Is Candy Amerikaanse ofzo? Praat net zo erg als Eva Jinek.quote:
quote:
quote:
Ja op zich wel, maar het wordt een beetje saai zo.quote:
Wowquote:
Yupz!quote:
Ik denk dat ik het wel prima vindquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar het wordt een beetje saai zo.
Er schuilt ook een actrice in hemquote:
anders krijg je winston als presentator, veel meer aanbod is er niet bij rtlquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar het wordt een beetje saai zo.
7 minuten. GTST liep 3543534534 minuten uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat gaat het vreselijk traag, 15 minuten onderweg, nog geen enkele auditie gezien.
Die heeft toch met regelmaat jongens van 18 enzo, whehequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Gordon hoopt op een OneDirection. Vieslakje
Het is net GTSTquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat gaat het vreselijk traag, 15 minuten onderweg, nog geen enkele auditie gezien.
Ze hebben gekeken naar the voice UK?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Je doet in een idols achtig hokje auditie maar dan voor één juryquote:
Jammer dit, was altijd leuk als ze met hun vieren een kandidaat beoordeelden..quote:
4 per uur tochquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken naar the voice UK?
Hij heeft the voices ook gedumpt omdat ze te oud zijn, gok ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft toch met regelmaat jongens van 18 enzo, whehe
Dat is waar. Tijd voor nieuwe aanwas dus!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
anders krijg je winston als presentator, veel meer aanbod is er niet bij rtl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop