abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2013 @ 14:16:36 #276
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_125553657
Wat een soap weer :')
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 21 april 2013 @ 14:17:05 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_125553670
"Da stehst du nun. Du sahst den Moment schon oft in deinen Träumen.

Und nun ist es soweit. Der Tag, von dem du wusstest, dass er kommt, ist endlich da. Bist du bereit dafür?

Kannst du das wirklich jemals sein? Da stehst du nun.

Jeder Mensch hat im Leben eine Aufgabe. Alles ist getan, um dich vorzubereiten. Das ist es nun.

Du gelobst alles zu geben. Jeder Schritt, den du gemacht hast, führte dich hierher.

Und schau dich um. Wir sind an deiner Seite.

Durch Regen und Wind werde ich bei dir bleiben,

ich werde dich gegen alles beschützen, was kommt.

Ich werde wachen, wenn du schläfst. Ich behüte dich vor dem Sturm.

Ich bewahre dich in Sicherheit, solange ich lebe.

Ein Kampf, zwei Leben. Wir stehen zusammen, nichts kann uns trennen.

Eine Fahne, zwei Löwen. Gemeinsam in Sonne und Regen.

Seite an Seite, Brust voraus. Stolz wie ein Pfau, das sind wir.

So klein wir auch sein mögen, unsere Taten sind groß.

Nichts bringt uns zu Fall. Für dich, mein Kind. Für meinen Vater, für meine Mutter.

Ich laufe für dich durch Regen und Wind und werde hinter dir stehen.

Ich trage ein Banner mit deinem Namen, glaube an dich, solange ich lebe.

Ich baue einen Deich mit bloßen Händen und halte das Wasser von dir fern.

Lass mich wissen, was du träumst, wonach dein Herz verlangt.

Ich werde nicht ruhen, bis es wahr geworden ist. Und wenn du dich jemals verirrst, bin ich deinLeuchtfeuerin der Nacht.

Ich zeige dir den Hafen in der Dunkelheit.

Ich werde kämpfen wie ein Löwe, bis es dir an nichts mangelt. Ich beschütze dich, solange ich lebe."
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_125553952
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 14:17 schreef Nikonlover het volgende:
"Da stehst du nun. Du sahst den Moment schon oft in deinen Träumen.

Und nun ist es soweit. Der Tag, von dem du wusstest, dass er kommt, ist endlich da. Bist du bereit dafür?

Kannst du das wirklich jemals sein? Da stehst du nun.

Jeder Mensch hat im Leben eine Aufgabe. Alles ist getan, um dich vorzubereiten. Das ist es nun.

Du gelobst alles zu geben. Jeder Schritt, den du gemacht hast, führte dich hierher.

Und schau dich um. Wir sind an deiner Seite.

Durch Regen und Wind werde ich bei dir bleiben,

ich werde dich gegen alles beschützen, was kommt.

Ich werde wachen, wenn du schläfst. Ich behüte dich vor dem Sturm.

Ich bewahre dich in Sicherheit, solange ich lebe.

Ein Kampf, zwei Leben. Wir stehen zusammen, nichts kann uns trennen.

Eine Fahne, zwei Löwen. Gemeinsam in Sonne und Regen.

Seite an Seite, Brust voraus. Stolz wie ein Pfau, das sind wir.

So klein wir auch sein mögen, unsere Taten sind groß.

Nichts bringt uns zu Fall. Für dich, mein Kind. Für meinen Vater, für meine Mutter.

Ich laufe für dich durch Regen und Wind und werde hinter dir stehen.

Ich trage ein Banner mit deinem Namen, glaube an dich, solange ich lebe.

Ich baue einen Deich mit bloßen Händen und halte das Wasser von dir fern.

Lass mich wissen, was du träumst, wonach dein Herz verlangt.

Ich werde nicht ruhen, bis es wahr geworden ist. Und wenn du dich jemals verirrst, bin ich deinLeuchtfeuerin der Nacht.

Ich zeige dir den Hafen in der Dunkelheit.

Ich werde kämpfen wie ein Löwe, bis es dir an nichts mangelt. Ich beschütze dich, solange ich lebe."
Kan iemand Heino even bellen? :D _O_
pi_125553977
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Geen nood! Er is alweer een nieuw koningslied in elkaar geflanst, met plenty BN-ers!

http://langsdeleeuw.vara.nl/media/227886
Misschien zijn de BN'ers het probleem. Ik kan die zogenaamde happy BN'ers die je tegenwoordig elk uur op SBS ziet niet uitstaan. :') RTL doet het iets beter, maar is ook te erg met o.a. hun "ik hou van Holland".

Het is net alsof ze denken: "We gooien er een verzameling oppervlakkige BN'ers in en de mensen vinden het mooi". Maar ja, straks kraakt iedereen deze ook af, dan kan John zeggen van "Zie je wel? Wat je ook maakt, het is altijd gezeur."
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 21 april 2013 @ 15:23:13 #280
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_125556013
Geniaal ook dat Ewbank nu volledig afgebrand wordt omdat ie het nummer terug trekt. Eerst moet ie 'oprottu met zu kankurlied' en nu is ie een lafbek omdat ie z'n liedje terugtrekt :')
Dat bewijst wel weer dat de fanatieke critici voornamelijk ongenuanceerde hypocriete zeikerds zijn waarbij het nooit goed is.
And we're the three best friends that anyone could have!
pi_125556059
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef AlanGarner het volgende:
Geniaal ook dat Ewbank nu volledig afgebrand wordt omdat ie het nummer terug trekt. Eerst moet ie 'oprottu met zu kankurlied' en nu is ie een lafbek omdat ie z'n liedje terugtrekt :')
Dat bewijst wel weer dat de fanatieke critici voornamelijk ongenuanceerde hypocriete zeikerds zijn waarbij het nooit goed is.
Welkom in Nederland.
  zondag 21 april 2013 @ 15:25:49 #282
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_125556107
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:24 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Welkom in Nederland.
Idd :') Maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt met die tering-zeikerds hier.
Twitter, Geenstijl en FOK! hebben niet bijgedragen aan een gezelligere samenleving in elk geval...

Types als Nico Dijkshoorn hebben helaas teveel een podium gekregen om hun gal te spugen.
  zondag 21 april 2013 @ 15:26:01 #283
94676 Garisson72
pi_125556119
quote:
Men vindt het gewoon prachtig om iemand te hebben om met zijn allen af te fikken, dus hij kon onmogelijk nog iets goed doen. Arme joebenk. ;(
pi_125556162
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Men vindt het gewoon prachtig om iemand te hebben om met zijn allen af te fikken, dus hij kon onmogelijk nog iets goed doen. Arme joebenk. ;(
Heb je het nog over het koningslied gehad met de kapster?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125556188
...ben ik de enige die dat hele lied niet beluisterd heeft?
wat kijk jij
  zondag 21 april 2013 @ 15:29:55 #286
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_125556257
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik zie deze situatie even los van de persoon (dat lijken weinig mensen te kunnen helaas).
Wat je zegt klopt wel. Het nummer was kut, maar zelfs al was het geniaal geweest dan was ie afgemaakt. Misschien had ie er gewoon niet aan moeten beginnen. Nederlanders hebben helaas geen enkel samenhorigheidsgevoel. Alleen al die enorme aandacht die die zeikerige republikeinen krijgen in de media is daar al een teken van. Negeren die hap. En dan ben ik nog niet eens een echt grote fan van het koningshuis ofzo.....
  zondag 21 april 2013 @ 15:32:36 #287
94676 Garisson72
pi_125556366
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heb je het nog over het koningslied gehad met de kapster?
We hebben samen geweend. Toen was het nog niet teruggetrokken namelijk.
pi_125556373
quote:
Wellicht is het de manier waarop hij het terugtrekt. Geen excuses voor het produceren van het wangedrocht, geen excuses voor de mensen die hij de afgelopen dagen beledigd en beschimpt heeft omdat ze durfden om kritiek te hebben op zijn liedje, geen excuses voor het plagiaat, geen ... etc.

Maar wel even sneren naar allerlei mensen, ook naar mensen die hem niets misdaan hebben.
pi_125556428
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Ik zie deze situatie even los van de persoon (dat lijken weinig mensen te kunnen helaas).
Omdat in dit geval de persoon ook de bulk van het probleem vormt. Als Ewbank het lied wat minder arrogant gepresenteerd had zouden de reacties waarschijnlijk ook milder geweest zijn.
Maar dat deed hij niet. En als het vuur eenmaal brandt volgt de kudde met houtblokjes.
  zondag 21 april 2013 @ 15:35:00 #290
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_125556457
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:32 schreef Grouch het volgende:

[..]

Wellicht is het de manier waarop hij het terugtrekt. Geen excuses voor het produceren van het wangedrocht, geen excuses voor de mensen die hij de afgelopen dagen beledigd en beschimpt heeft omdat ze durfden om kritiek te hebben op zijn liedje, geen excuses voor het plagiaat, geen ... etc.

Maar wel even sneren naar allerlei mensen, ook naar mensen die hem niets misdaan hebben.
Waarom zou ie excuses moeten aanbieden? Als hij het een goed nummer vindt, dan mag dat toch?
Zou het juist slap vinden als ie nu opeens riep dat ie het een enorm schijt-lied vond.

Dat plagiaat-verhaal heeft ie overigens allang prima toegelicht bij DWDD toen.
  zondag 21 april 2013 @ 15:35:36 #291
94676 Garisson72
pi_125556492
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt wel. Het nummer was kut, maar zelfs al was het geniaal geweest dan was ie afgemaakt. Misschien had ie er gewoon niet aan moeten beginnen. Nederlanders hebben helaas geen enkel samenhorigheidsgevoel. Alleen al die enorme aandacht die die zeikerige republikeinen krijgen in de media is daar al een teken van. Negeren die hap. En dan ben ik nog niet eens een echt grote fan van het koningshuis ofzo.....
Nu sla je door; als het geniaal was geweest, zou dit allemaal niet zo zijn doorgeslagen. Dan was er een schare fans geweest die groot genoeg was om de onvermijdelijke groep klagers geen podium te geven. Maar goed, het was niet geniaal.
  zondag 21 april 2013 @ 15:37:30 #292
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_125556556
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef Grouch het volgende:

[..]

Omdat in dit geval de persoon ook de bulk van het probleem vormt. Als Ewbank het lied wat minder arrogant gepresenteerd had zouden de reacties waarschijnlijk ook milder geweest zijn.
Maar dat deed hij niet. En als het vuur eenmaal brandt volgt de kudde met houtblokjes.
Mee eens. Maar in Nederland is al snel iets 'arrogant' of 'te groots'. Had ie als ervaren songwriter/producer/Nederlander misschien moeten weten, maar toch vind ik het jammer dat we hier zoveel lopen te zeiken. En dan gaat het me er niet om dat het nummer gewoon niet goed was, maar vooral dat het gezeik er ook wel was geweest als ie met een briljant nummer aankwam.
pi_125556600
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Idd :') Maar ik heb het idee dat het steeds erger wordt met die tering-zeikerds hier.
Twitter, Geenstijl en FOK! hebben niet bijgedragen aan een gezelligere samenleving in elk geval...

Types als Nico Dijkshoorn hebben helaas teveel een podium gekregen om hun gal te spugen.
Het is niet erger, het lijkt vanwege social media omdat iedereen ungenuanceerd hun mening kunnen verkondigen.

Goed, het nummer was bagger maar bedreigingen naar Ewbank gaan gewoon te ver. Stelletje tokkie's.
  zondag 21 april 2013 @ 15:38:44 #294
94676 Garisson72
pi_125556625
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:32 schreef Grouch het volgende:

[..]

Hij hangt kennelijk erg de geslagen hond uit nu, dat siert hem inderdaad niet bepaald. Excuses hoeft hij niet te maken, maar als een verwend kind gaan zitten pruilen werkt natuurlijk alleen maar als een rode lap op een stier.
pi_125556663
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Waarom zou ie excuses moeten aanbieden? Als hij het een goed nummer vindt, dan mag dat toch?
Maar hij schreef het lied niet namens zichzelf, maar namens het Nederlandse volk.

En toen het Nederlandse volk zei dat het niet goed was, zei hij (geparafraseerd) "fuck jullie - ik ben de grote en machtige Ewbank, en jullie zijn nietige Chinese naakthondjes. KNIEL VOOR MIJN GLORIE EN KLAAG NIET, stompzinnige idioten !"

Schofferen van de mensen namens wie je iets schrijft is nooit slim. Je claimt namens hen te spreken, als zij zeggen dat je het mis hebt heb je dat gewoon maar toe te geven.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 april 2013 @ 15:39:52 #296
862 Arcee
Look closer
pi_125556680
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
...ben ik de enige die dat hele lied niet beluisterd heeft?
Nee, jij en Sybrand van Haersma Buma.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 21 april 2013 @ 15:40:15 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125556697
quote:
3s.gif Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nu sla je door; als het geniaal was geweest, zou dit allemaal niet zo zijn doorgeslagen. Dan was er een schare fans geweest die groot genoeg was om de onvermijdelijke groep klagers geen podium te geven. Maar goed, het was niet geniaal.
Dit dus.
Het nummer slaat niet aan en werdt wel doorgedrukt dat roept weerstand op. Als het nummer beter was geweest had het ook wel weerstand opgeroepen maar in VEEL mindere mate dan nu.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 21 april 2013 @ 15:41:22 #298
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_125556762
quote:
3s.gif Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Zelfs al had ie een nieuwe 'we are the world' geschreven, dan was ie nog afgemaakt.

Zoals ik eerder zei: Nederlanders noemen zelfs een geniale voetballer als C. Ronaldo een prutser/loser. De aandacht komt volledig te liggen op z'n nare uitstraling, de meeste mensen zijn niet in staat om naar z'n voetbal-kwaliteiten te kijken.

Tegenwoordig wordt zelfs Messi steeds meer uitgekotst. Want hoe durft ie, 3 keer de gouden bal winnen... Arrogant pestventje :r We willen een underdog!!!
pi_125556831

Gewoon een andere tekst op dit nummer.

Willemwillemwillem-Alexander. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 21 april 2013 @ 15:43:18 #300
177948 Daskaar
cake or death?
pi_125556850
wat is er nou eigenlijk mis met het liedje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')