Zo denken ze wel jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef najazeg het volgende:
zusje van TS op dit moment: "Help ik wil mijn broer neuken"
zusje van TS als hij dr afwijst: "Help mijn broer ziet me niet staan."
Zusje van TS als hij erop ingaat: "Help mijn broer is incestpleger."
Niet afwijzen dus maar vriendelijk zeggen dat ze een lekker ding is maar je nu eenmaal alleen op oude omaatjes valt en daar ook niets aan kan doen
Geile milfjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
deal, pics van moeders mogen in dm
had dat maar gedaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, en een of andere dronken zwerver riep me gisteren op straat na dat hij me wou titty fucken, maar daar open ik toch ook geen topic over?
Niet 50 posts per page hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Die aandacht die je nu krijgt geeft je wel een stijfje of niet? 5 pagina's aan reacties op je geile fantasie
Denken dat het uit maaktquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet 50 posts per page hebben
Kwam bij page 3 al klaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef hoink581 het volgende:
Die aandacht die je nu krijgt geeft je wel een stijfje of niet? 5 pagina's aan reacties op je geile fantasie
Kom jij dan met je micropenis haar verwennen? Heb ik er geen last meer vanquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met je premature ejaculatie probleempje zal je je zusje niet blij kunnen maken.
Ho eens even, met je micropenis. Ik moet oppassen dat ik haar maag niet perforeer als ik der op m'n vleeslans duw.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kom jij dan met je micropenis haar verwennen? Heb ik er geen last meer van
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ho eens even, met je micropenis. Ik moet oppassen dat ik haar maag niet perforeer als ik der op m'n vleeslans duw.
navel is zelfs voor zo'n micro penis niet de beste optie :squote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ho eens even, met je micropenis. Ik moet oppassen dat ik haar maag niet perforeer als ik der op m'n vleeslans duw.
Aan den lijve ondervonden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef Darkangle het volgende:
[..]
navel is zelfs voor zo'n micro penis niet de beste optie :s
Mensen die dit zeggen hebben juist een minipen0rquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nodig niet, maar ik zou er wel graag 1 willen.quote:
Je mag de mijne hebben, 13 jaar oud.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nodig niet, maar ik zou er wel graag 1 willen.
Mooie leeftijd, dan zijn ze nog lief en onschuldig. Die kan je nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan en twee keer per jaar een schoolfeestje waar je haar om 10 uur 's avonds mag komen afhalen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:48 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, 13 jaar oud.
Heeft hij het ingesproken ofzo?quote:
Lief en onschuldig my ass, maar hey, als jij denkt dat 13-jarige meisjes tegenwoordig zo zijn dan wens ik je heel veel succes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, dan zijn ze nog lief en onschuldig. Die kan je nog een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan en twee keer per jaar een schoolfeestje waar je haar om 10 uur 's avonds mag komen afhalen.
Je hebt Voe in je avatarquote:
Wat een slechte grapquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heeft hij het ingesproken ofzo?
De dochter van een kennis van mij is 13 en zij is wel lief en onschuldig, ze komt zelfs nog bij mij op schoot zittenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Lief en onschuldig my ass, maar hey, als jij denkt dat 13-jarige meisjes tegenwoordig zo zijn dan wens ik je heel veel succes.
Vind hij leuk hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De dochter van een kennis van mij is 13 en zij is wel lief en onschuldig, ze komt zelfs nog bij mij op schoot zitten
Hm, wedden dat ze wat van je wil.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De dochter van een kennis van mij is 13 en zij is wel lief en onschuldig, ze komt zelfs nog bij mij op schoot zitten
She wants the Dquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Moest 4 keer lezen voordat ik zag dat ze van een kennis isquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Helaas heb ik zelf geen kinderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Moest 4 keer lezen voordat ik zag dat ze van een kennis is
gewoon slotje en nooit meer over spreken lijkt me de beste oplossingquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van dit soort verhaaltjes moet denken.
Ik heb 'm nog niet doorgespit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon slotje en nooit meer over spreken lijkt me de beste oplossing
Zo denk ik er dus ook over, alleen mijn zusje blijkbaar niet. Was een behoorlijk rare confrontatie gister.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet doorgespit.
Maar ik vraag me altijd af of dat gewoon een fantasie is van mensen zonder zusje - immers is de relatie zus en broer zo dat je absoluut geen seks wil, net als dat je met je moeder geen seks wil - een troll of gewoon raar. Ik zal er nooit achter komen maar ik vraag het me weleens af.
zo is het, heeft met DNA te maken, een natuurlijk afweersysteem om kinderen met een defect te voorkomen. In je zus herken je jezelf en je kan jezelf niet aantrekkelijk vinden. Zelfde geldt idd voor je moeder of dochter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik vraag me altijd af of dat gewoon een fantasie is van mensen zonder zusje - immers is de relatie zus en broer zo dat je absoluut geen seks wil, net als dat je met je moeder geen seks wil - een troll of gewoon raar. Ik zal er nooit achter komen maar ik vraag het me weleens af.
Ik denk een combinatie van die drie dingen. In dit geval is het waarschijnlijk gewoon iemand die zijn e-penis hier op FOK! probeert te vergroten met een wannabe guapo topic.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |