1 dader is doodgeschoten jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Eenskijken het volgende:
maar ze hebben dus een verwachte doodgeschoten? Of was het al zeker dat het een dader was?
Verdachte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1 dader is doodgeschoten ja
Die is in het ziekenhuis overleden met kogelwonden, shrapnelwonden en verwondingen omdat zn broer met de auto over m heen had gereden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1 dader is doodgeschoten ja
Omdat ze hem levend willen hebben. En omdat die zeker weten explosiven heeft en en e enene enenenenenenenenequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind die politie/fbi etc gewoon lachwekkend overkomen.
Dat figuur heeft de hele stad in zijn greep, en ze kunnen hem maar niet pakken
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Die is in het ziekenhuis overleden met kogelwonden, shrapnelwonden en verwondingen omdat zn broer met de auto over m heen had gereden.
Nee zijn broer was toch gewoon doodgeschotenquote:
Ze hebben hem nog niet gevondenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat ze hem levend willen hebben. En omdat die zeker weten explosiven heeft en en e enene enenenenenenenene
twitter:BostonGlobe twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 16:55:32State Police: Suspect abandoned car and is believed to have fled on foot. reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Die is in het ziekenhuis overleden met kogelwonden, shrapnelwonden en verwondingen omdat zn broer met de auto over m heen had gereden.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Elusive het volgende:
" nothing to do with the suspect we're looking for"
arme opa had gewoon een volle stoma![]()
Wat stel jij voor dan? Gewoon de buurt platgooien met een drone strike?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind die politie/fbi etc gewoon lachwekkend overkomen.
snap niet wat er lachwekkend aan is ? ze doen er gewoon ALLES aan om 'm te pakken te krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Ja. 1 verdachte is doodgeschoten. Andere verdachte wordt nog gezocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee zijn broer was toch gewoon doodgeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |