Fixed.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ik zulke bagger zou maken zou ik dat ook doen. Dat deuntje was gejat en de tekst was geschreven door een dyslect van 2 8 jaar oud.

quote:Op zondag 21 april 2013 00:11 schreef Fascination het volgende:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet

die is wel heel leukquote:Op zondag 21 april 2013 00:11 schreef Fascination het volgende:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet

6 dan?quote:Op zondag 21 april 2013 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een dyslect van 8 zou weten dat 'de dag die we niet wisten dat zou komen' niet klopte.

Whehehe.quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijst nog maar eens dat het een trieste gast is.

Ik wil een belediging scheldwoord met een W maar ik kom er niet opquote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]

Windbuil.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil een belediging scheldwoord met een W maar ik kom er niet op

in het lied verwijzen ze met de W ook naar stamppot dus wat dat betreft zou de W op elke belediging kunnen slaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil een belediging scheldwoord met een W maar ik kom er niet op

quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]

Z'n zinsbouw gaat er niet op vooruit, dat dan weer niet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]Dat kan je niet maken, zeker niet als iemand zulke milde kritiek levert. Maar het toont wel meer creativiteit dan in dat baggerlied tot uitdrukking kwam.

Dat zou zomaar kunnen. Ok welke FOK!ker heeft ons valse hoop gegeven?!quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
http://nos.nl/artikel/497983-ewbank-trekt-koningslied-terug.html
De NOS denkt dat zijn account mogelijk is gehackt.

shit , moet ik alsnog meezingen en meerappenquote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:

Maar dan is het account van zijn zus ook gehackt?quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:

Tsja het zou best kunnen natuurlijk. Zo moeilijk is het volgens mij niet om die social media te hacken.quote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef Fascination het volgende:
Maar dan zou z'n twitteraccount ook moeten zijn gehackt lijkt me.

quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
quote:Marco Borsato, wiens vaste componist Ewbank is, toont begrip voor het besluit van Ewbank. "#begrip #metopgehevenhoofd #oranjeboven", twittert hij.

Ja, inderdaad, die staat zo dicht bij hem dat ze het echte verhaal wel weet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar dan is het account van zijn zus ook gehackt?

twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:26:43Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft zojuist een persbericht verspreid waarin staat dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. #NOS reageer retweet

Ik hoop gewoon dat het echt zo is.quote:Op zondag 21 april 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die staat zo dicht bij hem dat ze het echte verhaal wel weet.

yesss !!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Fascination het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:26:43Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft zojuist een persbericht verspreid waarin staat dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. #NOS reageer retweet

Ah champagne kan weer uit de koeler.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Fascination het volgende:

Ja, lekker toch die sensatie.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het echt zo is.
Oh hoi Fas

Ik zie dat persbericht anders nergens.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Fascination het volgende:

Heb je me gemist?quote:Op zondag 21 april 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker toch die sensatie.En hai.

Bedankt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jij bent net zo grappig als dit Koningslied

Slapeloze nachten van gehad. Je hebt nog steeds met Big Boobs Smijn?quote:

Uhuquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slapeloze nachten van gehad. Je hebt nog steeds met Big Boobs Smijn?

Komt er weer een met autistenmetal aan, hoor.quote:

quote:Op zondag 21 april 2013 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt er weer een met autistenmetal aan, hoor.

Durf nie.quote:Op zondag 21 april 2013 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luisteren dikkie

Heerlijkquote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]

Het was gewoon zo'n doorgedrukt baggernummer. Niemand zat er gewoon op te wachten. We hebben al een prachtig nummer om het koningshuis en Nederland mee te eren en die kan iedereen mee zingen. Er is niets mis met het Wilhelmus.quote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef AlanGarner het volgende:
Ja, het is een kutlied, maar ik vind de reacties eigenlijk nog van lager niveau. Het is gewoon direct een hype geworden om het zo hard mogelijk af te kraken. Mensen zoals die Sylvia Witteman en Dijkshoorn hebben er 2 dagen lang een soort levensdoel van gemaakt om petities op te zetten en 10 tweets per uur erover te doen.
Die Ewbank had bijna beter Amalia aan kunnen randen volgens mij, dan waren de reacties en bedreigingen milder geweest dan nu.

Valt me mee, had gruntgebrul verwacht.quote:

Van Iron Maiden?quote:Op zondag 21 april 2013 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me mee, had gruntgebrul verwacht.

Dat mag zeker gezegd worden. Maar 90 %^ van de meelopers die 2 dagen lang door bleef gaan, deed dat alleen maar om de hype. Waarschijnlijk hebben ze het liedje zelf niet eens gehoord (waar ze geluk mee hebben maar dat terzijde) maar roepen ze maar wat mee en gaan ze elkaar proberen te overtreffen in afzeiken.quote:Op zondag 21 april 2013 00:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het was gewoon zo'n doorgedrukt baggernummer. Niemand zat er gewoon op te wachten. We hebben al een prachtig nummer om het koningshuis en Nederland mee te eren en die kan iedereen mee zingen. Er is niets mis met het Wilhelmus.
Het is gewoon kutmuziek en dat mag wel een keer gezegd worden tegen al die B artiesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |