quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, en een of andere dronken zwerver riep me gisteren op straat na dat hij me wou titty fucken, maar daar open ik toch ook geen topic over?
Laat mij er buiten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, en een of andere dronken zwerver riep me gisteren op straat na dat hij me wou titty fucken, maar daar open ik toch ook geen topic over?
Goeie pic van je zusjequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
beter dan mijn zusje die hello kitty spul aandoet omdat ze denkt dat het weer hip gaat worden
Dus ik moet dr gewoom geven?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef zovty het volgende:
Had mijn zusje ook. Geef haar gewoon haar zin, dan ben je er het snelste vanaf.
kan bij haar map via netwerkquote:
Jouw zusje is Kim Petras, de transseksueel uit Duitsland?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
beter dan mijn zusje die hello kitty spul aandoet omdat ze denkt dat het weer hip gaat worden
Gaat dit niet gewoon over met de tijd?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jouw zusje is Kim Petras, de transseksueel uit Duitsland?
En niet gelezen!quote:
Scherpquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jouw zusje is Kim Petras, de transseksueel uit Duitsland?
Ja, fijn dat je het aanhaalt, want ik vroeg me gisteren toch wel af waarom je mij negeerde..?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
Heb dr afgewezen. Wat denk jij danquote:
quote:
Nee gewoon neequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
TS denkt dat hij knap isKoop een dagboek, TS.
Is dat je zuster ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Gast alsof jij je zusje zou neukenquote:
Een sekstape van AF_?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
Ga het doen en film het, zet het daarna op FOK!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een sekstape van AF_?
Zit hier iemand op te wachten?
Wel als je zusje meedoetquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Een sekstape van AF_?
Zit hier iemand op te wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |