abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:16:47 #126
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125482308
Ik ben waanzinnig slecht met pull ups/chin ups. Werk er wel aan.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:17:47 #127
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125482370
Heb de video's van chefbuff eens bekijken. Nergens advoceert hij om wide grip pull-ups te gebruiken i.p.v. normale. Het enige wat hij zegt is om de pull-up net buiten schouderwijdte te pakken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:22:55 #128
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125482620
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben waanzinnig slecht met pull ups/chin ups. Werk er wel aan.
Als het kan thuis een bar ophangen. Hen ik ook gedaan en ik doe nu regelmatig pull ups en chins. Ben in redelijk korte tijd van 2 naar 7 reps gegaan.
pi_125483347
Ik ging vandaag voor het eerst chinups en dips doen zonder assisted plates. Ging eigenlijk beter dan ik dacht. Had verwacht dat ik eigenlijk geeneens een hele chinup kon doen, vooral omdat het aan het einde van mn training was. Maar kreeg er toch nog 8 dips en 3 chinups uit. Ik was tevreden :)
pi_125483432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op ;(
Je sport superveel, als je lichaam het aankan (dus die suikers wel weer kwijtraakt) zou ik zeggen: gewoon je vruchtensap blijven drinken. Mijn gevoel is dat "genieten" ook goed is voor je vooruitgang/groei. Te gedisciplineerd leven is technisch misschien wel het beste, in de praktijk is dat nog maar de vraag.
pi_125483453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja best looiig ja. 'k doe m'n schoenen ook al uit vaak om een kg te cheaten :')

Bij die lichte mensen is het meestal all arms no leggs... :D
Dips doe ik sowieso op een bench, lower body loopt best redelijk voor op de upper body :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:44:45 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125483626
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dips doe ik sowieso op een bench, lower body loopt best redelijk voor op de upper body :')
weighted?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_125483713
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

weighted?
Ja, daarover gesproken, de platen hier gaan tot 25 kilo. Meestal train ik alleen en is 2 platen niet praktisch in verband met schuiven. Laatst wel met iemand naar de gym geweest en toen met 35kg gebenchdipt. Benen zijn echter dermate zwaar dat ze de 35 kilo makkelijk te boven gaan en ik dus nog geen normale dips kan doen :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:47:36 #134
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125483728
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Je sport superveel, als je lichaam het aankan (dus die suikers wel weer kwijtraakt) zou ik zeggen: gewoon je vruchtensap blijven drinken. Mijn gevoel is dat "genieten" ook goed is voor je vooruitgang/groei. Te gedisciplineerd leven is technisch misschien wel het beste, in de praktijk is dat nog maar de vraag.
^^

Fructose is in principe pas een probleem als je langere tijd boven onderhoud gaat eten en richting buik/vetklep gaat. Het overschot aan energie wordt in/rond de lever gedepositeerd als vet, waardoor je o.a. fatty liver syndrome kunt krijgen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fatty_Liver_Syndrome

Voor 'normale' mensen kan fructose (en dus ook sucrose / tafelsuiker) in principe weinig kwaad, al is het het beste als je er niet nadrukkelijk naar op zoek gaat door vruchtensappen of fris etc. te drinken.

Beter is om te kijken of je zonder al die zoetigheid kunt leven. Als je per se altijd zoetigheid uit vruchtensap, fris, koek, hagelslag of snoep wil, in plaats van een friszure appel bijvoorbeeld, ben je in principe licht verslaafd aan de kick die suiker geeft. Kwestie van afbouwen.
Confidence through competence
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:50:02 #135
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125483830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Verbosity het volgende:
Heb de video's van chefbuff eens bekijken. Nergens advoceert hij om wide grip pull-ups te gebruiken i.p.v. normale. Het enige wat hij zegt is om de pull-up net buiten schouderwijdte te pakken.
hmmm, ik zou toch zweren dat...
I.i.g. weer wat geleerd dan ;)
pi_125483921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben in november begonnen met trainen revalideren. Ik was toen een stukje lichter maar ook zeker een stuk vetter dan nu *) Mijn spieren groeien zichtbaar en redelijk snel, dat mag ook wel wanneer je bedenkt dat ik van november tot nu die legpress van 10kg (echt met moeite toen :P ) naar de 130kg heb gewerkt.
En nee ik vergeet geen 0, het was echt tien kg.
Super!

Wat was je BF in november als ik vragen mag? :) Je bent trouwens een ware voorbeeld voor veel vrouwen. O+
pi_125484018
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:51 schreef seto het volgende:
Boring, vertel liever hoe het met yoga gaat Raymond.
incl. de mokkels die er rondlopen.
pi_125484065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Super!

Wat was je BF in november als ik vragen mag? :) Je bent trouwens een ware voorbeeld voor veel vrouwen. O+
26,7% en thx! :D
pi_125484104
Iemand toevallig nog een paar farmer's walk in de aanbieding?
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:03:27 #140
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125484335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef CarbonC het volgende:

[..]

incl. de mokkels die er rondlopen.
nou woensdag waren er wel wat hele jonge bij. Zou bijna vallen onder,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus niet mijn ding. O-)

ben wel een vreemde eend in de bijt daar lol. Wel leuk die full sized spiegelwall dat wel natuurlijk B-) , lekker na schouders of chestdag, in me hempie, ff Yogajen. ff de Narcistic meh opladen :+ ;) en je ziet verders iedereen goed he c_/

Ik stond opeens vooraan dit keer trouwens. :X Probeer altijd sneaky achterin een plekje te vinden zodat dat gestunt soms niet zo opvalt, maar nou stond ik naast de juff _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 19-04-2013 16:12:22 ]
pi_125484614
Ik had overigens best jonge mensen toen ik aan het yoga'en was. De groep erna had ook vrij veel jonge mensen, het kan toeval zijn of aan de sportschool liggen. Kan nu helaas niet meer yoga'en omdat het samenvalt met wat anders ;(
pi_125485052
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nette rug _O_

Kan aan de foto liggen hoor, maar ik
zie bijna geen aderen? Ik heb zelf bijna geen aderen en roep altijd dat dat komt omdat ik volgens mij low T heb, maar als jij ook geen aderen hebt, moet het haast wel wat anders zijn :')
Hey,

Kom jij vaak naar Nederland toe?
pi_125485134
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Haha dankje :) Ik denk idd dat ik het dan een stuk sneller zat zal worden. Maar probeer iig te letten op niet snoepen enzo, en genoeg eiwitten binnen krijgen.

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had overigens best jonge mensen toen ik aan het yoga'en was. De groep erna had ook vrij veel jonge mensen, het kan toeval zijn of aan de sportschool liggen. Kan nu helaas niet meer yoga'en omdat het samenvalt met wat anders ;(
Bij ons in de yogales zijn ook bijna alleen maar jonge mensen, man:vrouwverdeling van 2:8 denk ik.
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:30:18 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125485447
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^^

Fructose is in principe pas een probleem als je langere tijd boven onderhoud gaat eten en richting buik/vetklep gaat. Het overschot aan energie wordt in/rond de lever gedepositeerd als vet, waardoor je o.a. fatty liver syndrome kunt krijgen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fatty_Liver_Syndrome

Voor 'normale' mensen kan fructose (en dus ook sucrose / tafelsuiker) in principe weinig kwaad, al is het het beste als je er niet nadrukkelijk naar op zoek gaat door vruchtensappen of fris etc. te drinken.

Beter is om te kijken of je zonder al die zoetigheid kunt leven. Als je per se altijd zoetigheid uit vruchtensap, fris, koek, hagelslag of snoep wil, in plaats van een friszure appel bijvoorbeeld, ben je in principe licht verslaafd aan de kick die suiker geeft. Kwestie van afbouwen.
Volgens een oud artikel in t nrc wordt Fructose ook sneller in t buikvet opgeslagen tov glucose wat eerder naar t onderhuidse vetopslag gaat.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)slechter_dan_glycose

Geen idee of het een credible onderzoek is, daar heb ik geen kaas van gegeten.

Don't shoot the messenger als er geen kont van blijkt te kloppen :P }:|
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125485454
quote:
Voor je gezocht maar helaas niet gratis.
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:31:56 #146
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125485514
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens een oud artikel in t nrc wordt Fructose ook sneller in t buikvet opgeslagen tov glucose wat eerder naar t onderhuidse vetopslag gaat.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)slechter_dan_glycose

Geen idee of het een credible onderzoek is, daar heb ik geen kaas van gegeten.

Don't shoot the messenger als er geen kont van blijkt te kloppen :P }:|
Jep, dat klopt zo'n beetje wel:

quote:
De 32 mensen die voor een beslissend experiment tien weken lang een kwart van hun nodige calorieën uit een glucosedrank haalden, of uit een fructosedrank, kwamen ruim een kilo aan. Dat kwam omdat ze verder mochten eten wat ze wilden. De gesuikerde frisdrank was dus grotendeels ‘extra’.
Als je boven onderhoud eet, met een groot deel van je energieinname in de vorm van fructose, wordt het extra vet in/rond je lever - ofwel in je buik - neergeplempt.

Overigens denk ik dat het hele insuline resistentie / hart- en vaatziekte / diabetes-verhaal het best te herleiden is naar een algemene energieoverschot. Er zijn wel een paar 'extra' schuldigen aan te wijzen, zoals fructose en de bijbehorende vetopslag in de buik, maar wanneer je op of onder onderhoud eet, dan kan fructose in normale doses weinig kwaad. Dus om alles de schuld te geven aan fructose of verzadigd vet, of... etc. is imo niet helemaal eerlijk.

Dat jarenlange energieoverschot = bierbuik / obesitas een veel betere, algemene link is lijkt me een eerlijker verhaal, zonder een macronutrient categorie de schuld te geven.
Confidence through competence
pi_125485603
quote:
Ik heb deze voor je: "Characterization and Regulation of Mechanical Loading-Induced Compensatory Muscle Hypertrophy", heb je een emailadres waar ik m naar kan sturen?
pi_125486265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef 16meter het volgende:

[..]

geen wide grip proberen te doen, zo verklein je alleen maar je ROM
Je moet zowel wijde als wat smallere chin/pullups doen.

Normaal wijd geeft de beste spierbelasting, dat is de meestal de max lengte van de pullup bar, wijder, dus absurd wijd geeft een te kleine rom.
Het komt er op neer dat je makkelijk met de pullupbar de bovenkant van je borst kunt blijven halen, dan doe je het goed.

Altans zo is mijn kijk er op :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 16:49:06 ]
pi_125486456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

srs? Fuck. Zit ik al meer dan een half jaar mezelf voor jan lul wide grip aan te leren. En maar kutten.
Nou dan ga ik het maar eens anders proberen.
Zal dat filmpje nog es terug zoeken van chef buff (niet dat hij god is natuurljik) maar volgens mij maakte hij dan een foutje in z'n filmpje.
Nee je doet het gewoon goed waarschijnlijk.
Kijk anders even bij deze knaap (strengthproject), de man achter CT Fletcher.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 16:52:02 ]
pi_125486549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Verbosity het volgende:
chefbuff is een homo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')