Ik heb s,klim fit van name it, vind ze beter dan de we broek die hij heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet waar je in godsnaam een smalle broek voor een jongetje kan vinden?
C&A en scapino iig niet. Die gaan we zo allemaal ruilen. Hij heeft er 1 van de WE, die zit goed. Dus daar gaan we iig nog kijken.
Maar waar nog meer?
TND heeft een fijne outlet on batavia stad! Of online shops (eigen of bijv happybee)quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Name it, enig idee waar ze die verkopen? Nu 3 broeken die veel te wijd zijn, verder wel goed op lengte.
En tumble n dry? Noppies misschien bij Prenatal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de 5year anniversary jeans, model Sam. Ik vind dit toch echt wel smal hoor.
[ Bericht 24% gewijzigd door DJMomo op 27-04-2013 17:52:11 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
ik heb een grijze broek voor jongste die echt supersmal is. Maar wel met rechte pijpen, dus geen skinny ( want dat vind ik niet mooi)quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:10 schreef laziness het volgende:
De modellen die ik van TND heb liggen (zijn nog te lang) vallen ook niet smal.
Ken je deze al? Wat duurder dan Hema, maar hier zijn ze niet te vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
tips voor spaghettibandjes rompers in het zwart ?
Die onderstequote:Op zondag 28 april 2013 00:33 schreef Sannne het volgende:
Jaa daar heeft ze een jurkje van, die is geweldig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee, wat goed ! Dank !quote:Op zondag 28 april 2013 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ken je deze al? Wat duurder dan Hema, maar hier zijn ze niet te vinden.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:33 schreef Sannne het volgende:
Jaa daar heeft ze een jurkje van, die is geweldig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deze 2 besteld! In de sale, 60% erafThanks voor de tip Karin!
Heb er ook nog 3 bij v&d besteld, ze kan even vooruit tot het hete weer begint! (En dit past ze in de herfst ook nog wel..)
Wintersale van Chaos and order op hun eigen site! 16 euro zo'n jurkjequote:Op zondag 28 april 2013 08:31 schreef Fannetje het volgende:
Waar heb je die besteld Sanne? 60% eraf klinkt goed!
Ik weet niet of je hem al hebt maar als je je mail in een PM gooit heb ik een code voor verzenden voor 3 ipv van 7 euro alleen geldig bij bestellingen boven de ¤30,- tot 18 meiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:22 schreef Kyara het volgende:
damn, ik kwam hier opbiechten dat ik de halve hema webshop weer leeggekocht heb en nu moet ik weer bij lindex kijken.....
ja hoi, pm je me ff als je meisjes eruit zijn? want ik be helemaal dol op de Hemacollectie momenteelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:22 schreef Kyara het volgende:
damn, ik kwam hier opbiechten dat ik de halve hema webshop weer leeggekocht heb en nu moet ik weer bij lindex kijken.....
is dat van Lindex?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:09 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een poppig pakje
[ afbeelding ]
ik vind m voor mijn eigen beeb niet zo, maar kan me voorstellen dat een ander m fantastisch vindt
Ik vind al die snoepkleurtjes heerlijk.. allemaal pastels, die ik zelf nooit mag dragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb een kruippak van de Hema met die hobbelpaardjes en ik vind hem geweldig
Helaas kan ze hem al bijna niet meer aan
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik vind al die snoepkleurtjes heerlijk.. allemaal pastels, die ik zelf nooit mag dragen
en de uiltjes zijn Lindex! En ik heb de boom voor je gevonden, ik stuur m als ik uit bed maggelijk naar je op! (sprookjesboom!)
Op het oog gaat O de 104/110 prima passen.. dus dan valt het ietsjes aan de kleine kant...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Sandous het volgende:
Leuk Lamb!! Hoe valt Oliver?
Want had ook geboden op een jurkje, maar heb een dun slank meisje.. beetje net als Eline van KD
die heb ik in de pastel variant. Nu even mijn meisjes vetmesten zodat ze er ein-de-lijk inpassen....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:13 schreef Kleurdoos het volgende:
en deze, ik denk dat ik m wil
[ afbeelding ]
o zie! die wilde ik dus de vorige keerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
die heb ik in de pastel variant. Nu even mijn meisjes vetmesten zodat ze er ein-de-lijk inpassen....
en ik hou je op de hoogte maar zijn wel vooral zomerkleding in maat 62 (in 56 heb ik een shopverbod...., 62 eigenlijk ook maar dit zijn echt zomerdingetjes)
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik voel een lex-midas tweeling-kdmini ruil aankomen
Die wil ik!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:36 schreef laziness het volgende:
KD heeft Lex deze al?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q10%200157741%20006%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Grote maten jongetjes welquote:
Oh ja ik zie het, vanaf 92quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Grote maten jongetjes wel
Maar dat kan best bij die stapel rompers die je al hebt liggen![]()
al weeeekenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Grote maten jongetjes wel
Maar dat kan best bij die stapel rompers die je al hebt liggen![]()
Nee van de Zara is gewoon van hierquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Asyniur het volgende:
Dank je wel!
Als ik het goed begrijp dus alleen maar in het buitenland online verkrijgbaar en niet hier...
Primark, had die nou ook zulke dingen?
Oh ik lees nu dat er pyjama-achtige jumpsuits worden bedoeld. Ik dacht gewoon bovenkleding-jumpsuitquote:Op zondag 5 mei 2013 21:13 schreef laziness het volgende:
Maar de zara heeft toch geen pakken in grote maten?
en nog snel ookquote:Op maandag 6 mei 2013 10:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en waarom niet uit t buitenland bestellen? next heeft gratis verzenden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de foto dan maar en dan ver achterin de kastquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef Kyara het volgende:
Mjah, dat zou nog kunnen. Maar volgens mij zijn de stofjes ook vrij fout...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |