is het zo erg? Plaatsvervangende schaamte?quote:
De brug was lek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
En weer een sollicitant die niet op tijd is
W.......T.......Fquote:
De muziek komt van John Ewbankquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
W.......T.......F
Welke verschrikkelijke idioot heeft dit nummer gemaakt en kunnen we die niet exporteren naar Siberië of Afghanistan?De rillingen lopen over mijn rug. Ik heb diepe medelijden met WA en M dat ze dit soort crap moeten aanhoren
Allemaal exporteren danquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:22 schreef borisz het volgende:
[..]
De muziek komt van John Ewbank
De tekst is onder redactie van diverse mensen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
en die derde opmerking: goed idee!!
Haha ik heb iemand op facebook die opmerkte dat ze dacht naar een musical te luisteren..quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
We vroegen ons ook af wanneer de bijbehorende Disney-film uitkwam
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ik heb iemand op facebook die opmerkte dat ze dacht naar een musical te luisteren..
Heh, intro met bandoneon.quote:
quote:
Wel ja, geef de Geheime Koninkrijk Politie maar een lijstje wie ze op moeten pakken op een presenteerblad.quote:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:19:36Nederland getroffen door muzikale aanslag - Daders koningslied opgespoord met behulp van de sociale media http://t.co/iIL5cv7SvG reageer retweet
Het complete verhaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef golfer het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:19:36Nederland getroffen door muzikale aanslag - Daders koningslied opgespoord met behulp van de sociale media http://t.co/iIL5cv7SvG reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef golfer het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)xinelichthouderlijn/quote:Blokker lanceert nieuwe multiwaxinelichthouderlijn
Modellen voegen sfeer en gezelligheid toe in elke situatie
Vanaf volgende week stunt Blokker met een aanbieding voor een multiwaxinelichthouder met bijzondere polijsting van beton. Het model is geschikt voor een breed publiek, en is na installatie geschikt voor meerdere waxinelichtjes.
Met deze unieke kenmerken is de nostalgie weer terug in de directe leefomgeving. Het model verenigt een rustiek hoogwaardig design, inclusief een vleugje vintage, met een authentieke gebruikerservaring.
Dankzij het verzwaarde fundament zal deze houder nooit meer omvallen. Om extra sfeer te creëren kunt u er meerdere bij elkaar zetten in dezelfde kleuren of in verschillende kleuren: de keuze is natuurlijk helemaal aan u.
De multiwaxinelichthouder, leuk om te krijgen, nog leuker om te geven!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Scherp!
[..]
http://www.speld.nl/2013/(...)xinelichthouderlijn/
quote:
Ah.. dat verklaart..quote:Guus Meeuwis, Alain Clark, Daphne Deckers en Jack Poels hebben de versregels uiteindelijk geschreven.
Aldus Elsevier..quote:Op YouTube -waar het Koningslied te zien is- werd zo vaak op een 'dit is niet oké' geklikt, dat de website het lied verwijderde. De organisatie nam contact op met YouTube en het filmpje was twintig minuten later weer te zien.
Ik heb nog last van het traangas van 1980.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou er een rookverbod zijn met koningsdag?
Hoog Guus Meeuwis gehalte...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar dat liedMaar ja, (nog) geen youtube op mijn werk hè.
Alain Clark is dus de schuldige. Direct afvoeren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah.. dat verklaart..
Oh en dit vond ik ook wel opmerkelijk:
[..]
Aldus Elsevier..
Nou ik verdenk vooral mevrouw Deckers..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Alain Clark is dus de schuldige. Direct afvoeren.
Belachelijk. Liegebeest. Aftreden zeg ik jequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef borisz het volgende:
Tskk Mark Rutte vindt niet dat het nummer onder de ministeriële verantwoordelijkheid valt.![]()
In dit interview doe je nog zo stoerquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog last van het traangas van 1980.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef borisz het volgende:
Tskk Mark Rutte vindt niet dat het nummer onder de ministeriële verantwoordelijkheid valt.![]()
Ik deed niet mee, maar werd op een gegeven moment bij een charge van de ME wel bedolven onder het traangas in de Leidsestraat waar ik gewoon liep.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
In dit interview doe je nog zo stoer
Nog geluk gehad dat het geen braakgas was, of pepperspray. Ben tijdens een demo in den haag nog eens tegen een lange lat aangelopen toen ik in driedelig pak naar ons kantoor liep. ME in jeeps sloeg op alles wat bewoog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik deed niet mee, maar werd op een gegeven moment bij een charge van de ME wel bedolven onder het traangas in de Leidsestraat waar ik gewoon liep.
Zoet en vet dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben op mn werk aan t genieten van een nieuw ijsje![]()
'Vanilleroomijs met fruitsaus, gezoete stukjes veenbes, stukjes meringue omhuld in witte chocolade, omhuld met melkchocolade'.
Geslaagd
zoals alles wat uit een fabriek komt rollen... anders verkoopt het niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer en Piet samen op de foto:
[ afbeelding ]
Klinkt prima! Maar: is 'ie lekker genoeg om midden in de nacht voor wakker te worden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben op mn werk aan t genieten van een nieuw ijsje![]()
'Vanilleroomijs met fruitsaus, gezoete stukjes veenbes, stukjes meringue omhuld in witte chocolade, omhuld met melkchocolade'.
Geslaagd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
....
Koningslied beluisterd. Waar kan ik ergens het koninklijk paar melden dat ik er niets mee te maken had. Ross zat ook vol verbijstering naar me te kijken en vroeg waar ik in hemelsnaam naar luisterde.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
....
Koningslied beluisterd. Waar kan ik ergens het koninklijk paar melden dat ik er niets mee te maken had. Ross zat ook vol verbijstering naar me te kijken en vroeg waar ik in hemelsnaam naar luisterde.
Vooral toen Ali B (?) inzette keek hij met grote ogenquote:
Pannenkoek maakt gelijk. Voelde het de eerste helft al een beetje aankomen. Hopelijk worden ze weer wakker.quote:
Wat een klootviolenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef borisz het volgende:
Hup Kaaskopjes en een mooi gelijkspel in Rotterdam dan maar
We mogen nog blij zijn met dit gelijke spel. Beste kansen waren voor Heerenveen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef TAV74 het volgende:
Tjonge, minste wedstrijd sinds de winterstop dit. Ik vrees puntverlies. Heerenveen speelt het ook slim trouwens.
Wel twee keer dik hands van Heerenveen overigens![]()
Als ik eerlijk ben, ik eet het liefst sorbet van vers fruit, met wat glucose voor de structuur. Eet 1 keer aardbeiensorbet van verse aardbeien en aardbeien ijs is nooit meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is ijs dat normaal niet dan?
Luxe locatie, rijke mensen, chaotisch met de grote groep meiden, lekker gegeten, optreden kon beter ('dj' had duidelijke aanwijzingen gekregen dat de muziek hard moest en toch draaide hij de muziek midden in het eerste nr zachter..quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:13 schreef golfer het volgende:
Maar hoe ging het nou gisteravond met jouw optreden, FFT?
Nee dat niet. ik vind het vanille-ijs daarvoor niet lekker genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt prima! Maar: is 'ie lekker genoeg om midden in de nacht voor wakker te worden?
Ik heb de foto's intussen gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Luxe locatie, rijke mensen, chaotisch met de grote groep meiden, lekker gegeten, optreden kon beter ('dj' had duidelijke aanwijzingen gekregen dat de muziek hard moest en toch draaide hij de muziek midden in het eerste nr zachter..). Sowieso slecht geluid, ik hoorde mn stem niet goed maar goddank was het ok want ik kreeg complimenten van het publiek toen ik na afloop nog wat aan de bar ging drinken. Ik ben ook wel heel perfectionistisch maar ik deed niet voor niets een soundcheck waarbij ik die 'dj' duidelijke aanwijzingen gaf (zo'n 20x).
Over de hele avond genomen heb ik het toch naar mn zin gehad. Alles werd goed verzorgd. Heerlijk eten en toen we gingen omkleden werd het dessert naar de kleedkamer gebracht.
Daar ben ik geboren en heb ik de eerste 4 jaar van mn leven gewoond (Bilthoven) naast het RIVMquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef borisz het volgende:
In het kader van plaatsjes bezoeken in het land. Morgenavond een feestje in De Bilt of all places.
Ik heb een paar bakken van deze thuis:quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, ik eet het liefst sorbet van vers fruit, met wat glucose voor de structuur. Eet 1 keer aardbeiensorbet van verse aardbeien en aardbeien ijs is nooit meer hetzelfde.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb het Koningslied trouwens nog niet gehoord
Is dat lied echt zo sloom? Lijkt wel de GTST intro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/
Weg uit Nederland hoeft natuurlijk niet, maar een beetje opgaan in de massa zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef golfer het volgende:
X-factor nog even terug gekeken. Wat een rare opzet dit keer.
En kan die knuffelallochtoon AliB. niet gewoon weg?
Maar dan echt weg? Weg uit alle programma's? Weg uit alle TV-shows? Gewoon weg uit Nederland?
Ik verklap vast dat hij ook VoH gaat doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef golfer het volgende:
X-factor nog even terug gekeken. Wat een rare opzet dit keer.
En kan die knuffelallochtoon AliB. niet gewoon weg?
Maar dan echt weg? Weg uit alle programma's? Weg uit alle TV-shows? Gewoon weg uit Nederland?
Wel met wat extra gaten. En het was ook eigenbelang dat-ie nog leeft he....ze willen hem vast even door de mangel halen om te kijken of er geen groter complot achter zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weg uit Nederland hoeft natuurlijk niet, maar een beetje opgaan in de massa zou fijn zijn.
Hier schijnt de zon en een verdachte van de Boston aanslag is levend opgepakt. Tot mijn verbazing.
Ik vind m leuk! Veel beter dan de officiële versiequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wat mij betreft wordt dit het koningslied hoor!
Yup, twee studenten die wat in elkaar flansen versus de zogenaamde professional die echt een tenenkrommend gekunsteld 'lied' hebben gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind m leuk! Veel beter dan de officiële versie
Heel hoog Veldhuis en Kemper-gehalte.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wat mij betreft wordt dit het koningslied hoor!
Ik vind het ook wel wat '15 miljoen mensen' stijlquote:
???quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel hoog Veldhuis en Kemper-gehalte.
Nee, Veldhuis en Kemper van o.a. de reclamesong 15 miljoen mensen en deze 'hit':quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
???
Van Binsbergen, Kerstens, en Kamphuijs bedoel je?
vre-se-lijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Veldhuis en Kemper van o.a. de reclamesong 15 miljoen mensen en deze 'hit':
Dan is er nog veel keuze over hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm vriendin durft niet meer naar Shabu Shabu. Logisch eigenlijk want ze lust geen vis en meeste is toch vis.
Straks naar Leiden, daar gezellig rondlopen en kletsen en wat ander lekkers uitzoeken.
er is echt genoeg ander eten !quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm vriendin durft niet meer naar Shabu Shabu. Logisch eigenlijk want ze lust geen vis en meeste is toch vis.
Straks naar Leiden, daar gezellig rondlopen en kletsen en wat ander lekkers uitzoeken.
Je bent toch al geemigreerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Turks etenTurkije
Turken
Als ik ooit emigreer, is het naar naar Turkije
Dat verklaard waarom ik die namen niet ken, Zum Kotzenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Veldhuis en Kemper van o.a. de reclamesong 15 miljoen mensen en deze 'hit':
quote:
Ik geloof er niks van.quote:
Zei ik ook maar ze was in Den Haag al eens bij Shabu Shabu geweest en dat vond ze niet zo...quote:
En de Indiase Indiërs danquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Turks etenTurkije
Turken
Als ik ooit emigreer, is het naar naar Turkije
Die heb je in Turkije ook!quote:
quote:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
dacht dat zelfkritiek ze vreemd was. Maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[Upd] John Ewbank trekt Koningslied terug
Ik heb ook problemen, ja. Veel plezier met wandelen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Lein, FOK! is een beetje stuk hier (DM doet het sowieso niet meer) en ik krijg de 0 niet ingedrukt op de telefoon en dat is essentieel om te bellenDus eh, ik ga zo wandelen. En van mijn vakantiegeld óók een goedkope telefoon kopen. Of heeft iemand er nog een liggen op zolder? (een huistelefoon dus, geen mobiel)
zijn reacties op mensen die kritoek hadden op het nummer waren idd niet mildquote:Op zondag 21 april 2013 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Had niet gedacht dat de verhuftering in Nederland nog verder kon, maar, jep, het kan
100% met je eens. Het was een vreselijk gedrocht, maar de manier waarop het Volksgericht Nederland weer meende op de persoon te moeten reageren is weer buiten alle proporties. Is weer een voorbeeld van de massa op zoek naar een nieuwe rel om de agressie te botvieren..quote:Op zondag 21 april 2013 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het prima dat John Ewbank zijn liedje terug heeft getrokken. Ik vind het echter wel onbehoorlijk dat hij via twitter plaatjes van placenta's toegestuurd kreeg. Naar mijn mening is er geen enkel excuus voor om hem persoonlijk aan te vallen en met zulke narigheid te overspoelen. Ik neem aan dat de 'artiesten' die meegewerkt hebben aan het project, niet geconfronteerd worden met foto's van placenta's ed.
Ja het was een waardeloze kloteplaat. Ja, je trommelvlies begon te bloeden als je het afluisterde. Maar om dan de schrijver/producer van het liedje persoonlijk aan te vallen vind ik een stap te drastisch. Wat vinden jullie?
Hoewel ik helemaal niets heb van die manier van 'show' optredens en haar solowerk me qua muziek ook niet zo aanspreekt heb ik met veel plezier zitten kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 01:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Net de documentaire gekeken van Beyonce die vnv op Ned3 was. Wat een fantastisch artieste en geweldige vrouw is het toch![]()
Ik distantieer me net zo van die belachelijke reacties als van het koningslied zelf. Wat een trieste bedoeling. Ik begrijp daar werkelijk niets vanquote:Op zondag 21 april 2013 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja het was een waardeloze kloteplaat. Ja, je trommelvlies begon te bloeden als je het afluisterde. Maar om dan de schrijver/producer van het liedje persoonlijk aan te vallen vind ik een stap te drastisch. Wat vinden jullie?
Die vond ik erg leuk gevonden, net als de reactie van Georgina Verbaan. Die doodsbedreigingen e.d. slaan natuurlijk nergens op.quote:
quote:
O dat vind ik zo lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef z80 het volgende:
ik heb alle vampieren uit mijn buurt verjaagd.
een stuk vlees in de römertopf met een voetje knoflook er bij. nadat het vlees klaar was de zacht geworden knoflook er uit gevist en opgegeten.
Leuk! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me gewoon een leuke dagbestedingquote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag weer eens na jaren bij de Elf Fantasy Fair geweest. Het was mooi weer om rond te struinen, mensen te bekijken en erg gezellig. Anna's broer was overigens de helft van het koningspaar dus zij stonden met hun LARP-vereniging daar de boel op stelten te zetten.
Nopequote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me gewoon een leuke dagbestedingZelf nog iets aangetrokken?
Gaat je niet staanquote:Op zondag 21 april 2013 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Veel mooie kostuums gezien, leuk gezelschap en verder een beetje gezocht naar wat spul op de markt, maar het merendeel is echt op vrouwen gericht qua korsetten, kostuums en juwelen.
Die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomenquote:Op zondag 21 april 2013 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet niet of iemand 2 weken geleden Man Bijt Hond heeft gezien maar deze kerel schijnt nu echt 1500 euro voor een optreden te vragen
http://www.politie.nl/nie(...)t-door-dreiging.htmlquote:Leiden - De politie heeft zondag 21 april 2013 een melding gekregen over een mogelijke schoolshooting op zeer korte termijn in Leiden. Er is door een nog onbekende persoon een bericht op een internetsite geplaatst. De gemeente, politie en openbaar ministerie nemen de zaak zeer serieus. Er is besloten om alle scholen voor voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs morgen gesloten te houden.
De politie heeft nog niet kunnen achterhalen wie achter het bericht zit. Ook is nog onbekend om welke school en/of locatie het zou kunnen gaan. Gezien de ernst van de dreiging is besloten om geen enkel risico te nemen en blijven alle voortgezet onderwijs en MBO-scholen maandag 22 april dicht. Daartoe is door de scholen in nauw overleg met de burgemeester, de officier van justitie en de leiding van de politie besloten.
Maandag 22 april 2013 zullen alle betrokkenen weer bijeenkomen om de situatie nader te beoordelen. De politie zet haar onderzoek onverminderd voort. Leerlingen en hun ouders zijn voor zover mogelijk vanavond reeds geinformeerd en zullen via de eigen informatiekanalen op de hoogte
worden gehouden.
Ik vind MBH niet goed bezig, maken hem belachelijkquote:Op zondag 21 april 2013 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet niet of iemand 2 weken geleden Man Bijt Hond heeft gezien maar deze kerel schijnt nu echt 1500 euro voor een optreden te vragen
Waar heb je dat bultje zitten?quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, kon vandaag weer eens niet stoppen met eten. Is denk zo'n 1x per week. Gelukkig lig ik nu op bed.
Morgen eind vd middag naar de huisarts om n bultje na te laten kijken die ik al een maand heb.
Omg ja die was een paar weken geleden, die bakt er niets vanquote:Op zondag 21 april 2013 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk! Was wel fris gisteravond laat....quote:Op maandag 22 april 2013 11:15 schreef AnneX het volgende:
Het verjaardagsfeest van de buurman(60) hield ook in soep, broodjes en
salade![]()
Dus dan eten wij de asperges vanavond.
Gister heerlijk in de middag- en avondzon in het weiland gestaan en gezeten en gekletst tot het laat en koud werd.![]()
Voorjaar
Heel verstandig. ik zit gewoon weer in de airco te werkenquote:Op maandag 22 april 2013 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, echt lekker is het nu!
Zometeen maar eens een lekker stuk fietsen
Staat er wat leuks tussen?quote:Op maandag 22 april 2013 14:38 schreef borisz het volgende:
Nu al bezig met nieuwe theatergids doorbladeren voor de voorverkoop.
Woensdag begint de voorverkoop voor trouwe schouwburggangers
Bello! Insieme imparare l'Italiano!quote:Op maandag 22 april 2013 12:51 schreef golfer het volgende:
Online simpele Italiaanse taalcursus besteld via Groupon.
Kunnen we de komende tijd lekker een beetje een paar basisdingen leren voordat we eerst naar Venetië en later dit jaar naar Sicilië gaan.
Kan hij weer verder met zijn carriere als roddeljournalistquote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef borisz het volgende:
Uitzaak in zake Brammetje M.
Het lijkt erop dat het klaar is.
Bram is definitief geschrapt.
en Kwalbert gaat nu de publieke omroep bashen omdat zij de schuldigen zouden zijn van alle ophefquote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef AnneX het volgende:
Een Borisz-je
Het Koningslied wordt gehandhaafd...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)weer-teruggetrokken/
quote:
Het ging uiteindelijk voorspoediger. Ben al thuisquote:Op maandag 22 april 2013 17:40 schreef AnneX het volgende:
Gaat zoiets wel eens voorspoedig en zoals gepland, P. ?
En wat is er om 20 uur?![]()
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ging uiteindelijk voorspoediger. Ben al thuisEn om 20:00 gaat het kantoor dicht.
Kapitein Golferquote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef golfer het volgende:
Weer thuis van kennismakingsbijeenkomst met bestuur en overig personeel en vrijwilligers van Caprera.
Wat een leuke groep enthousiaste mensen.
En meteen weer aanbod voor nog een vrijwilligersbaan gekregen, maar die houd ik nog even in beraad: schipper worden op een pondje dat vaart op het Spaarne tussen Heemstede en Haarlem-Schalkwijk.
Japanse Golferdip hmm wat moet ik me hierbij voorstellen??quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat een schattig pondje
En ik ben gek op courgettesLekker gegrild (of bbq, goed idee piet) en dan wat japanse golferdip erover! MMMMM
Wat ik voor mezelf had gemaakt vanavond was ook heerlijk!
http://www.mijnreceptenbo(...)-roquefort-7026.html
Ik had nog wat extra avocado en walnoten toegevoegd en geen veldsla maar babyleaf/rucola mengsel eronder gedaan, geen stuk gerookte kip gebruikt maar plakjes voor op de boterham (en wat extra roquefort natuurlijk) plaatje
Als hij het pontje erbij zou doen levert het wel 3 petten op!quote:
Ik ken het recept nietquote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Japanse Golferdip hmm wat moet ik me hierbij voorstellen??
Soja, olijfolie, vissaus, limoen, bruine basterdsuiker, mirin, tabasco in pannetje even inkoken en dan laten afkoelen en dan over gegrilde courgettes als saus.quote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Japanse Golferdip hmm wat moet ik me hierbij voorstellen??
Tja,en nog goedkoop ook, koop een netje met vier stuks voor 89 cent op moment. Eentje pp is heerlijk. Ik snij ze in dunne lange plakken met de mandoline en leg ze in een marinade met wat olijfolie. Dan plakken ze ook niet op de bbqquote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef Bluezz het volgende:
En ik ben gek op courgettesLekker gegrild (of bbq, goed idee piet) en dan wat japanse golferdip erover! MMMMM
Klinkt lekker!quote:Op maandag 22 april 2013 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Soja, olijfolie, vissaus, limoen, bruine basterdsuiker, mirin, tabasco in pannetje even inkoken en dan laten afkoelen en dan over gegrilde courgettes als saus.
Zolang die niet gaat ontsteken is er niks aan de hand. En anders een keertje laten 'uitlepelen'.quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij de huisarts was gelukkig vals alarm; volgens haar is het een talgklier.
Yuk! Nee ze zei dat ik em beter zo kon laten anders zou ik een litteken krijgen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang die niet gaat ontsteken is er niks aan de hand. En anders een keertje laten 'uitlepelen'.
Leeftijd/Labiel/Zoekjezelfbroederofzuster/Nomoney/Unhappythuis/Nietlekkerinjevel/Jekomteencharismatischpersoontegenmeteengoedverhaalquote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Je vraagt je toch af hoe deze mensen gebrainwashed worden![]()
Held. Dankjequote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef borisz het volgende:
CUL / Nieuwe producten, deel 8 - Post hier je ervaringen
Pas nog koninklijk geopend, volgens mijquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenavond productpresentatie en kooksessie (leuk lijkt me dat!) bij een van de grootste voedingsketens.
Naam vind je o.a. terug op flessen ketchup enzo
Meneer Heinz presents...?quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenavond productpresentatie en kooksessie (leuk lijkt me dat!) bij een van de grootste voedingsketens.
Naam vind je o.a. terug op flessen ketchup enzo
Waar zie je hem?quote:Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef AnneX het volgende:
Wat is er aan de hand met de plek tussen de wenkbrauwen van meneer
Spong![]()
En het zou chique zijn ( geweest), als hij was thuisgebleven.
Want zeikuh over het koningslied heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Het maakt lawaahaai
We hebben wat te zeikuh![]()
Dat wordt kielhalen straks jongenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb net even alle Blommendaelse bij Caprera betrokken bestuursleden en vrijwilligers geëvalueerd:
Het is leuke kak.
En alle foute opmerkingen die ik vanavond bij die bijeenkomst maakte ....
"Goh, wat hebben jullie een leuk bloementjesgordijn aan" tegen 2 vrouwen met blommenrok en jasje.
En mijn opmerking over klagende mensen in grote villa's op de Iepenlaan (daar ligt het station) die tegen een lift op station Bloemendaal zijn omdat ie lawaai zou maken, terwijl er 4x per uur een trein ongeveer door je achtertuin raast was ook raak, toen er door een bestuurslid werd gezegd dat hij daar dus woont.
Ik heb er weer wat vrienden bij.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb net even alle Blommendaelse bij Caprera betrokken bestuursleden en vrijwilligers geëvalueerd:
Het is leuke kak.
En alle foute opmerkingen die ik vanavond bij die bijeenkomst maakte ....
"Goh, wat hebben jullie een leuk bloementjesgordijn aan" tegen 2 vrouwen met blommenrok en jasje.
En mijn opmerking over klagende mensen in grote villa's op de Iepenlaan (daar ligt het station) die tegen een lift op station Bloemendaal zijn omdat ie lawaai zou maken, terwijl er 4x per uur een trein ongeveer door je achtertuin raast was ook raak, toen er door een bestuurslid werd gezegd dat hij daar dus woont.
Ik heb er weer wat vrienden bij.
Het is me nog nooit opgevallen dat de lift op ons station zelfs maar geluid maaktquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Het maakt lawaahaai
We hebben wat te zeikuh![]()
Suc66 met de gesprekken Steerke!
Weekje ertstreinen of containers voorbij laten rijden, dan horen ze die lift niet meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is me nog nooit opgevallen dat de lift op ons station zelfs maar geluid maakt
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:50 schreef borisz het volgende:
Iemand die nog een flatje zoekt?
http://www.sothebysrealty(...)york-ny-10065/photos
Slechts $125m. Wel bizar dat het appartement meer dan 5x over de kop ging in veertien jaar.
Zo niet mijn inrichtingquote:
En nu nog de 15 volgende rondes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van uitstekend lampiesgesprek!
Gelijk afspraak gemaakt voor volgende ronde, dus positief.
Klinkt goed, Steer! Ben je het hele proces al zat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gooi je de ( cursus) Mandarijne taal ook nog in de strijd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nee mij ook niet in B'wijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is me nog nooit opgevallen dat de lift op ons station zelfs maar geluid maakt
Ik zie de humor niet, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:27 schreef AnneX het volgende:
Ben pas halverwege en lach me nu al rot.
http://www.volkskrant.nl/(...)=email&utm_campaign=
Heeft Rijswijk al iets gehoord? Bluezz
De nr.1 (die geen nr. 1 is volgens de telling maar doordat er iets fout gegaan is met hun wijziging in doorstromer is dat niet officieel gewijzigd of zoiets.. ze hebben er geloof ik 4 keer achteraan gebeld en F heeft een klacht ingediend) heeft het geaccepteerd. En zij zijn daardoor nr.2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie de humor niet, maar dat zal wel aan mij liggen
Nou, nog 3 rondes en een paar assessments en dan 2 arbeidsvoorwaardengesprekken en je wordt misschien nog net voor je pensionering aangenomen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zit er dik inquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nog 3 rondes en een paar assessments en dan 2 arbeidsvoorwaardengesprekken en je wordt misschien nog net voor je pensionering aangenomen.
Think positivequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zit er dik in![]()
![]()
gedoe
Nouja, beter dan dat ze zeggen dankuwelmaartochnietbedankt.
De lol van grote bedrijven hequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nog 3 rondes en een paar assessments en dan 2 arbeidsvoorwaardengesprekken en je wordt misschien nog net voor je pensionering aangenomen.
Oi wat een appartementquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Bluezz het volgende:
De nr.1 (die geen nr. 1 is volgens de telling maar doordat er iets fout gegaan is met hun wijziging in doorstromer is dat niet officieel gewijzigd of zoiets.. ze hebben er geloof ik 4 keer achteraan gebeld en F heeft een klacht ingediend) heeft het geaccepteerd. En zij zijn daardoor nr.2
Teleurstelling 2.0 en weer een levensles erbij.Oei oei oei wat een slechte beurt van de woningbouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd wanneer je het niet kan gebruiken hequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oi wat een appartementMaar wat een inrichting
P., samen kopen?
kaas wil vast wel fietskoerieren in NY
![]()
Nog 6,5 week tot de Ladies RunDrie keer raden wie er zometeen naar de fysio mag voor een mogelijke blessure
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Bluezz het volgende:
De nr.1 (die geen nr. 1 is volgens de telling maar doordat er iets fout gegaan is met hun wijziging in doorstromer is dat niet officieel gewijzigd of zoiets.. ze hebben er geloof ik 4 keer achteraan gebeld en F heeft een klacht ingediend) heeft het geaccepteerd. En zij zijn daardoor nr.2
Teleurstelling 2.0 en weer een levensles erbij.Toen de woningbouw hier een foutje had gemaakt (er was een appartement toegewezen aan iemand met een kortere meettijd en ik had geen melding gehad dat ik 't mocht komen bekijken, die brief was wel gestuurd, maar naar een verkeerd adres), hebben ze mij ter compensatie de eerste soortgelijke woning in de wijk (dus vergelijkbaar met het appartement dat door de neus was geboord) als eerste aangeboden. En daar woon ik nog steeds. Doen zijn nog iets met de klacht? Het zou zomaar wat op kunnen leveren namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Hopelijk is het met 2-3 weken over en kan ik nog 3-4 weken trainen maarja...quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd wanneer je het niet kan gebruiken he
Ja, die heb ik helaas ook al binnen. Zelfde verhaal en voor mij helaas een hoop geld. Gelukkig verandert de huursubsidie ook, dus valt het enigszins mee. Voorderest is alles al in mijn nadeel bijgesteld dit jaar. Mijn koopkracht is sowieso al met meer dan 5% gedaald dit jaar (als ik vorig jaar in een zelfde situatie zou zitten, in werkelijkheid en in mijn exacte siuatie is het allemaal nog veel slechter). Ik ga er geen berekeningen meer aan wagen, ik zie het wel wanneer het geld op is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Over woningbouw gesproken:
vandaag mijn +4% huur brief binnen gekregen.
Puinruimen voor de koopmarkt.
Is dat zoiets? Die Ladiesrun?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nog 6,5 week tot de Ladies RunDrie keer raden wie er zometeen naar de fysio mag voor een mogelijke blessure
Nee, dat is de Stiletto-run. Da's voor vrouwen die hun enkels willen breken in een poging 5 minuten gratis te mogenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:36 schreef golfer het volgende:
Is dat zoiets? Die Ladiesrun?
[ afbeelding ]
Ja. Doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
P., samen kopen?
![]()
Ik zal het eens vragen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Toen de woningbouw hier een foutje had gemaakt (er was een appartement toegewezen aan iemand met een kortere meettijd en ik had geen melding gehad dat ik 't mocht komen bekijken, die brief was wel gestuurd, maar naar een verkeerd adres), hebben ze mij ter compensatie de eerste soortgelijke woning in de wijk (dus vergelijkbaar met het appartement dat door de neus was geboord) als eerste aangeboden. En daar woon ik nog steeds. Doen zijn nog iets met de klacht? Het zou zomaar wat op kunnen leveren namelijk.
Jij moet eerst nog de twee halenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Leukis ongeveer oppervlakte van mijn huisje, perfect voor 2.
uitbreidbaar naar 3
Ja gelukkig wel!! Ben er nog steeds blij meequote:Op dinsdag 23 april 2013 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:
wat gek lijkt me dat, Bluezz! en wat een manier om met mensen om te gaan. Gelukkig heb jij een toffe baan gevonden!
nee, bijna naast de deur. Ik vind het zo fijn, kan de tijd nu ook wel omkijken. Nu ineens stoort het met ook erg, hoe klein ons apt. nu is. Nog een maandje!quote:
Toch ook wel heel fijn voor haarquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Zit ik gezellig op de koffie vanmiddag in het zonnetje bij mijn collegadinnetje die ook ontslagen is, word ze gebeld door het zkh : zij stond bovenaan de lijst als het gaat om langst in dienst en toch ontslagen, wordt ze teruggespiegeld!! Dus die gaat do. op gesprek en kan blijven!
Raar hoor wat het met een mens doet, je wordt van de één naar de andere fase geswopt op deze manier.
Haha told you soquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch ook wel heel fijn voor haarVraag me af hoe ze er toch bij kwamen dat er nu een tekort aan mensen op die poli zit
Ja dan wil je er ook NU naar toe, kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:56 schreef Jagärtrut het volgende:
nee, bijna naast de deur. Ik vind het zo fijn, kan de tijd nu ook wel omkijken. Nu ineens stoort het met ook erg, hoe klein ons apt. nu is. Nog een maandje!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha told you so![]()
Er is een mail uit gegaan (ook naar mij) dat ze te kort mensen hebben omdat er op vakantie wordt gegaan ze krijgen het rooster niet rond. Dus of de ontslagenen langer door willen werken alsjeblieft want anders moeten ze vakantiekrachten inhuren
Het is echt echt echt zoooo stom
Dát iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Haha told you so![]()
Er is een mail uit gegaan (ook naar mij) dat ze te kort mensen hebben omdat er op vakantie wordt gegaan ze krijgen het rooster niet rond. Dus of de ontslagenen langer door willen werken alsjeblieft want anders moeten ze vakantiekrachten inhuren
Het is echt echt echt zoooo stom
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
P., samen kopen?
![]()
Ja beetje. Overbelaste aanhechting tussen de pees en de kuitspier. Weekje rust, en dan maandag (of als de pijn weg is) beginnen met rekken en hopelijk dinsdag trainenquote:
Maar dat doet het ook, Maxima! We vinden het allemaal rukquote:De kroonprins vindt het jammer dat het Koningslied tot zo veel controverse heeft geleid.
Het paar sprak niet uit wat zij persoonlijk van het lied vinden. Ze zeiden wel zich te verheugen op het moment dat Nederland hen gezamenlijk toezingt.
De kroonprins zei dat hij het niet handig zou vinden om zich te mengen in de discussie. Willem-Alexander onderstreepte dat het lied de verantwoordelijkheid is van het Nationaal Comité Inhuldiging, dat componist John Ewbank de opdracht gaf tot het maken van het lied.
Volgens Máxima moet het lied in de eerste plaats verbinden.
Amen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat doet het ook, Maxima! We vinden het allemaal ruk
Bickel!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja beetje. Overbelaste aanhechting tussen de pees en de kuitspier. Weekje rust, en dan maandag (of als de pijn weg is) beginnen met rekken en hopelijk dinsdag trainenIk geef het nog niet op
Ja Max, dát!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat doet het ook, Maxima! We vinden het allemaal ruk
De WHW?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Ik heb vakantie. Morgen alleen nog mijn 'heren' coachen bij het schoolvoetbal en donderdag op het kamp van groep 8 binnen vallen en dan even geen werkperikelen meer aan mijn hoofdAlleen nog ruimte voor studie, de WHW en daarna nog een week studieverlof..
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Lein!
Sterkte met wachten Jagartrut!
En fijne vakantie Sunny!
Lekker! Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga douchen en in bed liggen lezenFijne avond nog.
Doe maar voorzichtig, blessures zijn gewoon klotequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja beetje. Overbelaste aanhechting tussen de pees en de kuitspier. Weekje rust, en dan maandag (of als de pijn weg is) beginnen met rekken en hopelijk dinsdag trainenIk geef het nog niet op
Zo das lekker idd.. je kunt het ineens zo zat zijn die kleine woonruimte.. althans ik had dat wel..quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:
wat gek lijkt me dat, Bluezz! en wat een manier om met mensen om te gaan. Gelukkig heb jij een toffe baan gevonden!
Over woningbouwverenigingen gesproken: had ik hier al verteld dat wij gaan verhuizen? eindeljik, meer ruimte. Na bijna een jaar samen op 40 m2 te wonen gaan we nu naar 68 m2, met 3 kamers. Een studeerkamer, daar kijk ik zo naar uit. Dan hoef ik niet meer rekening te houden met werkende Duutser, altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |