hier worden de hysterische potten steeds bijgevuld, dus ik denk dat je angst ongegrond is (voorlopig dan)quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die plakklokken net gezien maar was niet helemaal mijn smaak, en het kan waarschijnlijk niet op een structuurmuur.
Heb net nog drie hysterisch roze/paars potten gehaald. Het zijn eigenlijk cadeautjes maar misschien hou ik ze gewoon zelf, want het waren de laatste drie grote en ik weet niet of ze nog aangevuld worden? Ik had ook de laatste drie bijbehorende schotels dus dat was mooi.
Helaas hadden ze geen plastic tafelzeil voor buiten. Ik zag ze laatst op die Action-fanpagina op FB, blije met bloemetjes, maar ik heb ze hier nooit gezien.
En ik heb nog een gieter voor het balkon gekocht en een schoonmaakemmertje (met goudvissen, yay).
Heb geeneens vreten meegenomen *schouderklopje*
Oja, en een vochtafstotende kussensloop. Ik heb voor de cavia's van die hoezen voor kinders die in bed plassen, en die zijn echt geweldig. Hopelijk is de kussensloop net zo goed, dan kunnen ze ook gewoon bij me op schoot.
Ga morg eem kiekn voor jequote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je al heen geweest? Ik zoek rood en geel. Van allebei twee of drie.
Icepacks, coldpacks. Om mee te koelen. Gewrichten, ect.quote:
Nog nooit gezien daar...quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Icepacks, coldpacks. Om mee te koelen. Gewrichten, ect.
jawel hoor. ik heb ze er wel eens gezien. (of ze er nu nog zijn, weet ik niet) bij de verbandmiddelenquote:
doe mij maar een sixpack (bier ofzo)quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Icepacks, coldpacks. Om mee te koelen. Gewrichten, ect.
We hebben ook een balkontopic hè, voor al die tuinliefhebbers zonder tuin.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:13 schreef SiennaForrest het volgende:
Van de week ook wat tuinspulletjes gehaald, maar dan voor op het balkon, lol!Twee mooie kasjes om te zaaien en wat zaadjes, zo'n 6-pak met van alles wat. Mooi spul voor weinig.
![]()
Zo alles maar eens even zaaien, is er mooi weer voor.
Ok, leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:34 schreef trovey het volgende:
[..]
We hebben ook een balkontopic hè, voor al die tuinliefhebbers zonder tuin.Nieuwe users zijn altijd welkom.
Ik denk dat het nog moet komen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik was van de week in de Action in Utrecht en zag dat ze daar weer zonnebrand verkochten. Nou koop ik elk jaar daar mijn zonnebrand (hoge factor, gevoelige huid) want het is natuurlijk super goedkoop. Maarrrrr ze hadden alleen nog maar zonnebrand met lage factor ( iig van Ambre Solaire). Die andere merken wil ik best voor de rest van mijn lijf maar mijn gezicht heeft die goede nodig.
Ben nu bij mijn ouders en heb daar ook even de action bezocht maar daar hadden ze helemaal geen zonnebrand. Ben ik al te laat of is Utrecht vroeg en komt er nog meer?? Hebben jullie ze al ergens gezien?
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:26 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ok, leuk!Even speuren naar het topic!
Ok gelukkigquote:
Voor je gezicht zou ik een andere gebruiken: eentje speciaal voor het gezicht. Die voor het lichaam zijn zo vet dat je er een complete puisten bom aan kunt overhouden waar je na een maand nog niet vanaf bent. (ervaringsdeskundige hiero..quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik was van de week in de Action in Utrecht en zag dat ze daar weer zonnebrand verkochten. Nou koop ik elk jaar daar mijn zonnebrand (hoge factor, gevoelige huid) want het is natuurlijk super goedkoop. Maarrrrr ze hadden alleen nog maar zonnebrand met lage factor ( iig van Ambre Solaire). Die andere merken wil ik best voor de rest van mijn lijf maar mijn gezicht heeft die goede nodig.
Ben nu bij mijn ouders en heb daar ook even de action bezocht maar daar hadden ze helemaal geen zonnebrand. Ben ik al te laat of is Utrecht vroeg en komt er nog meer?? Hebben jullie ze al ergens gezien?
Haha ja ik bedoelde eigenlijk ook gezichtscreme en ook om die redenquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Voor je gezicht zou ik een andere gebruiken: eentje speciaal voor het gezicht. Die voor het lichaam zijn zo vet dat je er een complete puisten bom aan kunt overhouden waar je na een maand nog niet vanaf bent. (ervaringsdeskundige hiero..)
Ik heb zelf nu altijd deze: http://www.misslipgloss.nl/nivea-sun-gezichtscreme/
Thanx, ik had het al gevonden!quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:39 schreef trovey het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.![]()
F&F / [Het Balkon Topic] #4 - Slakjes!
Oh ik denk dat ik die dan ook maar moet halen voor het lichaam (die jij stuurde) dat lijkt me ideaal voor mij. En die hebben ze soms bij de action? Want dan ga ik ook op zoek!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:22 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Haha ja ik bedoelde eigenlijk ook gezichtscreme en ook om die redendeze.
Vorig jaar had ik wel de uv sensitive voor het hele lichaam maar die was ook niet zo vet dat je er puisten van krijgt.. Mochten ze niet meer komen ga ik denk ik voor die nivea!
jep! Afgelopen jaren in ieder geval welquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:39 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik die dan ook maar moet halen voor het lichaam (die jij stuurde) dat lijkt me ideaal voor mij. En die hebben ze soms bij de action? Want dan ga ik ook op zoek!
ik heb het al een tijd in huis (vanaf de eerste dag zon (waarna het meteen weer begon te vriezenquote:
Ga ik morgen eens ff kijken. Thnxquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel hoor. ik heb ze er wel eens gezien. (of ze er nu nog zijn, weet ik niet) bij de verbandmiddelen
Dat koelt niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doe mij maar een sixpack (bier ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |