Het is hont.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hond slaat niet aan. Niets mis met die auto dus..
Weinig respect voor deze jongens maar dat zou wel de streek van de eeuw zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarschijnlijk is die knul drie staten verder, heeft ie zn haar afgeknipt en andere kleren aan gedaan en hoor je er nooit meer wat van
eigenlijk had ie een hele grote baard moeten laten staan met zn haar en daarna helemaal kaal en in een pak gaan rondlopen ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarschijnlijk is die knul drie staten verder, heeft ie zn haar afgeknipt en andere kleren aan gedaan en hoor je er nooit meer wat van
Denk dat dat inmiddels wel duidelijk is maar het is toch fijn om een confirmation te krijgen, want anders krijg je weer droeftoeters die zeggen dat 't een inside job is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik schat de kans op 95% dat als ze die knul vinden hij het niet overleeft.. ik hoop dat ik ongelijk krijg, dan krijgen we tenminste wat meer duidelijkheid over de motieven..
Zal zich volgende keer nog wel eens bedenken alvorens met z'n msx joystick de straat op te gaan.quote:
Kan ie zich tenminste ook op een fatsoenlijke manier verdedigen in de rechtszaal waar iedere burger recht op zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik schat de kans op 95% dat als ze die knul vinden hij het niet overleeft.. ik hoop dat ik ongelijk krijg, dan krijgen we tenminste wat meer duidelijkheid over de motieven..
Zo onwaarschijnlijk is het niet toch? Als hij zich een beetje voorbereid had heeft ie ergens een scheerapparaat liggen, 2 reserve auto's (barrels, hoeft niet zo duur te zijn) en een flink stel andere kleren. Ga even lekker toeren en drie staten verder wordt je nooit meer gevonden... Wacht een aantal maand en ga de grens een paar keer over. Vervolgens met het vliegtuig naar papa en mama en je ziet m nooit meer terug.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Weinig respect voor deze jongens maar dat zou wel de streek van de eeuw zijn
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef tralalala het volgende:
Beter is het wel afgelopen voor Ajax-Heerenveen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef tralalala het volgende:
Beter is het wel afgelopen voor Ajax-Heerenveen.
Nu.nl schreef:quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een moslimterrorist is dan?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog nooit zo gebaald dat ik vanuit werk naar huis moet als nuZit heel de dag al dit topic en de livestreams te volgen, straks thuis weer verder
Hoorde vanmiddag dat ze bijna geen geld hadden dus zo maar een auto kopen zit er niet in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo onwaarschijnlijk is het niet toch? Als hij zich een beetje voorbereid had heeft ie ergens een scheerapparaat liggen, 2 reserve auto's (barrels, hoeft niet zo duur te zijn) en een flink stel andere kleren. Ga even lekker toeren en drie staten verder wordt je nooit meer gevonden... Wacht een aantal maand en ga de grens een paar keer over. Vervolgens met het vliegtuig naar papa en mama en je ziet m nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |