Ik ook !quote:
Bovenkleding heb ik het ook al in huis ja maar mijn kind draagt 98/104 dus dat vind ik niet zo gek maar zo ver vooruit vind ik met de seizoenen best een risico.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb een shirtje maat 104 voor Sofie.. En die past gewoon al
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef pessie het volgende:
son nu moeten we een jasjes-meet!
Bij de HEMA een leuk tuniek je gekocht voor Lauren. Zie em nog niet op de site staan.
Dat iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:12 schreef laziness het volgende:
Maat 104 al gekocht voor een baby? Wow!
O. zit in maat 98 broeken en ik heb nog geen enkele maat 104 in huis nog.
heb de rokjes nog niet gepast eigenlijk. De broeken zijn wat wijd maar met een riem prima voor op de boerderij en buitenspelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij elin zat al dat spul voor geen meter, die rokjes enzo, vallen die wel oke bij noortje? Bij elin zakt dat af..
Ik zou het aamntrekken als pakje, niet als pyjama.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja, dat was nog een punt van twijfel inderdaad.
Ik wil deze in de meisjesvariant, maar die hebben ze niet met dat leuke printje.
Als hij er in de meisjesvariant was geweest had ik dat ook gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zou het aamntrekken als pakje, niet als pyjama.
tip, neem m gelijk een paar maten groter. Die dingen krimpen enorm! Is van de markt of niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja maar die stuurde iemand me net (foto en niet meenemen hedus als iemand m ziet! pls!
http://www.kleinerebel.nl/index.php/nieuw/i-king-lex.htmlquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja maar die stuurde iemand me net (foto en niet meenemen hedus als iemand m ziet! pls!
Ik vind er 1 best leuk van H&M, roze is ie met ene hele grote kuttyquote:Op zondag 21 april 2013 09:35 schreef -Spring het volgende:
Ik heb L een HK-shirt beloofd.Is iemand toevallig recent ergens een beetje een fatsoenlijk shirt tegengekomen? Niet zo'n standaard ding bijvoorbeeld?
Die vind ik best ok ja, maar misschien is dat voor een meisje niet HK genoeg?quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef DJMomo het volgende:
Ach die witte bij ca met dat roze strikje en alleen twee strepen van gezichtje is toch best ok? Niet zo in your face HK.
Mijn nichtje had wel de roze-tic maar een hartgrondige hekel aan HK. Dus er is hoop.quote:Op zondag 21 april 2013 13:51 schreef Kyara het volgende:
ik hoop niet dat alle meisjes die hk meuk leuk vinden![]()
Ze spreekt half om half engelsquote:Op zondag 21 april 2013 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dora hoop ik zoveel mogelijk te kunnen ontwijken, ik wordt licht agressief van dat infantiele geneuzel. (en ik vind veel kindertv best leuk)
C&O valt voornamelijk smal. Ik vind hier voor een jongetje dat het verder goed op maat valt. Echt van 98 tot en met 104. (of in mijn geval tot nu toe 86 tot en met 92). Het is ook best stretchy, dat scheelt ook.quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef Fannetje het volgende:
Weet iemand hoe chaos and order valt? Ik hou niet van die dubbele maten... 98/104. Als het klein valt is het oké en anders veel te groot...
Inderdaad!quote:Op zondag 21 april 2013 22:24 schreef laziness het volgende:
Pyjama's zijn uitermate geschikt om alles wat jij niks vindt en je kind wel op terug te laten komen
ohja, zoiets heeft meneertje hier ook. blauwe polo met heel subtiel de contouren van een treintje met daarin oa bumba, en paar van die andere gasten.quote:Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het shirtje wat ze heeft kreeg ze van Fannetje van hierSuperlief! Het model is erg leuk, nauwsluitend, en Bumba is niet zo overheersend aanwezig, alleen de contouren. Dat vind ik heel erg oke! Maar tróts dat ze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar? Driekus is idolaat van Sam namelijkquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef laziness het volgende:
Of een hemd/boxershort/romper.
Dat zie je niet terug overdag en die pyjama zie je ook niet onder de deken.
Dus ik heb brandweerman Sam hemden in bestelling
Sorry daarvoor!quote:Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het shirtje wat ze heeft kreeg ze van Fannetje van hier![]()
Dat iddquote:Op maandag 22 april 2013 07:21 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Sorry daarvoor!Maar hij is idd best subtiel hè?
Van mij mag Anne best shirts aan met prints. Die fase gaat vanzelf wel weer over
Marks & Spencer, die nu ook Nederlandse verzending hebben voor normale verzendkosten.quote:Op maandag 22 april 2013 00:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Waar? Driekus is idolaat van Sam namelijk
Hee pssttt, DIY!quote:Op zondag 21 april 2013 22:25 schreef Kyara het volgende:
Ja,dat is wel weer lief Sannne. Ik denk dat zo'n blij en gelukkig snoetje dan ook veel goed maakt. Ik zal ook nog wel eens switchen denk ik.
Ik wil wel dolgraag een shirtje met Charlie van Charlie and the numbers van babytv maar dat is dan weer nergens te krijgen
thanx!quote:Op maandag 22 april 2013 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hee pssttt, DIY!
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn neefje riep toen hij een plaatje van Charlie zag meteen, hey dat is net M!
Strijk jij tshirts?quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef -Spring het volgende:
Oh man, ik riep zo hard dat mijn kind nooit in die ordinaire zooi zou lopen.
Deze heb ik net gestreken.
[ afbeelding ]
Oudste had deze 5,5 jaar geledenquote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Deze met koe is ook leuk, van design heroes.
http://www.zazou.eu/product.php?ID=231
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |