Daarnaast heeft Sunil ook een grote glimlach en een rij tanden die dus nooit in dat kleine mondje van de verdachte passen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je ziet foto's van een jongen die echt wat donkerder is en uitziet of ie uit India komt, de ander is veel bleker.
Media, geloof ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Namen waren toch zelf door de FBI vrijgegeven?
inderdaad, zoals bij tim mcveighquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef Brum_brum het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn als ze een terrorist zouden laten leven voor een proces. Kan meer inzicht bieden in hun wereldje dan die standaard eenzijdige overheidscommunicatie.
Ik denk dat dit waarschijnlijk slecht aflooptquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef Brum_brum het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn als ze een terrorist zouden laten leven voor een proces. Kan meer inzicht bieden in hun wereldje dan die standaard eenzijdige overheidscommunicatie.
Of nog meer snelkookpannenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lijkt me waarschijnlijk dat het pijpbommen betrof; als ze nog een bomaanslag wilden plegen zou ik zwaarder materiaal verwachten.
misschien dus in hun eigen belang om iedere terrorist dood te maken: kunnen ze hun eigen verhaal verzinnen en het volk de 'juiste' kant op sturen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef Brum_brum het volgende:
Weet ik niet, het is '1 van de verdachten'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Is het nou de dooie of de levende?
Als je er nu een koopt kom je meteen op de no fly list van de VS denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef AMDB het volgende:
Ik weet wel dat ik geen snelkookpan meer durf te kopen![]()
idd, om zo de illuminati/bilderberggroep buiten schot te laten toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien dus in hun eigen belang om iedere terrorist dood te maken: kunnen ze hun eigen verhaal verzinnen en het volk de 'juiste' kant op sturen....
Tuurlijk wel, anders kan je toch nooit meer een knaller van een maaltijd kokenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef AMDB het volgende:
Ik weet wel dat ik geen snelkookpan meer durf te kopen![]()
Als ik iets heb waargenomen door deze media-aandacht is het dat media tegenwoordig echt 0,0 te vertrouwen is en VOLLEDIG gaat voor ¤. Ze verkopen letterlijk sprookjes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Haha, CNN ook zo'n mooie stempel met "DEAD" over de verdachte heen
Voor complotten is BNW.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien dus in hun eigen belang om iedere terrorist dood te maken: kunnen ze hun eigen verhaal verzinnen en het volk de 'juiste' kant op sturen....
Nee maar het verhaal dat een terrorist altijd puur evil is die door gekke denkbeelden boosaardig is geworden is een stuk makkelijker voor je oorlogswensen dan iemand die is doorgedraaid nadat zijn familie in Pakistan ofzo gedubbeltapt is met een drone nadat ze dorpsgenoten onder het puin van een eerdere aanval vandaan probeerden te halen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, om zo de illuminati/bilderberggroep buiten schot te laten toch
juistquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nee maar het verhaal dat een terrorist altijd puur evil is die door gekke denkbeelden boosaardig is geworden is een stuk makkelijker voor je oorlogswensen dan iemand die is doorgedraaid nadat zijn familie in Pakistan ofzo gedubbeltapt is met een drone nadat ze dorpsgenoten onder het puin van een eerdere aanval vandaan probeerden te halen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Disorder het volgende:
Gevonden op somethingawful forums: http://vk.com/id160300242
Lijkt op hem. Jep.
Duidelijk, lijkt me een match.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef Disorder het volgende:
Gevonden op somethingawful forums: http://vk.com/id160300242
Lijkt op hem. Jep.
Fijnquote:Opmerkelijk pagina
5 pagina's
Salamworld: Mijn religie - de islam.
ISLAM. MOSLIMS. ISLAM.
Een grote groep - moskeeën vk.com / r_mosques
Dakantsaa))
pablik met de nadruk
Evil Corporation
4'000'000 abonnees binnenkort!
ILyaha `la` illa-Llah-laten geluiden in onze harten
"... En doe goed, want Allah houdt van degenen die goed doen." (Koran 2-195)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |