he je zusje dr naaktfotos staan op internetquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
beter dan mijn zusje die hello kitty spul aandoet omdat ze denkt dat het weer hip gaat worden
09060820quote:
hey manianman ik woon ook in haelenquote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef ManianMan het volgende:
Gaf haar dan minstens een preek dat ze haar maagdelijkheid moet bewaren voor een perfect iemand. Lullo
Mevrouw is geen maagd meer. Geneukt door een vriend van me, komt die aan, ik heb je zus geneuktquote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef ManianMan het volgende:
Gaf haar dan minstens een preek dat ze haar maagdelijkheid moet bewaren voor een perfect iemand. Lullo
Ik niet....quote:Op zondag 21 april 2013 01:55 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
hey manianman ik woon ook in haelen
Jij hebt je eigen zusjequote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Leuk voor haar maar ik ben al van alle gemakken voorzien
quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef ManianMan het volgende:
Yeah right, en narcisme heb ik zojuist bedacht zeker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zo is het, heeft met DNA te maken, een natuurlijk afweersysteem om kinderen met een defect te voorkomen. In je zus herken je jezelf en je kan jezelf niet aantrekkelijk vinden. Zelfde geldt idd voor je moeder of dochter.
lekker tochquote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef mr.miagi het volgende:
koop een dildo voor haar, geen grap voordat je het weet gebruikt ze de komkommer die je de volgende dag in je salade vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |