Engquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:36 schreef star_gazer het volgende:
Dez egast is anders ook aardig buff Stereo
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/8a/Skeletor-spoo.jpg/250px-Skeletor-spoo.jpg[/img[
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer doen. Mag ik trouwens je meeeter uitknijpen? Ik ben toch vies.
Katoen plukkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Katoenplukker of indiaan? Indien fout 1 drinken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Geinige neger in de OP. Wat voor krachten heeft die zoal?
Is dat iznogoodh ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
Iznogoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie deze baas nog.
[ afbeelding ]
I checked the nutrition facts for a Kamehameha wave to see how many calories were in one. IT'S OVER 9,000!!!quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iznogood![]()
Had je ook nog die piraat met die rat. Die was ook![]()
Vond alleen Walter Melon niks aan, die dikke die zich al iedereen verkleedde.
Flint de tijddetective en Medabots op zaterdag/zondag
Biker Mice.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Verbosity het volgende:
Heb ook dagenlang deze bekeken
[ afbeelding ]
Mag ik nou je meeeter uitknijpen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En dat te denken dat ik ooit dacht dat je een dame met klasse was
quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
onderwijl de blues zingend, multitasken die negerts...
Bosnische vrouwen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kan mij precies nog herinneren dat ik tijdens Iznogood cevapcici (bosnisch gerecht) aan het eten was. Elke keer.
Ik vond naast DBZ en Pokémon, Digimon en Yu-Gi-Oh ook wel vet, alleen dat was wat later.
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennesquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Biker Mice.
Ik vond Teenage Mutant Ninja Turtles ook altijd baas.
Zeker broer. Zijn er genoeg man. In Heerlen zit er een hoopje op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Bosnische vrouwen zijn![]()
Jammer dat er zo weinig in Nederland zijn
Dat zijn gewoon overblijfselen van wetenschappelijke onderzoeken. Supermuizen. Heb je ooit muizen op een motor gezien? Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen snap de antennes nou nog steeds niet... muizen met antennes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |