Doubtfulquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet is die jongere broer dood en die oude leeft nog.
Dit kan niet meer goed aflopen denk ik zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het loopt dan meestal toch wel goed af.
Ja maar dan is er meestal een bekende acteur die het oplost, en die heb ik hier nog niet gezien...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het loopt dan meestal toch wel goed af.
i dunnow, its the manquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wordt dat automatisch vertaalt?
Heb je zn schele kat al gezien..?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
CNN heeft zijn YouTube-video over accenten uit de Kaukasus ook ontdekt hoor.
Lekker random ook weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Nielsch het volgende:
Ze hebben vast niet deze bazen on the scene anders was ie allang gevonden:
Hoe dan? Ze kunnen niet vooraf aangewezen zijn als zondebok, want ze konden nooit weten dat ze op de juiste tijd op de juiste plaats zouden zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef DeParo het volgende:
Stel nou, stel overweeg het 1 tel, dat Dzhokhar Tsarnaev en zijn broer er worden ingeluisd.
We hebben allemaal vergelijkbare films gezien................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regillio Tuur schijnt onderweg te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja maar dan is er meestal een bekende acteur die het oplost, en die heb ik hier nog niet gezien...
Dat hij er nog niet was zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Regillio Tuur schijnt onderweg te zijn.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf erbij dat hij gewoon hier in is gereden
[ afbeelding ]
Dan ben je dus gewoon kansloos tot ie een nieuwe misdrijf begaat
Maar toch weer moslimsquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit kan niet meer goed aflopen denk ik zo
Arnold Schwarzenegger heeft de laatste tijd niets meer te doen. Conan versus Dzhokhar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja maar dan is er meestal een bekende acteur die het oplost, en die heb ik hier nog niet gezien...
Voor de foto´s denk ik, iedereen daar moet hem herkennen en niet vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
Overigens.... Waarom staat die profielpagina nog openbaar? Die halen ze meestal gelijk offline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |