en daar zijn destijds mensen en dieren doorheengelopen.quote:
Ja, het EOCKL de EODD.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef VanHattem het volgende:
EOD weer niet gekomen, is er ergens een instantie waar je deze dingen professioneel kunt laten ontmantelen? Ik ga er zelf niet aanzitten uiteraard.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef ClintOosthout het volgende:
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2325Dat, want wat zie ik stupide 'adviezen' hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, jullie hebben geen idee hoe onbetrouwbaar die zooi is.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
De politie denkt van wel. Want die maken zich er niet zo druk om.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, want wat zie ik stupide 'adviezen' hier.
Tering, jullie hebben geen idee hoe onbetrouwbaar die zooi is.
Diehebbengeenenkelideewathetisenwathetdoetsukkelaars.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
De politie denkt van wel. Want die maken zich er niet zo druk om.
datwetenwijenjijooknietduslekkerfukkingboeiendquote:Op woensdag 24 april 2013 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Diehebbengeenenkelideewathetisenwathetdoetsukkelaars.
Zo
Dat advies wat ts van de politie kreeg is ook wel om over naar huis te schrijven...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, want wat zie ik stupide 'adviezen' hier.
Tering, jullie hebben geen idee hoe onbetrouwbaar die zooi is.
Ze komen vanzelf, waarschijnlijk zijn ze ff met iets bezig wat iets meer prioriteit heeft... ze werken altijd vanuit het grootste naar het kleinste risico, dus als er iemand is die bijv. een granaat gevonden heeft, gaat dat voor..quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef VanHattem het volgende:
Als ze vandaag nog niet komen ga ik er maar weer mee voetballen denk iknee
Ben benieuwd of ze vandaag wel komen en of ze me überhaupt nog bellen..
Dat was het punt ook niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef Nibb-it het volgende:
De EODD krijgt een stuk of 2000 meldingen op jaarbasis. ts heeft een aantal relatief onschuldige projectielen mee naar huis genomen (), dus ik kan me voorstellen dat de prioriteiten elders liggen.
Die zijn al geweest.....quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef valek het volgende:
Ik heb een keer een grote kogel of een kleine granaat gevonden. De politie was toen toch snel ter plaatse.
Sorry, niet helemaal goed uitgelegd. Ze namen het geval ook mee, omdat ze het te gevaarlijk vonden om bij mij thuis te laten liggen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die zijn al geweest.....![]()
Anders lees je het topic ff door...
Dat mogen ze officieel niet (staat ook al in het topic)quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef valek het volgende:
[..]
Sorry, niet helemaal goed uitgelegd. Ze namen het geval ook mee, omdat ze het te gevaarlijk vonden om bij mij thuis te laten liggen.
Las ik, maar ik bedoel dat ze dus maar wat doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat mogen ze officieel niet (staat ook al in het topic)
Nebel Z is toch iets minder onschadelijk dan de doorsnee rookbom. Is HC (of HCE) mengsel, hexachloorethaan, aluminium en zinkoxide, bij verbranden geeft het rook die voornamelijk uit ZnCl2 bestaat, die verder kan reageren met de waterdamp in de lucht en een zoutzuur-nevel vormen. Maar het is de ZnCl2 die de meeste schade aanricht.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:02 schreef VanHattem het volgende:
Vriend van me belde net dat er politie voor m'n deur stond. M'n oma scheen voor ze open gedaan te hebben en ze hebben ze meegenomen. Ze hadden nog gezegd dat ik ze absoluut niet had mogen vervoeren en "dat ik nog van ze zou horen".![]()
![]()
Jammer dat ik niet thuis was.
PDF: smoke and masking agents: HCE, rode fosfor, witte fosfor, rookseinen (gekleurd) 78 pag.quote:Milliken et al (1963) presented the case of a previously healthy fireman who was
exposed to zinc chloride smoke from a smoke bomb during a fire-fighting
demonstration.41 The smoke generator had been ignited at the bottom of a depression
a few feet below ground level, surrounded by buildings on three sides. The subject
was exposed to the smoke for several minutes. He presented to hospital a few minutes
after exposure and complained of nausea, sore throat and chest tightness. Thirty hours
after exposure the respiratory rate rose to 50 per minute, cyanosis, confusion and
coma occurred. 18 days after exposure the patient died.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |