Ja. Me too.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef Melleyn het volgende:
Hoop wel dat ze hem levend te pakken krijgen
Hmm, ik wil niet vooruitlopen op de zaken, maar het kan toch ook dat ze op een massacre zijn gegaan toen de foto's vrijkwamen, omdat ze nu toch niet meer konden vluchten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is wel toevallig dat het vrijgeven van de foto's en deze klopjacht kort na elkaar plaatsvinden, maar ik denk niet dat het één de oorzaak is van het ander.
Dat kan natuurlijk vanwege hele andere dingen zijn, bijvoorbeeld niet meewerken met onderzoek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef NightH4wk het volgende:
Twee mannen opgepakt. Volgens de scanner.
twitter:AP twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:39:11BREAKING: AP sources: Boston bomb suspects from Russia region near Chechnya, lived in US at least 1 year. -SS reageer retweet
Die agenten hebben ze vast uit de verre omgeving, waar nu een tekort is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, supergoed idee met allemaal agenten die op hoogspanning staan:')
Als je suicidaal bent.
het is ook niet mijn tandartsquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Het is niet de stagiair bij mijn vrouw iig.
Doe dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, ik wil niet vooruitlopen op de zaken, maar...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Het is niet de stagiair bij mijn vrouw iig.
MIT heeft een reactor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Maisnon het volgende:
Hadden ze nu geprobeerd bij MIT ook bommen te planten? Ik kan het nergens duidelijk vinden in al die chaos
Er is een achtervolging geweest van MIT naar Watertown, waarbij geschoten is en er zijn ook verhalen dat er explosieven uit de auto gegooid zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Maisnon het volgende:
Hadden ze nu geprobeerd bij MIT ook bommen te planten? Ik kan het nergens duidelijk vinden in al die chaos
twitter:MichaelSkolnik twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:38:29massive convoy of National Guard moving in. reageer retweet
Dat zou wat zijn... Vreemd ook...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:AP twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:39:11BREAKING: AP sources: Boston bomb suspects from Russia region near Chechnya, lived in US at least 1 year. -SS reageer retweet
Dus? Laatst nog in de reactor van Delft geweest. Succes als je daar wilt binnenkomen met je snelkookpan.quote:
Dus die namen die ze hebben vrijgegeven slaan nergens op?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zou niet denken dat het dezelfde persoon is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:44 schreef NightH4wk het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, blijft nog wat onduidelijk.
Welke namen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:44 schreef Fides het volgende:
[..]
Dus die namen die ze hebben vrijgegeven slaan nergens op?
Zou me niets verbazen als ze die explosieven in eerste instantie daar wilde planten en toen betrapt werden en dat de achtervolging begonquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er is een achtervolging geweest van MIT naar Watertown, waarbij geschoten is en er zijn ook verhalen dat er explosieven uit de auto gegooid zijn.
Van geplante bommen bij MIT heb ik niets gezien.
Ze pakken flink uit jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:36 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het is nu wel een duidelijke 'America, fuck yeah!'-demonstratie geworden natuurlijk met de SWAT en zelfs National Guard die erop zitten.
Is dat niet bij Tsjetsjenië?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef FredVleespet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |