Onze winkel biedt het beste van onze collectie dameskleding en een zorgvuldig samengesteld assortiment voedselproducten van hoge kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi, voorzover ik kan zien doen ze niet meer aan levensmiddelen
http://www.marksandspence(...)201069,nl_NL,sc.html
Zat eten te koop in die zaak. RTV NH had er al een reportage over. Klanten gaven aan voor het eten naar die zaak te gaan. Niet voor de kleding e.d.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik kon het me ook al niet voorstellen, daar staan ze voor een groot deel ook om bekend.
En om nou van hun formule af te wijken, dat lijkt me stug...
Logisch, de Engelse 'mode' kennende...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zat eten te koop in die zaak. RTV NH had er al een reportage over. Klanten gaven aan voor het eten naar die zaak te gaan. Niet voor de kleding e.d.
Dat riepen een aantal expats ook al in die reportage.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch, de Engelse 'mode' kennende...
Niet onlinequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze winkel biedt het beste van onze collectie dameskleding en een zorgvuldig samengesteld assortiment voedselproducten van hoge kwaliteit.
Hopen we...quote:
Daar had je het niet over.quote:
Wij doen aan online bestellen qua eten, M&S niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Etcetera het volgende:
1 van de schilders ziet er wel okay uit![]()
Homoquote:
ik dronk er geen thee bijquote:
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef wyccie het volgende:
WGR / oplichting a-bode
B./Etcie, hoe hette ook al weer die site waar je die geweldige chocoladerepen kon bestellen?
Geen lekkere chocola in huis nu, dus ik loop even naar de supermarkt.![]()
chocstar!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:03 schreef wyccie het volgende:
B./Etcie, hoe hette ook al weer die site waar je die geweldige chocoladerepen kon bestellen?
Geen lekkere chocola in huis nu, dus ik loop even naar de supermarkt.![]()
quote:
Ik moet zeggen, ik heb het wel gedacht. Ik zal het nog even een stapje erger maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik las de commentaren op de NRC-site, toen heb ik het beluisteren maar geskipt.
[..]
Mag ik ook?
http://www.chocstar.nl/
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Die is echt fijn hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het koningslied ook geen succes, vooral dat drie vingers in de lucht gedeelte![]()
![]()
geef mij maar de nieuwe daft punk die etcie postte
Oh ik kijk het niet, dus voor mij was het wel nieuws en ik wist dat hier een paar zitten die kijkenquote:En etcie dat dexter gaat stoppen is toch al lang bekendIk wist het al een tijdje in ieder geval. Nem ook, die had het verkeerd begrepen en dacht dat het vorige seizoen al de laatste was en vond het al zo'n raar einde
yupquote:
Zeker wetenquote:
kijk je geen dexterquote:Oh ik kijk het niet, dus voor mij was het wel nieuws en ik wist dat hier een paar zitten die kijken
Nou, vooruit dan maar.quote:
Niet dat ik weet.quote:
Wat voor vlieger is het? Ik heb nog wel een bestuurbare ruit overquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Binnenkort kan ik weer vliegeren
Bij conrad eentje gevonden en E. gaat een bestelling plaatsen
Mooi dat je er nu wat aan hebt, maar ik blijf erbij dat het statistisch gezien niet uit kan om je telefoon te verzekeren. De schade is in principe zelf te betalen en de maatschappijen willen winst maken, dus gemiddeld gezien betaal je te veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens een nieuwe mobiel omdat de mijne niet meer te repareren wasis zo'n verzekering toch ergens goed voor Tim
Ja, en dat volgende week weer. En dan eindelijk weer een redelijk normaal rooster.quote:
een collega van mij lust geen chocolaquote:
zal straks eens een linkje zoeken, gaat beter op de PC dan mobielquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor vlieger is het? Ik heb nog wel een bestuurbare ruit over
Zo ken ik er ook eentje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een collega van mij lust geen chocola
onmogelijk, toen god de aarde geschapen heeft is vanaf den beginne zo geweest dat vrouwen chocolade lekker vinden.quote:
Yup, ken haar al sinds d'r geboorte.quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet je zeker dat het vroeger geen man was?
Ja hier ook een vrouwquote:
Ik zou het vooral even doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb dat andere kwaliteitsnummer nog niet gehoord
Ik ook niet, maar da's even terzijde. Als ik dan toch iets zou moeten zingen, dan wist ik wel wat ik zou willen zingenquote:
Kanonne wat duur! Krijg je voor dat bedrag ook iemand aan huis die het voor je gaat klaarmaken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Uit de categorie 'boxen', de flexitariër box, twee menuutjes voor 99,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |