Onze winkel biedt het beste van onze collectie dameskleding en een zorgvuldig samengesteld assortiment voedselproducten van hoge kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi, voorzover ik kan zien doen ze niet meer aan levensmiddelen
http://www.marksandspence(...)201069,nl_NL,sc.html
Zat eten te koop in die zaak. RTV NH had er al een reportage over. Klanten gaven aan voor het eten naar die zaak te gaan. Niet voor de kleding e.d.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik kon het me ook al niet voorstellen, daar staan ze voor een groot deel ook om bekend.
En om nou van hun formule af te wijken, dat lijkt me stug...
Logisch, de Engelse 'mode' kennende...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zat eten te koop in die zaak. RTV NH had er al een reportage over. Klanten gaven aan voor het eten naar die zaak te gaan. Niet voor de kleding e.d.
Dat riepen een aantal expats ook al in die reportage.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch, de Engelse 'mode' kennende...
Niet onlinequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze winkel biedt het beste van onze collectie dameskleding en een zorgvuldig samengesteld assortiment voedselproducten van hoge kwaliteit.
Hopen we...quote:
Daar had je het niet over.quote:
Wij doen aan online bestellen qua eten, M&S niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Etcetera het volgende:
1 van de schilders ziet er wel okay uit![]()
Homoquote:
ik dronk er geen thee bijquote:
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef wyccie het volgende:
WGR / oplichting a-bode
B./Etcie, hoe hette ook al weer die site waar je die geweldige chocoladerepen kon bestellen?
Geen lekkere chocola in huis nu, dus ik loop even naar de supermarkt.![]()
chocstar!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef wyccie het volgende:
B./Etcie, hoe hette ook al weer die site waar je die geweldige chocoladerepen kon bestellen?
Geen lekkere chocola in huis nu, dus ik loop even naar de supermarkt.![]()
quote:
Ik moet zeggen, ik heb het wel gedacht. Ik zal het nog even een stapje erger maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik las de commentaren op de NRC-site, toen heb ik het beluisteren maar geskipt.
[..]
Mag ik ook?
http://www.chocstar.nl/
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Die is echt fijn hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het koningslied ook geen succes, vooral dat drie vingers in de lucht gedeelte![]()
![]()
geef mij maar de nieuwe daft punk die etcie postte
Oh ik kijk het niet, dus voor mij was het wel nieuws en ik wist dat hier een paar zitten die kijkenquote:En etcie dat dexter gaat stoppen is toch al lang bekendIk wist het al een tijdje in ieder geval. Nem ook, die had het verkeerd begrepen en dacht dat het vorige seizoen al de laatste was en vond het al zo'n raar einde
yupquote:
Zeker wetenquote:
kijk je geen dexterquote:Oh ik kijk het niet, dus voor mij was het wel nieuws en ik wist dat hier een paar zitten die kijken
Nou, vooruit dan maar.quote:
Niet dat ik weet.quote:
Wat voor vlieger is het? Ik heb nog wel een bestuurbare ruit overquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Binnenkort kan ik weer vliegeren
Bij conrad eentje gevonden en E. gaat een bestelling plaatsen
Mooi dat je er nu wat aan hebt, maar ik blijf erbij dat het statistisch gezien niet uit kan om je telefoon te verzekeren. De schade is in principe zelf te betalen en de maatschappijen willen winst maken, dus gemiddeld gezien betaal je te veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens een nieuwe mobiel omdat de mijne niet meer te repareren wasis zo'n verzekering toch ergens goed voor Tim
Ja, en dat volgende week weer. En dan eindelijk weer een redelijk normaal rooster.quote:
een collega van mij lust geen chocolaquote:
zal straks eens een linkje zoeken, gaat beter op de PC dan mobielquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor vlieger is het? Ik heb nog wel een bestuurbare ruit over
Zo ken ik er ook eentje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een collega van mij lust geen chocola
onmogelijk, toen god de aarde geschapen heeft is vanaf den beginne zo geweest dat vrouwen chocolade lekker vinden.quote:
Yup, ken haar al sinds d'r geboorte.quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet je zeker dat het vroeger geen man was?
Ja hier ook een vrouwquote:
Ik zou het vooral even doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb dat andere kwaliteitsnummer nog niet gehoord
Ik ook niet, maar da's even terzijde. Als ik dan toch iets zou moeten zingen, dan wist ik wel wat ik zou willen zingenquote:
Kanonne wat duur! Krijg je voor dat bedrag ook iemand aan huis die het voor je gaat klaarmaken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Uit de categorie 'boxen', de flexitariër box, twee menuutjes voor 99,95.
Je krijgt voor dat bedrag niet eens alles wat je nodig hebt. Onderstaande moet je zelf nog regelen:quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Uit de categorie 'boxen', de flexitariër box, twee menuutjes voor 99,95.
quote:Boodschappenlijstje Menu 1
citroen
citroenrasp
gemberpoeder
poedersuiker
rietsuiker
komijn- of karwijzaad
olijfolie
(groente of kruiden) bouillon (van blokje)
knoflook
basilicum
zout/peper
bakpoeder
rodewijnazijn
gedroogde chilivlokken
kerriepoeder
wittewijn- of appelciderazijn
gladde mosterd
optioneel: diverse tuinkruiden
Boodschappenlijstje Menu 2
bruine basterdsuiker
Da's niet duur, dat is oplichting!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kanonne wat duur! Krijg je voor dat bedrag ook iemand aan huis die het voor je gaat klaarmaken?
Als dat te zien is op een scherm in een pub wel.quote:
Dan denk ik dat je pech hebt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat te zien is op een scherm in een pub wel.
Goed dat je het zegt, hier is de score nog 0.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef iamredleader het volgende:
slechts 1 wasje gestart en dat was het![]()
benieuwd welke soa er op de worst zitquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wil ik vervolgens die worst googelen, typ ik "morcela de soa Miguel", hmm ...
Vorige week geen last van gehad. Tip: stap in bij het beginstation van de lijn, dan heb je meer keusquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In het weekend met de trein....
Ook dan mag u staan
Dan heb je die zitplaats in elk geval verdiendquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goede tip. Ik zal de volgende keer eerst naar Maastricht lopen voordat ik instap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ik kom er in elk geval nu achter. Vind het wel weer even grappig om mee te spelenquote:
Volgens mij niet, of in elk geval niet zo uitgebreid als het nu isquote:
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Na wat imodium ging het een stuk beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Zij die al een beetje bruiner zijn, groeten u
Jij zit waar ze die worst van mijn postcrossingkaart verkopen toch? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Zij die al een beetje bruiner zijn, groeten u
Tof! Ga je zelf rijden?quote:Op zondag 21 april 2013 07:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoi allemaal
Ik ga even ontbijten, omkleden en dan stap ik in de auto op weg naar het circuit van Zandvoort
Neerlandicus Wim Daniëls bij P&W over de tekst:quote:
Hoe hij het beschrijft lijkt het net alsof het door Google Translate gehaald is.quote:Op zondag 21 april 2013 08:58 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Neerlandicus Wim Daniëls bij P&W over de tekst:
http://pauwenwitteman.var(...)7a5339b82543f4791835
quote:Op zondag 21 april 2013 09:08 schreef Etcetera het volgende:
Red heeft Twitter en angry birds nog niet kunnen ontkoppelen
Katervoedsel?quote:Op zondag 21 april 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Meurning!!![]()
Iemand zin in een broodje kroket?
quote:
En de score, behalve een beetje pijnquote:Op zondag 21 april 2013 08:56 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
over een uur aantreden in de sportschool
quote:Op zondag 21 april 2013 08:58 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Neerlandicus Wim Daniëls bij P&W over de tekst:
http://pauwenwitteman.var(...)7a5339b82543f4791835
Weet ik nog niet. Ik had gister bloedverlies, dus het is nu de vraag of het door gaat zetten of niet. Als ik een echo wil mag ik morgen opnieuw bellen.quote:
20 plus heel wat hindernissen, dus nog een heel eind te gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Soempie het volgende:
Je gaat lekker IARL. Hoeveel kilometer moet je uiteindelijk kunnen lopen?
Ah, leuk! Of gaat het reizen voor je werk weleens vervelen? En veel plezier zo op de verjaardag. Hoe oud wordt ze?quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ai, nog even afwachten dus. Spannend.
Met mij verder prima. Morgen weer naar Ierland maar eerst bandaag verjaardag van nichtje.
Ai, dat lijkt me heftig.quote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
20 plus heel wat hindernissen, dus nog een heel eind te gaan.
Wut? Ik zit in Lagos bij Faroquote:Op zondag 21 april 2013 07:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Jij zit waar ze die worst van mijn postcrossingkaart verkopen toch? Of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
[..]
Tof! Ga je zelf rijden?
Zondequote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand trek in een vette bek?
[ afbeelding ]
Tsja, NRC-publiek + minder vlees eten is nu helemaal in. Ze betalen graag voor het imago.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Da's niet duur, dat is oplichting!
Vlees zit er niet bij, alleen wat vega-spullen!
Wel mega hipster!![]()
Janneke pist in haar broek van het lachen...
8 alweer. Het hele huis daar vol met kinderen. Stuk of 15....quote:Op zondag 21 april 2013 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, leuk! Of gaat het reizen voor je werk weleens vervelen? En veel plezier zo op de verjaardag. Hoe oud wordt ze?
[..]
Ai, dat lijkt me heftig.
Ik kreeg gisteren een postcrossingkaartje met een postzegel met Portugese bloedworst erop.quote:
Betaal je daar extra voor omdat het heeft moeten rijpen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand trek in een vette bek?
[ afbeelding ]
Lekker! Ik kan niet wachten tot ik ook weer lekker lange wandelingen kan maken.quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja, NRC-publiek + minder vlees eten is nu helemaal in. Ze betalen graag voor het imago.
Gisteren heerlijk gewandeld in de Betuwe. Daarna naar huis gestrompeld.Nu alweer redelijk hersteld.
Ik vind deze posts altijd om een animated GIF vragen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Zo, weer een stuk rondom de boomstronk gedaan. Reciprozaag FTW![]()
Ik kan geen gifje van Medisch Centrum West vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind deze posts altijd om een animated GIF vragen.
Naar de boekenmarkt?quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Weekendje weg geboekt, in juni gaan we naar Deventer
Ah.quote:
Was het echt bloedworst? Want ze verkopen hier wel iets wat erop lijkt maar eigenlijk chocolade met vulling is...quote:Op zondag 21 april 2013 16:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soemp't komt vast goed!
[..]
Ik kreeg gisteren een postcrossingkaartje met een postzegel met Portugese bloedworst erop.
[..]
Betaal je daar extra voor omdat het heeft moeten rijpen?
[..]
Lekker! Ik kan niet wachten tot ik ook weer lekker lange wandelingen kan maken.
wat is er met soemp?quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef Etcetera het volgende:
Soemp![]()
Gisteren zijn ze met de schutting begonnen, komende week zouden ze verder gaan want vandaag waser niet zoveel tijd. Komen we net thuis van verjaardag: er staat een schutting in de tuin
quote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was het echt bloedworst? Want ze verkopen hier wel iets wat erop lijkt maar eigenlijk chocolade met vulling is...
Waar soa staat sao lezen. En de worst op het plaatje op de zegel is rood in het midden met de afbeelding van een varken op de achtergrond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wil ik vervolgens die worst googelen, typ ik "morcela de soa Miguel", hmm ...
Uit eigen ervaring kan ik nu melden dat je met een Charger vanuit stilstand 100 meter kan afleggen in ongeveer 6,5 seconden en dat je met een Porsche 911 vrij gemakkelijk de 200 km/h kan halen op het rechte stuk van Zandvoortquote:
Eentje die je ook kan openklappen om als bakplaat te gebruiken?quote:Op zondag 21 april 2013 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Economie nog maar weer even gestimuleerd: contactgrill uitgezocht bij CoolBlue, binnenkort weer tosti's eten
quote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje die je ook kan openklappen om als bakplaat te gebruiken?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik nu melden dat je met een Charger vanuit stilstand 100 meter kan afleggen in ongeveer 6,5 seconden en dat je met een Porsche 911 vrij gemakkelijk de 200 km/h kan halen op het rechte stuk van Zandvoort
volgens mij heb ik 2 jaar geleden dezelfde dag als jij gedaan, is idd heel tofquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik nu melden dat je met een Charger vanuit stilstand 100 meter kan afleggen in ongeveer 6,5 seconden en dat je met een Porsche 911 vrij gemakkelijk de 200 km/h kan halen op het rechte stuk van Zandvoort
Goede keusquote:
dodge charger is de auto van mijn roommate. vannochtend nog mijn pa in weggebrachtquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop het welquote:
Dat ging in mijn geval niet passen, dus ik heb in een Westfield gereden. De pook zat links, reageerde niet heel prettig en ik raakte verward door de instructies vooraf (op de heuvel naar de vierde, daarna er vrijwel niet meer uit. Makkelijk zat, maar er bleken meer heuvels in de baan te zitten dan ik had verwacht), dus dat ging niet heel soepel. Later op de dag ging het gelukkig beterquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 2 jaar geleden dezelfde dag als jij gedaan, is idd heel tof
Heb je ook in formule auto's gereden?
ziet er echt megaranzig uitquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Gruwelijk lekker zo een Spamburger, maar oh zo vet
[ afbeelding ]
Had nog 2 blikken Spam liggen, dus gebruiken die hap.quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik een keuze had zou ik ander vlees kiezen....
Het was vooral even schrikken toen iemand twee plaatsen voor me veel eerder en harder remde dan ik had verwacht. Gelukkig ging dat goedquote:
dat zijn de betere cadeaus.quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ging in mijn geval niet passen, dus ik heb in een Westfield gereden. De pook zat links, reageerde niet heel prettig en ik raakte verward door de instructies vooraf (op de heuvel naar de vierde, daarna er vrijwel niet meer uit. Makkelijk zat, maar er bleken meer heuvels in de baan te zitten dan ik had verwacht), dus dat ging niet heel soepel. Later op de dag ging het gelukkig beter. Ik had een basic arrangement van Bleekemoolen, waarbij de oude Bleek zelf ook aanwezig was. Kadootje voor m'n 25e verjaardag
De nieuwe? Die ene die in Transformers zat? Zo'n model zat ik inquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dodge charger is de auto van mijn roommate. vannochtend nog mijn pa in weggebracht
Wie gaat er nou op de motorkap liggen en aan een auto sleutelen op zo'n dagquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn de betere cadeaus.
Ik heb toen geprobeerd de voorvleugel van mijn auto aan de uitlaat van m'n voorganger te plakken
Ik heb een paar jaar terug een contactgrill van Tefal gekocht voor rond de 50 euro. Geen moment spijt van gehadquote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het welwe wilden sowieso niet zo'n gaar dingetje van een paar tientjes - eerste keus was eentje van 135 euro, maar dat was mij iets te gortig
nee johquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op de motorkap liggen en aan een auto sleutelen op zo'n dag
En ErwinRommel blijft mager als een lat terwijl ik met salades etc gewoon geen gewicht kwijtraakquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had nog 2 blikken Spam liggen, dus gebruiken die hap.
Voor Lotussss heb ik een tartaartje met salade gemaakt.
Ik wil panini's maken denk ikquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een contactgrill van Tefal gekocht voor rond de 50 euro. Geen moment spijt van gehad. De tosti's die de grill maakt zijn zooooooooooooveel lekkerder dan uit zo'n 'normaal' tosti-ijzer
Johquote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee johgewoon harder rijden en later remmen dan degene voor je en een paar tellen later samen in het gras staan
Dat moet ook wel gaan lukkenquote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil panini's maken denk iken we hebben een broodrooster, maar dat is toch anders met tosti's
Dat 'ie zo mager blijft, verbaast me niets.quote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ErwinRommel blijft mager als een lat terwijl ik met salades etc gewoon geen gewicht kwijtraak
Is je paps alweer weg dan? Dan is ie maar 1 dag geblevenquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dodge charger is de auto van mijn roommate. vannochtend nog mijn pa in weggebracht
twee dagen...quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is je paps alweer weg dan? Dan is ie maar 1 dag gebleven
Ik ga nog een Game of Thrones kijken en dan lekker tukken
Ah ok, maar nog steeds wel erg kort toch? Was het gezellig?quote:
Ik vind alleen de gedachte eraan momenteel al stinken.quote:
Dit was gisteren.quote:Op maandag 22 april 2013 06:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Ik legde mijn gup er gisteren een half uur later in, uiteraard was ze vanmorgen een half uur eerder wakker.
[..]
Ik vind alleen de gedachte eraan momenteel al stinken.
De "Full Irish" van O'Connels.quote:
Toast met roomboter lijkt me wel wat.quote:
Rijden ze weer eens niet?quote:
Alles gestolen en verscheept naar het voormalig oostblok?quote:Op maandag 22 april 2013 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sta ik op het station krijg ik de melding geen treinen
Totdat ze allemaal een bacootje bestellen zo...quote:Op maandag 22 april 2013 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ze doen allemaal hun best om te laten merken dat ze niet zenuwachtig zijn...
quote:Op maandag 22 april 2013 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het schoolreisjes seizoen is aangebroken? Denk dat er 2 klassen met ***kids op de vlucht zitten. Duidelijk in de categorie papa en mama hebben geld zat
hahaha dat plaatje ja, helaas was het "censored"quote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef iamredleader het volgende:
D'r was ook een plaatje van vier benen in de lucht, in de vorm van een W
MEN / [AKQ SC #1472] Drie vingers in de lucht!!quote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef iamredleader het volgende:
D'r was ook een plaatje van vier benen in de lucht, in de vorm van een W
Een tomaat, bah, wat gezond.quote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Gruwelijk lekker zo een Spamburger, maar oh zo vet
[ afbeelding ]
quote:
niet echt... iedere gek zijn gebrekquote:Op maandag 22 april 2013 12:10 schreef iamredleader het volgende:
Ah, lunchtime![]()
Onze auto is bij de garage, ik kreeg een leenauto mee. Dan realiseer je je dat je best gehecht kunt zijn aan de eigen auto![]()
En nog lekker weer ook.quote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben vandaag gewoon vrij. Het is een wonder.
Absoluutquote:
Like it or hate itquote:Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een tomaat, bah, wat gezond.
Dat is een beetje mijn jeugd.Lekker.
[..]
Yupquote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet echt... iedere gek zijn gebrek
En met dit weer aan het Fok!ken?quote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben vandaag gewoon vrij. Het is een wonder.
Eet smakelijkquote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga zo ook even naar buiten, even wat frisse lucht happen
Ach, die heeft geld zat om te genieten van het levenquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Toedels Moszkowitz...die mag lekker asperges gaan steken.
Dat vraag ik me ergens af. Hij had nogal wat schulden enz toch?quote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, die heeft geld zat om te genieten van het leven
Paar miljoen schuld wellicht, maar zijn vermogen ligt echt boven de 40 miljoen. Als hij geplukt gaat worden door de BD dan lacht hij nog steedsquote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ergens af. Hij had nogal wat schulden enz toch?
Plus een paar sporttassen cash hier en daar...quote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ergens af. Hij had nogal wat schulden enz toch?
Nu weet ik niet hoeveel Eva Jinek nog van hem tegoed hebquote:Op maandag 22 april 2013 16:22 schreef Etcetera het volgende:
En z'n schnabbels bij RTL4 heeft hij vast ook nog wel.
Hij heeft een boek geschreven en hij wil graag een eigen tvshow.quote:Op maandag 22 april 2013 16:22 schreef Etcetera het volgende:
En z'n schnabbels bij RTL4 heeft hij vast ook nog wel.
De rijdende advovaat zeker? Zo gek nog niet eens als bij-schnabbelquote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft een boek geschreven en hij wil graag een eigen tvshow.
dat wil ik ook wel eens maar mijn baas gaat daar niet blij van zijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mezelf vandaag vrij gegeven![]()
Binnenkort heb je bijna elke maandag vrij las ik.quote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel eens maar mijn baas gaat daar niet blij van zijn
quote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnenkort heb je bijna elke maandag vrij las ik.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss in de keuken is rommel in de keuken
als jij er in staat is er ook rommel in de keukenquote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss in de keuken is rommel in de keuken
Ben ik ook vaak.quote:
ik dacht dat je het over het eten hadquote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik ook vaak.
Edoch, efficiënt zijn vrouwen niet in de keuken en maken er een complete zooi van
Als ik kook is alles opgeruimt.
Zooi gelijk afwassen is er niet bij, nee, gelijk opstapelen tot er een hele berg staat.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij er in staat is er ook rommel in de keuken
Als ik 1 mesje gebruik was ik het gelijk af, en voor 1 doperwt gebruik ik geen heel verggietquote:Op maandag 22 april 2013 18:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij er in staat is er ook rommel in de keuken
Klinkt een beetje anaal als ik eerlijk mag zijnquote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik 1 mesje gebruik was ik het gelijk af, en voor 1 doperwt gebruik ik geen heel verggiet
het is goed met jequote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt een beetje anaal als ik eerlijk mag zijn
Echo gehad?quote:Op maandag 22 april 2013 12:28 schreef Soempie het volgende:
Ik kom net terug en ga zo een eitje bakken.
En ik ben dus mijn horloge kwijt.quote:Op maandag 22 april 2013 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Wat dan weer hyperirritant is, is dat ik mijn mp3-speler nu dus opeens kwijt ben
Hoezo?quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef MadMaster het volgende:
Jij en tijd is toch geen goede combi...
Dan moet ik mijn beeld dus bijstellen...quote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat klopt dan niet. Chaoot valt mee. Langslaper ben ik ook alleen als ik nachten van 4-6 uur heb gehad. Dan wil jij ook wel even wat langer in bed blijven, lijkt me.
Ik draag altijd een horloge en ben eigenlijk altijd op tijd (ondanks dat ik me wel altijd moet haasten).
Nee, ik heb niet gebeld. Wiebel was er vandaag niet en morgen is hij er ook niet en ik wil sowieso niet alleen naar een echo. Vandaag ook geen bloed gezien, dus ik denk dat ik gewoon op de 8 weken echo wacht (over 2 weken). Als het weer gaat bloeden, dan bel ik wel.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef wyccie het volgende:
Yep. Ik ben meestal degene die ervoor zorgt dat we op tijd vertrekken.
Het wordt iedereen toch door de strot geduwd.quote:
Muzikale fromage de tête, weer eens iets anders dan foie gras.quote:Op maandag 22 april 2013 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt iedereen toch door de strot geduwd.
Volgens Joop van de Ende is 60% van de Nederlanders voor het nummer n.a.v. een onderzoek.quote:Op maandag 22 april 2013 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt iedereen toch door de strot geduwd.
klinkt goedquote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Lotusss het volgende:
Heb echt zo verschrikkelijk lekker gekookt voor mezelf: aubergine in 3 plakken in de lengte op de grill, paprikareepjes erbij, daarna aubergine in een schaal en erbovenop een mengsel van paprika, tomaat, feta, verse munt en tartaar met het sap van een halve limoen.
25 minuten in de de oven en dan: Omnomnom
Ik heb het liever vers.quote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit hier aan de oud Ierse Fish and chips
Dat had ik eergisteren ook.quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb in ieder geval fish and chips
Party!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |