is het zo erg? Plaatsvervangende schaamte?quote:
De brug was lek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
En weer een sollicitant die niet op tijd is
W.......T.......Fquote:
De muziek komt van John Ewbankquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
W.......T.......F
Welke verschrikkelijke idioot heeft dit nummer gemaakt en kunnen we die niet exporteren naar Siberië of Afghanistan?De rillingen lopen over mijn rug. Ik heb diepe medelijden met WA en M dat ze dit soort crap moeten aanhoren
Allemaal exporteren danquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:22 schreef borisz het volgende:
[..]
De muziek komt van John Ewbank
De tekst is onder redactie van diverse mensen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
en die derde opmerking: goed idee!!
Haha ik heb iemand op facebook die opmerkte dat ze dacht naar een musical te luisteren..quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
We vroegen ons ook af wanneer de bijbehorende Disney-film uitkwam
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ik heb iemand op facebook die opmerkte dat ze dacht naar een musical te luisteren..
Heh, intro met bandoneon.quote:
quote:
Wel ja, geef de Geheime Koninkrijk Politie maar een lijstje wie ze op moeten pakken op een presenteerblad.quote:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:19:36Nederland getroffen door muzikale aanslag - Daders koningslied opgespoord met behulp van de sociale media http://t.co/iIL5cv7SvG reageer retweet
Het complete verhaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef golfer het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:19:36Nederland getroffen door muzikale aanslag - Daders koningslied opgespoord met behulp van de sociale media http://t.co/iIL5cv7SvG reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef golfer het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)xinelichthouderlijn/quote:Blokker lanceert nieuwe multiwaxinelichthouderlijn
Modellen voegen sfeer en gezelligheid toe in elke situatie
Vanaf volgende week stunt Blokker met een aanbieding voor een multiwaxinelichthouder met bijzondere polijsting van beton. Het model is geschikt voor een breed publiek, en is na installatie geschikt voor meerdere waxinelichtjes.
Met deze unieke kenmerken is de nostalgie weer terug in de directe leefomgeving. Het model verenigt een rustiek hoogwaardig design, inclusief een vleugje vintage, met een authentieke gebruikerservaring.
Dankzij het verzwaarde fundament zal deze houder nooit meer omvallen. Om extra sfeer te creëren kunt u er meerdere bij elkaar zetten in dezelfde kleuren of in verschillende kleuren: de keuze is natuurlijk helemaal aan u.
De multiwaxinelichthouder, leuk om te krijgen, nog leuker om te geven!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Scherp!
[..]
http://www.speld.nl/2013/(...)xinelichthouderlijn/
quote:
Ah.. dat verklaart..quote:Guus Meeuwis, Alain Clark, Daphne Deckers en Jack Poels hebben de versregels uiteindelijk geschreven.
Aldus Elsevier..quote:Op YouTube -waar het Koningslied te zien is- werd zo vaak op een 'dit is niet oké' geklikt, dat de website het lied verwijderde. De organisatie nam contact op met YouTube en het filmpje was twintig minuten later weer te zien.
Ik heb nog last van het traangas van 1980.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou er een rookverbod zijn met koningsdag?
Hoog Guus Meeuwis gehalte...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar dat liedMaar ja, (nog) geen youtube op mijn werk hè.
Alain Clark is dus de schuldige. Direct afvoeren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah.. dat verklaart..
Oh en dit vond ik ook wel opmerkelijk:
[..]
Aldus Elsevier..
Nou ik verdenk vooral mevrouw Deckers..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Alain Clark is dus de schuldige. Direct afvoeren.
Belachelijk. Liegebeest. Aftreden zeg ik jequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef borisz het volgende:
Tskk Mark Rutte vindt niet dat het nummer onder de ministeriële verantwoordelijkheid valt.![]()
In dit interview doe je nog zo stoerquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog last van het traangas van 1980.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef borisz het volgende:
Tskk Mark Rutte vindt niet dat het nummer onder de ministeriële verantwoordelijkheid valt.![]()
Ik deed niet mee, maar werd op een gegeven moment bij een charge van de ME wel bedolven onder het traangas in de Leidsestraat waar ik gewoon liep.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
In dit interview doe je nog zo stoer
Nog geluk gehad dat het geen braakgas was, of pepperspray. Ben tijdens een demo in den haag nog eens tegen een lange lat aangelopen toen ik in driedelig pak naar ons kantoor liep. ME in jeeps sloeg op alles wat bewoog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik deed niet mee, maar werd op een gegeven moment bij een charge van de ME wel bedolven onder het traangas in de Leidsestraat waar ik gewoon liep.
Zoet en vet dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben op mn werk aan t genieten van een nieuw ijsje![]()
'Vanilleroomijs met fruitsaus, gezoete stukjes veenbes, stukjes meringue omhuld in witte chocolade, omhuld met melkchocolade'.
Geslaagd
zoals alles wat uit een fabriek komt rollen... anders verkoopt het niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer en Piet samen op de foto:
[ afbeelding ]
Klinkt prima! Maar: is 'ie lekker genoeg om midden in de nacht voor wakker te worden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben op mn werk aan t genieten van een nieuw ijsje![]()
'Vanilleroomijs met fruitsaus, gezoete stukjes veenbes, stukjes meringue omhuld in witte chocolade, omhuld met melkchocolade'.
Geslaagd
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
....
Koningslied beluisterd. Waar kan ik ergens het koninklijk paar melden dat ik er niets mee te maken had. Ross zat ook vol verbijstering naar me te kijken en vroeg waar ik in hemelsnaam naar luisterde.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
....
Koningslied beluisterd. Waar kan ik ergens het koninklijk paar melden dat ik er niets mee te maken had. Ross zat ook vol verbijstering naar me te kijken en vroeg waar ik in hemelsnaam naar luisterde.
Vooral toen Ali B (?) inzette keek hij met grote ogenquote:
Pannenkoek maakt gelijk. Voelde het de eerste helft al een beetje aankomen. Hopelijk worden ze weer wakker.quote:
Wat een klootviolenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef borisz het volgende:
Hup Kaaskopjes en een mooi gelijkspel in Rotterdam dan maar
We mogen nog blij zijn met dit gelijke spel. Beste kansen waren voor Heerenveen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef TAV74 het volgende:
Tjonge, minste wedstrijd sinds de winterstop dit. Ik vrees puntverlies. Heerenveen speelt het ook slim trouwens.
Wel twee keer dik hands van Heerenveen overigens![]()
Als ik eerlijk ben, ik eet het liefst sorbet van vers fruit, met wat glucose voor de structuur. Eet 1 keer aardbeiensorbet van verse aardbeien en aardbeien ijs is nooit meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is ijs dat normaal niet dan?
Luxe locatie, rijke mensen, chaotisch met de grote groep meiden, lekker gegeten, optreden kon beter ('dj' had duidelijke aanwijzingen gekregen dat de muziek hard moest en toch draaide hij de muziek midden in het eerste nr zachter..quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:13 schreef golfer het volgende:
Maar hoe ging het nou gisteravond met jouw optreden, FFT?
Nee dat niet. ik vind het vanille-ijs daarvoor niet lekker genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt prima! Maar: is 'ie lekker genoeg om midden in de nacht voor wakker te worden?
Ik heb de foto's intussen gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Luxe locatie, rijke mensen, chaotisch met de grote groep meiden, lekker gegeten, optreden kon beter ('dj' had duidelijke aanwijzingen gekregen dat de muziek hard moest en toch draaide hij de muziek midden in het eerste nr zachter..). Sowieso slecht geluid, ik hoorde mn stem niet goed maar goddank was het ok want ik kreeg complimenten van het publiek toen ik na afloop nog wat aan de bar ging drinken. Ik ben ook wel heel perfectionistisch maar ik deed niet voor niets een soundcheck waarbij ik die 'dj' duidelijke aanwijzingen gaf (zo'n 20x).
Over de hele avond genomen heb ik het toch naar mn zin gehad. Alles werd goed verzorgd. Heerlijk eten en toen we gingen omkleden werd het dessert naar de kleedkamer gebracht.
Daar ben ik geboren en heb ik de eerste 4 jaar van mn leven gewoond (Bilthoven) naast het RIVMquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef borisz het volgende:
In het kader van plaatsjes bezoeken in het land. Morgenavond een feestje in De Bilt of all places.
Ik heb een paar bakken van deze thuis:quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, ik eet het liefst sorbet van vers fruit, met wat glucose voor de structuur. Eet 1 keer aardbeiensorbet van verse aardbeien en aardbeien ijs is nooit meer hetzelfde.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb het Koningslied trouwens nog niet gehoord
Is dat lied echt zo sloom? Lijkt wel de GTST intro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/
Weg uit Nederland hoeft natuurlijk niet, maar een beetje opgaan in de massa zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef golfer het volgende:
X-factor nog even terug gekeken. Wat een rare opzet dit keer.
En kan die knuffelallochtoon AliB. niet gewoon weg?
Maar dan echt weg? Weg uit alle programma's? Weg uit alle TV-shows? Gewoon weg uit Nederland?
Ik verklap vast dat hij ook VoH gaat doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef golfer het volgende:
X-factor nog even terug gekeken. Wat een rare opzet dit keer.
En kan die knuffelallochtoon AliB. niet gewoon weg?
Maar dan echt weg? Weg uit alle programma's? Weg uit alle TV-shows? Gewoon weg uit Nederland?
Wel met wat extra gaten. En het was ook eigenbelang dat-ie nog leeft he....ze willen hem vast even door de mangel halen om te kijken of er geen groter complot achter zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weg uit Nederland hoeft natuurlijk niet, maar een beetje opgaan in de massa zou fijn zijn.
Hier schijnt de zon en een verdachte van de Boston aanslag is levend opgepakt. Tot mijn verbazing.
Ik vind m leuk! Veel beter dan de officiële versiequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wat mij betreft wordt dit het koningslied hoor!
Yup, twee studenten die wat in elkaar flansen versus de zogenaamde professional die echt een tenenkrommend gekunsteld 'lied' hebben gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind m leuk! Veel beter dan de officiële versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |