Jonguh!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Wat heeft die man met de pizza ermee te maken?
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:51 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Ik volg het het ook een klein beetje maar heb nog een vraag.
Hebben ze al bij hun thuis gezocht, al was het maar voor speurhonden?
t-shirt laten ruiken of iets.
Zometeen vinden ze nog WMDsquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, er stond zelfs op reddit dat ze een raket hebben gevonden in de kelder? Vindt het alleen vreemd dat we hier weinig over gehoord hebben.
reddit gelovenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, er stond zelfs op reddit dat ze een raket hebben gevonden in de kelder? Vindt het alleen vreemd dat we hier weinig over gehoord hebben.
Ja, maar dat weten zij niet HAHAHAHAH haquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef DeParo het volgende:
Zal die niet gewoon ergens al lang zelfmoord hebben gepleegd?
Werd op de police scanner verteldquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij die snelkookpannen geleverdquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Sannne het volgende:
Ik vertrouw dat moeder-verhaal gewoon niet. Die zat in het complot. Die is trots op haar zonen.
En de OP is gelezen. Was ie al.
twitter:Breaking911 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:51:29BREAKING: FBI checking cars on ferry from New Haven, CT to Long Island, per John Miller @CBSNews reageer retweet
stream vanuit je slaapkamer?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dilemma. Wil het eigenlijk verder in bed volgen, maar daar is geen internet wat UPC-wifi betekent draadloos, zolang je je binnen een straal van 1 meter van het modem vandaan bevindt.
Ja precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij die snelkookpannen geleverd
linkje!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
stream vanuit je slaapkamer?
dan roepen wij wel als er iets gebeurt
Gaat ze streamen vanuit haar slaapkamer?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
stream vanuit je slaapkamer?
dan roepen wij wel als er iets gebeurt
Als je het nog niet wist, er is 1 verdachte vermoord en de andere is op de vlucht. Oftewel, vrijwel geen ene donder gebeurd.quote:
Gewoon net als ik met een dekentje op de bank, zakje dropjes en een fles cola ernaast en ondertussen een beetje FOK!ken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dilemma. Wil het eigenlijk verder in bed volgen, maar daar is geen internet wat UPC-wifi betekent draadloos, zolang je je binnen een straal van 1 meter van het modem vandaan bevindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |