Als het kan thuis een bar ophangen. Hen ik ook gedaan en ik doe nu regelmatig pull ups en chins. Ben in redelijk korte tijd van 2 naar 7 reps gegaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben waanzinnig slecht met pull ups/chin ups. Werk er wel aan.

Je sport superveel, als je lichaam het aankan (dus die suikers wel weer kwijtraakt) zou ik zeggen: gewoon je vruchtensap blijven drinken. Mijn gevoel is dat "genieten" ook goed is voor je vooruitgang/groei. Te gedisciplineerd leven is technisch misschien wel het beste, in de praktijk is dat nog maar de vraag.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goedWant het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?
Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op

Dips doe ik sowieso op een bench, lower body loopt best redelijk voor op de upper bodyquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja best looiig ja. 'k doe m'n schoenen ook al uit vaak om een kg te cheaten
Bij die lichte mensen is het meestal all arms no leggs...

weighted?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dips doe ik sowieso op een bench, lower body loopt best redelijk voor op de upper body

Ja, daarover gesproken, de platen hier gaan tot 25 kilo. Meestal train ik alleen en is 2 platen niet praktisch in verband met schuiven. Laatst wel met iemand naar de gym geweest en toen met 35kg gebenchdipt. Benen zijn echter dermate zwaar dat ze de 35 kilo makkelijk te boven gaan en ik dus nog geen normale dips kan doenquote:

^^quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je sport superveel, als je lichaam het aankan (dus die suikers wel weer kwijtraakt) zou ik zeggen: gewoon je vruchtensap blijven drinken. Mijn gevoel is dat "genieten" ook goed is voor je vooruitgang/groei. Te gedisciplineerd leven is technisch misschien wel het beste, in de praktijk is dat nog maar de vraag.

hmmm, ik zou toch zweren dat...quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Verbosity het volgende:
Heb de video's van chefbuff eens bekijken. Nergens advoceert hij om wide grip pull-ups te gebruiken i.p.v. normale. Het enige wat hij zegt is om de pull-up net buiten schouderwijdte te pakken.

Super!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben in november begonnen met trainen revalideren. Ik was toen een stukje lichter maar ook zeker een stuk vetter dan nuMijn spieren groeien zichtbaar en redelijk snel, dat mag ook wel wanneer je bedenkt dat ik van november tot nu die legpress van 10kg (echt met moeite toen
) naar de 130kg heb gewerkt.
En nee ik vergeet geen 0, het was echt tien kg.
 Je bent trouwens een ware voorbeeld voor veel vrouwen.
 Je bent trouwens een ware voorbeeld voor veel vrouwen.   

incl. de mokkels die er rondlopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:51 schreef seto het volgende:
Boring, vertel liever hoe het met yoga gaat Raymond.

26,7% en thx!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Super!
Wat was je BF in november als ik vragen mag?Je bent trouwens een ware voorbeeld voor veel vrouwen.

nou woensdag waren er wel wat hele jonge bij. Zou bijna vallen onder,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus niet mijn ding.
ben wel een vreemde eend in de bijt daar lol. Wel leuk die full sized spiegelwall dat wel natuurlijk, lekker na schouders of chestdag, in me hempie, ff Yogajen. ff de Narcistic meh opladen

en je ziet verders iedereen goed he

Ik stond opeens vooraan dit keer trouwens.Probeer altijd sneaky achterin een plekje te vinden zodat dat gestunt soms niet zo opvalt, maar nou stond ik naast de juff
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 19-04-2013 16:12:22 ]

Hey,quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nette rug
Kan aan de foto liggen hoor, maar ik
zie bijna geen aderen? Ik heb zelf bijna geen aderen en roep altijd dat dat komt omdat ik volgens mij low T heb, maar als jij ook geen aderen hebt, moet het haast wel wat anders zijn

Haha dankjequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je sport superveel, als je lichaam het aankan (dus die suikers wel weer kwijtraakt) zou ik zeggen: gewoon je vruchtensap blijven drinken. Mijn gevoel is dat "genieten" ook goed is voor je vooruitgang/groei. Te gedisciplineerd leven is technisch misschien wel het beste, in de praktijk is dat nog maar de vraag.
 Ik denk idd dat ik het dan een stuk sneller zat zal worden. Maar probeer iig te letten op niet snoepen enzo, en genoeg eiwitten binnen krijgen.
 Ik denk idd dat ik het dan een stuk sneller zat zal worden. Maar probeer iig te letten op niet snoepen enzo, en genoeg eiwitten binnen krijgen.Bij ons in de yogales zijn ook bijna alleen maar jonge mensen, man:vrouwverdeling van 2:8 denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had overigens best jonge mensen toen ik aan het yoga'en was. De groep erna had ook vrij veel jonge mensen, het kan toeval zijn of aan de sportschool liggen. Kan nu helaas niet meer yoga'en omdat het samenvalt met wat anders

Volgens een oud artikel in t nrc wordt Fructose ook sneller in t buikvet opgeslagen tov glucose wat eerder naar t onderhuidse vetopslag gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
^^
Fructose is in principe pas een probleem als je langere tijd boven onderhoud gaat eten en richting buik/vetklep gaat. Het overschot aan energie wordt in/rond de lever gedepositeerd als vet, waardoor je o.a. fatty liver syndrome kunt krijgen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fatty_Liver_Syndrome
Voor 'normale' mensen kan fructose (en dus ook sucrose / tafelsuiker) in principe weinig kwaad, al is het het beste als je er niet nadrukkelijk naar op zoek gaat door vruchtensappen of fris etc. te drinken.
Beter is om te kijken of je zonder al die zoetigheid kunt leven. Als je per se altijd zoetigheid uit vruchtensap, fris, koek, hagelslag of snoep wil, in plaats van een friszure appel bijvoorbeeld, ben je in principe licht verslaafd aan de kick die suiker geeft. Kwestie van afbouwen.

Voor je gezocht maar helaas niet gratis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:14 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23013520
?
En deze svp: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cphy.c110066/abstract

Jep, dat klopt zo'n beetje wel:quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens een oud artikel in t nrc wordt Fructose ook sneller in t buikvet opgeslagen tov glucose wat eerder naar t onderhuidse vetopslag gaat.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)slechter_dan_glycose
Geen idee of het een credible onderzoek is, daar heb ik geen kaas van gegeten.
Don't shoot the messenger als er geen kont van blijkt te kloppen
Als je boven onderhoud eet, met een groot deel van je energieinname in de vorm van fructose, wordt het extra vet in/rond je lever - ofwel in je buik - neergeplempt.quote:De 32 mensen die voor een beslissend experiment tien weken lang een kwart van hun nodige calorieën uit een glucosedrank haalden, of uit een fructosedrank, kwamen ruim een kilo aan. Dat kwam omdat ze verder mochten eten wat ze wilden. De gesuikerde frisdrank was dus grotendeels ‘extra’.

Ik heb deze voor je: "Characterization and Regulation of Mechanical Loading-Induced Compensatory Muscle Hypertrophy", heb je een emailadres waar ik m naar kan sturen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:14 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23013520
?
En deze svp: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cphy.c110066/abstract

Je moet zowel wijde als wat smallere chin/pullups doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
geen wide grip proberen te doen, zo verklein je alleen maar je ROM

Nee je doet het gewoon goed waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
srs? Fuck. Zit ik al meer dan een half jaar mezelf voor jan lul wide grip aan te leren. En maar kutten.
Nou dan ga ik het maar eens anders proberen.
Zal dat filmpje nog es terug zoeken van chef buff (niet dat hij god is natuurljik) maar volgens mij maakte hij dan een foutje in z'n filmpje.

chefbuff is een homo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Verbosity het volgende:
Heb de video's van chefbuff eens bekijken. Nergens advoceert hij om wide grip pull-ups te gebruiken i.p.v. normale. Het enige wat hij zegt is om de pull-up net buiten schouderwijdte te pakken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |