had gruntgebrul verwacht.quote:
Van Iron Maiden?quote:Op zondag 21 april 2013 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me mee, had gruntgebrul verwacht.
Dat mag zeker gezegd worden. Maar 90 %^ van de meelopers die 2 dagen lang door bleef gaan, deed dat alleen maar om de hype. Waarschijnlijk hebben ze het liedje zelf niet eens gehoord (waar ze geluk mee hebben maar dat terzijde) maar roepen ze maar wat mee en gaan ze elkaar proberen te overtreffen in afzeiken.quote:Op zondag 21 april 2013 00:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het was gewoon zo'n doorgedrukt baggernummer. Niemand zat er gewoon op te wachten. We hebben al een prachtig nummer om het koningshuis en Nederland mee te eren en die kan iedereen mee zingen. Er is niets mis met het Wilhelmus.
Het is gewoon kutmuziek en dat mag wel een keer gezegd worden tegen al die B artiesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |