ben bang dat Matthijs dat niet toelaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef Schalks. het volgende:
In DWDD gaan ze het er (natuurlijk) over hebben.
Marco Borsato en John Ewbank zijn te gast, hopelijk worden ze helemaal afgebrand.
Matthijs is een sell-out... De Matthijs van Nieuwkerk van een paar jaar geleden praatte sneller maar discussieerde ook sneller.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ben bang dat Matthijs dat niet toelaat
DWDD kan je ergens op een website terugkijken als je er behoefte aan hebt. Google op "DWDD uitzending gemist".quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan overigens vanavond DWDD helaas niet kijken, dus als iemand het voor me wil bijhouden en/of hier een net verslag/resumé kan dumpen (of, uiteraard, in deel 2 van dit koningstopic), dan zie ik het gaarne tegemoet.
Nog niet eens, een onafgemaakte zin (want te weinig lettergreep-ruimte): De w van wakker worden, stamppot eten.quote:
matthijs vind t prachtig let maar opquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Matthijs is een sell-out... De Matthijs van Nieuwkerk van een paar jaar geleden praatte sneller maar discussieerde ook sneller.
Ik wíst dat iemand dat ging zeggenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DWDD kan je ergens op een website terugkijken als je er behoefte aan hebt. Google op "DWDD uitzending gemist".
Iemand van hier die vanavond naar Amsterdam gaat, naar de opnames?quote:
en vergeet niet de dappere strijd tegen PSV laatst.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ho ho, Willem II heeft nog tegen Napoleon gevochten bij Waterloo.
nee, ook een pol stront gooienquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Iemand van hier die vanavond naar Amsterdam gaat, naar de opnames?Als Matthijs roept "Ik heb het gehoord en ik vind het een mooi nummer" gewoon boe. Alleen maar boe
diezelfde Matthijs doet de zgn popkennert spelen met Leo Blokhuisquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Iemand van hier die vanavond naar Amsterdam gaat, naar de opnames?Als Matthijs roept "Ik heb het gehoord en ik vind het een mooi nummer" gewoon boe. Alleen maar boe
en dan Radiohead ook echt niet kennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
diezelfde Matthijs doet de zgn popkennert spelen met Leo Blokhuis
Ja want dat doen we. Ontbijten met stamppotquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog niet eens, een onafgemaakte zin (want te weinig lettergreep-ruimte): De w van wakker worden, stamppot eten.
Hahahaha die overgang op 3;08quote:
Volgens mij is het meer een omgekeerd steenkolen-engels (to lose your way = jezelf verliezen) dus ja dat vertaal je dan letterlijk hé, want lekker gek toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ah op zo'n manier. Nu je het zegt inderdaad.
Zelfs Sieneke had nog een beter nummer gemaaktquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef gelezwembroek het volgende:
0.58 ook, elke mongool kan dat goed inmixxen.
twitter:Poldermanie twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 17:04:10Ik vind het lied een belediging voor iedereen die liedjes in het Nederlands schrijft. Zelfs voor Nick en Simon. reageer retweet
Uitzending gemist toch gewoon?quote:
twitter:Poldermanie twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 18:42:10Mijn woede om het koningslied heeft me uitgeput, merk ik nu. reageer retweet
twitter:mvdwalle twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 18:57:15Kiek zo kan het ook: http://t.co/WjSqxYA4cl #koningslied reageer retweet
Ja, kan ookquote:
Ah ze zingt meequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef Fascination het volgende:
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:20:18Pffff af en toe schaam ik me echt voor de hoeveelheid zure zeikers in Nederland. Ik had meteen kippenvel! #koningslied #ikvindhemenig reageer retweet
.
Ik wens je veel plezier als je alleen op het plein dat lied staat te blèren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef KritischeMassa het volgende:
Nou jongens, kom op, het is best een leuk nummer
al die negatieviteit altijd hier
Kijk, daar heb je die negatieviteit weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier als je alleen op het plein dat lied staat te blèren.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je die negatieviteit weer
zo jammer...
Je doet je ondertitel wel eer aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef KritischeMassa het volgende:
Nou jongens, kom op, het is best een leuk nummer
al die negatieviteit altijd hier
Dank u, overigensquote:
Er zullen er genoeg staan ben ik bang...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier als je alleen op het plein dat lied staat te blèren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |