wordt nog leuk ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef golfer het volgende:
Wim Daniëls
Neerlandicus over het taalgebruik in het 'Koningslied'.
quote:
Dat verschilt per dag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef DrDentz het volgende:
"Goedenavond dames en heren. Goedenavond. Goedenavond." was het.
Ik hoop het...Derksen was nog relatief mild.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Ewbank gaat slopen.
En terechtquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb alleen het begin gezien, hij had het nog niet gehoord toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het...Derksen was nog relatief mild.
Derksen had dat nummer niet gehoord.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het...Derksen was nog relatief mild.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, maar ze hebben het nog in de studio afgespeeld....Derksen vond het nummer het ultieme bewijs dat Nederland een smakeloos landje is...daarbij bleef het.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen het begin gezien, hij had het nog niet gehoord toch?
Hoop het zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het refrein is inderdaad echt fout...normaal gesproken kan ik foute muziek wel hebben, maar dit was pretentieuze foute muziek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Ze lieten bij VI ook het Disney-refrein niet horen.
Ben ik het niet mee eens als je de afkeuring bekijkt onder de mensen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen vond het nummer het ultieme bewijs dat Nederland een smakeloos landje is...
Iedereen heeft recht op een eerlijke proces , maar helaas wil dat er niet bij iedereen in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die denken dat advocaten evil zijn
Enait wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die denken dat advocaten evil zijn
Mij ook. Wat is daarmee gebeurd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is opeens weg he? Viel me een poosje geleden op.
Het onderwerp an sich wel.quote:
Oke...was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Haar stem past niet bij haar gezicht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat meisje van de jury is schattig
Nee dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het onderwerp an sich wel.
Alleen die mensen kunnen het totaal niet overbrengen.
Matthijs kapte al na een week met de presentatie omdat de kijkcijfers zo kut waren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oke...was me nog niet opgevallen
Is niet echt een succes geworden blijkbaar....
Klopping gaat iets nieuws doen met Silicon Valleyquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beta-mensen zijn vaak niet communicatief vaardig...dat is op zich wel jammer ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het onderwerp an sich wel.
Alleen die mensen kunnen het totaal niet overbrengen.
Volgens mij is dat morgen op tv. Lijkt me ook interessant.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Klopping gaat iets nieuws doen met Silicon Valley
ik zou met haar willen knuffelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
Haar stem past niet bij haar gezicht.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is Kooijemans
Ik bedoel deze:
[ afbeelding ]
Te Rotterdams?quote:
Hele dag al Breaking Newsquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
CNN komt met de update dat er geen nieuws is.
Het is op internet dus dan kom je er nooit meer vanaf.quote:
Henny schijnt geweigerd te hebben omdat ie het zo kut vond klinken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef Deckard het volgende:
Hier stond je dan vanavond, het was wel spannend maar toch ook fijn.
Ga ik even oefenen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Als elke Amsterdammer nou gaat fluiten op dat moment, dan weet hij dat het goed zit.
Henny?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henny schijnt geweigerd te hebben omdat ie het zo kut vond klinken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef golfer het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/
Moszkowizc?quote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef borisz het volgende:
Yuri van Gelder
Turner bespreekt prestaties tijdens het EK in Moskou.
Verder is de gastenlijst nog leeg.
OMG... Gerardquote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee Confrère Spong mag daarover komen praten
Iemand die niet echt geweldig kan praten met twee interviewers die niks van sport weten.quote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef borisz het volgende:
Yuri van Gelder
Turner bespreekt prestaties tijdens het EK in Moskou.
Dacht dat jij naar bed ging.quote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef OProg het volgende:
Goedenavond. Goedenavond dames en heren, goedenavond.
Ik lig al lekker in bed.quote:
Wesley volstoppen met anabolen, krijg je zoiets.quote:
Carrière Moszkowicz definitief voorbijquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moszco mag geen advocaat meer zijn?
Daarom zit Spong daar.quote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moszco mag geen advocaat meer zijn?
Chill, nu krijgen we moszco als presentatorquote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
Carrière Moszkowicz definitief voorbij
Weet ik eigenlijk niet, krijg gewoon de kriebels van die gozer.quote:
hij heeft een vibrerend ei in zijn hol.quote:
Hij zit daar ook als advocaat Spong.quote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, krijg gewoon de kriebels van die gozer.
Zijn houding, dat stemmetje, die kop, slechts één gezichtsuitdrukking.
nee geen matties, concullegasquote:
Nee, het 'wij moeten gelijk behandeld worden' argument.quote:Op maandag 22 april 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
Het "Wij zijn allemaal gelijk"-argument.
Jij vind het prima dat je een zwaardere straf krijgt voor het beledigen van koning willem dan van ieder ander?quote:Op maandag 22 april 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
Het "Wij zijn allemaal gelijk"-argument.
Niemand is gelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oja goed punt. Ieder mens is gelijk behalve onze heilige koning
KUTHOEREEEHH, ALLEMOAAALLquote:Op maandag 22 april 2013 23:22 schreef OProg het volgende:
Even aan Hans Teeuwen vragen hoe hij hier over denkt.
Iedereen krijgt dezelfde straf voor het beledigen van ons Staatshoofd.quote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij vind het prima dat je een zwaardere straf krijgt voor het beledigen van koning willem dan van ieder ander?
Krijgt Alex straf als ie zichzelf een klootzak noemt?quote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen krijgt dezelfde straf voor het beledigen van ons Staatshoofd.
En dat moeten we juist niet doen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee, het 'wij moeten gelijk behandeld worden' argument.
Nee, hij is onschendbaar en daar de premier aansprakelijk is mag Rutte dan het streepjespak aan!quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijgt Alex straf als ie zichzelf een klootzak noemt?
Hij neemt het anale ei van Spong ook nog een avondje mee.quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Pauw weet niet meer hoe ze heet na die avond in z'n boot
Omdat niemand gelijk is.quote:
En wie gaat precies bepalen wie op welke manier (en waarom) behandeld moet worden?quote:
InsideInfo#quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Nogmaals. ook WA was het niet met die boete eens.
Meester Visser.quote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef Baszh het volgende:
[..]
En wie gaat precies bepalen wie op welke manier (en waarom) behandeld moet worden?
Zal het Friso zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehhh ehhh van fouten leer je
Sowieso wie gaat er nou rustig naar school als de school bewaakt moet worden door mensen met machine geweren.quote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
Inderdaad. Waarom popo voor lege scholen zetten... Amerika
Ik doe mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |