Zolang het bij mij uit de buurt is niets.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nouja, in het ERGSTE geval he, wat kan er misgaan?
ik denk niet dat ze ze onklaar gaan maken maar gewoon gaan laten ontploffen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef VanHattem het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht en nu ik erachter ben gekomen dat ze relatief ongevaarlijk zijn baal ik wel dat ik gebeld heb.
Zouden ze ze terug mogen geven als ze onschadelijk zijn gemaakt? Ik zou ze graag willen houden namelijk. Stel ik bel die vent op en vraag of ik ze terug mag nadat ze onschadelijk zijn gemaakt, zou ik kans hebben dat ik die dingen terug krijg?
Stel hij zegt nee, dan zeg ik hem gewoon dat ik er "misschien" nog 23 heb gevonden en als dat zo is (vat je um?) dat ik die dan niet meer ga aangeven.
Das het probleem, daar ben ik al te laat mee. Die vent van de EOD is al langsgekomen en heeft er al foto's van gemaakt. Ze staan ook al in de landelijke database. Dus dan zou ik het maandag met hun moeten overleggen of dat eventueel te regelen valt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze ze onklaar gaan maken maar gewoon gaan laten ontploffen.
als ik jou was zou ik eens een rondje gaan bellen naar verzamelaars van militaria.
zij weten vast wel hoe en waar je zo'n ding onklaar kunt laten maken.
en dan zit ts in de bajes tot ie zegt waar de rest ligtquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef VanHattem het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht en nu ik erachter ben gekomen dat ze relatief ongevaarlijk zijn baal ik wel dat ik gebeld heb.
Zouden ze ze terug mogen geven als ze onschadelijk zijn gemaakt? Ik zou ze graag willen houden namelijk. Stel ik bel die vent op en vraag of ik ze terug mag nadat ze onschadelijk zijn gemaakt, zou ik kans hebben dat ik die dingen terug krijg?
Stel hij zegt nee, dan zeg ik hem gewoon dat ik er "misschien" nog 23 heb gevonden en als dat zo is (vat je um?) dat ik die dan niet meer ga aangeven.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 21 april 2013 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan zit ts in de bajes tot ie zegt waar de rest ligt
Nobody gives a shit. Wedden dat ze er meteen zijn als je er eentje laat ontploffen? Zo gaat dat in Nederland, hè.quote:Op maandag 22 april 2013 13:39 schreef VanHattem het volgende:
Ze zouden tussen 12 en 1 komen, maar ze zijn er inmiddels nog steeds niet. Oftewel deuren op slot, ze komen maar een andere keer(of niet)
Inmiddels de hond van de buren in een paar honderd stukjes elegant verspreid over de vooruit van een schoolbus, ze zouden binnen 5 werkdagen langskomen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef LordMarshal het volgende:
Laat er een ontploffen en zeg dat je er nog 7 hebt. Opeens heeft het EOD tijd voor je (en de rest van het politiekorps).
Jij bent een kennerquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Nibb-it het volgende:
Wat je hebt gevonden is zijn 27mm Duitse rookpatronen (Nebelpatrone für Kampfpistole Z). 'dag' staat voor Orion Metallwarenfabrik G.m.b.H. Dergelijke projectielen waren geschikt voor seinpistolen met een getrokken loop. Pas op met de kop, daar zit een ontstekingsmechanisme in.
Volgende keer als je zoiets vindt lekker laten liggen en markeren. Nóóit –mogelijke– munitie oppakken, laat staan mee naar huis nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef ClintOosthout het volgende:
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2325Fijn spul, dat yperiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |