iemand heeft de moeite genomen om de comments te lezen?quote:
Die van Bertje doperwtje was ook leuk.quote:
Zapt meteen naar P&Wquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die van Bertje doperwtje was ook leuk.
Bij pauw en witteman zit nu een Neerlandicus die straks het koningslied gaat afmaken en het wordt geweldig*pakt popcorn.
Hij noemde het al verschrikkelijke bagger en de ondergang van Nederlandse muziek ofzo (ben even kwijt wat hij nu precies zei).quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zapt meteen naar P&Wwant hopelijk wordt dit heerlijk de grond instampen van dat gedrocht van het koningslied
Wat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
iemand heeft de moeite genomen om de comments te lezen?
Goed plan. Dit is pas een Koningslied.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:32 schreef Berkery het volgende:
Gewoon negeren, 30 april gaan we allemaal dit zingen:
Gelukkig kan hij vast heel goed doen alsof.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Geelman het volgende:
Wat een gaar, onsamenhangend lied zeg! Hier wordt Willem Alexander niet blij van!
Hopelijk kan de koning goed huillachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij vast heel goed doen alsof.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoop dat ie goeie gehoorbescherming heeft.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
https://www.facebook.com/Sorryvoorhetkoningslied
[..]
[ afbeelding ]
en hij had nog gelijk ook. kun je nagaan hoe slecht dit lied is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Prem heeft ook zijn zegje kunnen doen bij de DWDD![]()
wat een slijmbakken zitter er verder zeg
Jakkes, inderdaad. Lekker positief allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Prem heeft ook zijn zegje kunnen doen bij de DWDD![]()
wat een slijmbakken zitter er verder zeg
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:40:26Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." reageer retweet
Zelfs dat heeft nog meer potentie dan drie vingers in de luchtquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:34 schreef Apotheose het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:40:26Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." reageer retweet
pauw en witteman stukje moet in de OP.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
De W van Willem, 3 vingers in de lucht.![]()
(Dit verdient wel een nieuw topic lijkt me, wat een bagger).
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:22 schreef Fascination het volgende:
http://omroep.vara.nl/media/227198
Wel echt briljant, ja.
Het wordt niet van Youtube gehaald? Er is zelfs een officieel Youtube-account voor deze troep. Alleen zijn er veel mensen die het flaggen, waardoor het automatisch verwijderd wordt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef Mr.Grant het volgende:
En weten jullie wat nou misschien nog wel het ergste is? Dat stuk ellende wordt overal van Youtube gehaald omdat we er officieel eerst een euro voor moeten dokken op iTunes voordat we ernaar mogen luisterenis het triest of is het triest!
Je vindt het gewoon onterecht dat Jordi van Loon niet het stuk van Do zong.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de clip of het liedje zelf, deze combinatie maakt het gewoon tien keer erger, vooral die rappers en die w van willem met je hutspot, en die rappers dan.Kan toch niet... Ik vind dit gewoon plaatsvervangende schaamte, weet je hoe ik dit heb bekeken? Vanaf mijn zolderkamer steeds met mijn muis boven een andere tab zodat ik steeds kan switchen en hopen dat deze aidszooi snel over ging. En waarom gooien ze die achterlijk DO erin die ziet er echt altijd uit ofdat ze elk seconde kan janken. LOL en die ruttekut proppen ze er ook nog in en die hele frans tering en natuurlijk de wereld zanger borsato en de rest ken ik allemaal niet, ohwja die gast van step right up kwam ook wat 'do' te kort (nou huilen.
), snapjehem lol. de w van wankers, dat zijn ze allemaal want ze staan voor paal, de w van willem omdat ik een teringmongool ben en ik heet john ewbank tering jood, val dood ik wordt agressief van dit nummertje man tering hoer
[ afbeelding ]
ik wil geneukt worden maar alleen met een micropenis hoor anders moet ik huilen, kijk mijnniet aan ik moet huilen ik heet do en ik ben een hoer met tering water ogen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon onterecht dat Jordi van Loon niet het stuk van Do zong.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon onterecht dat Jordi van Loon niet het stuk van Do zong.
Nou, en ook nog het gegeven dat dit is opgenomen zoals men in 1985 USA for Africa met We are the World opnam.quote:
Zie die likesquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/Sorryvoorhetkoningslied?fref=tck
Ja echt héquote:
Link?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:02 schreef TNA het volgende:
Ik heb zojuist de officiële video gekeken, nu is mijn walging nog groter. Tering, zo, zo verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Had wel een stukje gezien, lekker multicultureel en alle leeftijden erin en zo.
scherp gespotquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets MEUK in de URL.
Lees gewoon mijn review op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Had wel een stukje gezien, lekker multicultureel en alle leeftijden erin en zo.
Ja, zeer zorgvuldig gefileerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie die likes! vannacht nog 50K nu 63
[..]
Ja echt hé![]()
P&W was een stuk leuker om te zien
Ik vind onze multiculturele samenleving zo mooi in beeld gebracht. Subtiel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Wikipediaquote:John Ewbank houdt vol componist te zijn van Het Koningslied, het nationale lied ter ere van de inhuldiging van koning Willem-Alexander, waarvan de melodie echter reeds ruim 30 jaar bestaat.
De tekst zit vol taalfouten, de melodie is gejat, en Willem-Alexander moet veinzen hier blij mee te zijn. Leve de Koning!quote:
zit wel wat goede jailbait in hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie gewoon een verschrikkelijk nummer, maar ik begin er nu echt een haat voor te ontwikkelen en krijg gewoon kotsneigingen hierbijquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:24:27@anouk_dijksman Hoezo?!?! 3 vingers in de lucht voor Willem! Ik hou d'r van!! ✌👆 reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:29:03@anouk_dijksman Ach dat is gewoon dichterlijke vrijheid. Wim-Lex houd mij veilig en ik hem. Enig toch? Echt hoor, we zouden eens trots zijn! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |