quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:15 schreef Dagonet het volgende:
Het is inderdaad een chaos in Massachusetts nu.
Op campus lijkt de rust nu weergekeerd, maar vlakbij in Watertown is ook wat gaande met geruchten over explosies en schoten, daar lijkt ook iemand gearresteerd te zijn.
Er is nog niet bekend of wat er nu in Watertown speelt gerelateerd is aan wat er in Cambridge was en of één of beide incidenten weer te linken zijn aan de aanslag op de marathon.
http://www.bostonglobe.co(...)HLvDa99zK/story.htmltwitter:eelcobvr twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 08:19:17Eén verdachte van marathonbom is opgepakt, citeert Boston Globe politiebronnen. Klopjacht op de tweede verdachte reageer retweet
quote:One marathon suspect has been captured, according to an official with knowledge of the investigation.
Another remains on the loose in Watertown after a firefight with police. Authorities have established a 20-block perimeter as they search for him.
Toch schijnt er nu één verdachte opgepakt te zijn en de andere wordt op gejaagd in Watertown.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:27 schreef speknek het volgende:
Hmm die verdachten op de andere foto's hadden zwart haar toch?
Ze noemden hem niet voor niets Walker Texas Ranger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Sjeempie. Die Bush was er maar druk mee.
Echt. Media betekent niks meer voor me tegenwoordig. Ik wacht het af. Zeker na alle blunder-berichten in de media eerder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:21 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.bostonglobe.co(...)HLvDa99zK/story.htmltwitter:eelcobvr twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 08:19:17Eén verdachte van marathonbom is opgepakt, citeert Boston Globe politiebronnen. Klopjacht op de tweede verdachte reageer retweet
[..]
Gast dat icoon van jou is echt niet te harden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ok top.
Lijkt me een erg belangrijke foto (van na de aanslag).
brrr die nummer 2 kijkt zo blijquote:
Wat is een IED?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:47 schreef U het volgende:
Kerel met witte pet is nog zoek, kan een IED bij zich hebben volgens politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |