wacht maar tot ze m omdraaienquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook al over. Geen bloedspetter te zien
Het was hem niet, hij was niet de verdachte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
wacht maar tot ze m omdraaien![]()
geloof me als je m omdraait heb je een mooie pennenhouder
Wat een kutkrantje is het toch ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Attentie, zeer schokkende beelden volgens de Telegraaf, bij dit bericht. Maar bedoelen ze dan dat het beeld trilt, want die vent die op de grond ligt is nou niet bepaald schokkend
denk dat hij pak wasmiddel bedoeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik geloof niks meer, net was ie nog dood
Dat zeggen ze alleen maar om het wat sensationeler te maken.... De Telegraafquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Iemand ligt op de grond, pfoe shocking. Telegraaf
Idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon zomaar wat roepen zonder bronvermelding.
Wordt altijd zo opgeblazen bij de Telegraaf, je zou bijna denken dat die krant zelf achter de aanslag in Boston zitquote:
Dat horen ze op de scanner....quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon zomaar wat roepen zonder bronvermelding.
oh ok dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef StephanL het volgende:
Dit is geen politie actie meer. Dit is echt een machtsvertoning van "Kijk ons eens de terreur aanpakken".
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn drie smurfen opgepakt, meer info volgt.
Ga het niet eens meer herhalenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat horen ze op de scanner....
En die bronvermelding is nou al tig keer langsgekomen.
Heb hem 2 keer afgespeeld om te kijken of ik niet iets had gemist.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Attentie, zeer schokkende beelden volgens de Telegraaf, bij dit bericht. Maar bedoelen ze dan dat het beeld trilt, want die vent die op de grond ligt is nou niet bepaald schokkend
http://boards.4chan.org/pol/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |