Nou, en ook nog het gegeven dat dit is opgenomen zoals men in 1985 USA for Africa met We are the World opnam.quote:
Zie die likesquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/Sorryvoorhetkoningslied?fref=tck
Ja echt héquote:
Link?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:02 schreef TNA het volgende:
Ik heb zojuist de officiële video gekeken, nu is mijn walging nog groter. Tering, zo, zo verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Had wel een stukje gezien, lekker multicultureel en alle leeftijden erin en zo.
scherp gespotquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets MEUK in de URL.
Lees gewoon mijn review op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Had wel een stukje gezien, lekker multicultureel en alle leeftijden erin en zo.
Ja, zeer zorgvuldig gefileerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie die likes! vannacht nog 50K nu 63
[..]
Ja echt hé![]()
P&W was een stuk leuker om te zien
Ik vind onze multiculturele samenleving zo mooi in beeld gebracht. Subtiel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Wikipediaquote:John Ewbank houdt vol componist te zijn van Het Koningslied, het nationale lied ter ere van de inhuldiging van koning Willem-Alexander, waarvan de melodie echter reeds ruim 30 jaar bestaat.
De tekst zit vol taalfouten, de melodie is gejat, en Willem-Alexander moet veinzen hier blij mee te zijn. Leve de Koning!quote:
zit wel wat goede jailbait in hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie gewoon een verschrikkelijk nummer, maar ik begin er nu echt een haat voor te ontwikkelen en krijg gewoon kotsneigingen hierbijquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:24:27@anouk_dijksman Hoezo?!?! 3 vingers in de lucht voor Willem! Ik hou d'r van!! ✌👆 reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:29:03@anouk_dijksman Ach dat is gewoon dichterlijke vrijheid. Wim-Lex houd mij veilig en ik hem. Enig toch? Echt hoor, we zouden eens trots zijn! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |