Een zelfgebouwd horloge? Een inelkaar geflanste computer van stukken playstation en een toetsenbord?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een zelfgebouwd horloge? Een inelkaar geflanste computer van stukken playstation en een toetsenbord?
Of toch gewoon een improvised explosive device?
Ja, Paul nogwat, uit Mississippi.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik las trouwens gisteren dat ze de vent die poederbrieven met gif had gestuurd naar oa Obama ook is opgepakt.
Wacht nou maar af...zucht.quote:
Arme moeder...quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:58 schreef U het volgende:
En dat zou deze zijn: http://www.browndailyhera(...)-to-missing-student/
een student die sinds begin maart vermist is...
quote:Seth Mnookin @sethmnookin 1m
Mass transit police injured. Explosives deployed against officers. At least one more who we are looking for. Not confirming condition."
Werd op de politiescanner bevestigd, dat de verdachte met de witte pet nu wordt achtervolgdquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik lees dit op Reddit, maar kan geen bron vinden:
EDIT 2:56 EST: Police confirm MIT and Bombers are connected
Hij is gearresteerd, heb weinig gezien over boeien...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:07 schreef EddyAlbena het volgende:
Maar de verdachte die net opgepakt is, is gewoon in de boeien geslagen en kan dus moeilijk dood zijn.
Ja, al een uur of wat.quote:
quote:You have enemies, good because that means you stood up for something
Linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:11 schreef U het volgende:
quote:
You have enemies, good because that means you stood up for something
Ziet er niet legit uit, profielfoto is van een jonge negerquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:11 schreef U het volgende:
Laatste tweet van de (dode?) verdachte, op 13 april
[..]
Dat zeiden ze net op CNN.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is gearresteerd, heb weinig gezien over boeien...
Klopt, maar hierboven las ik 'WHDH is reporting that suspect taken to hospital has died of injuries. Second suspect still at large'quote:
Dat kan, maar a) dat zegt niets over in de boeien geslagen, en b) je kan best geboeid worden en gewond zijn op een manier dat je aan interne bloedingen overlijdt. Een kogel kan alle kanten opgaan in het lichaam.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:15 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Klopt, maar hierboven las ik 'WHDH is reporting that suspect taken to hospital has died of injuries. Second suspect still at large'
Hm, dat iemand naar het ziekenhuis gebracht is heb ik sowieso gemist.
Uiteraard, ik heb alleen volledig gemist dat die persoon die je op de grond zag liggen (en geboeid werd) en werd aangehouden ook daadwerkelijk gewond was.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan, maar a) dat zegt niets over in de boeien geslagen, en b) je kan best geboeid worden en gewond zijn op een manier dat je aan interne bloedingen overlijdt. Een kogel kan alle kanten opgaan in het lichaam.
Bizar omdat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:33 schreef U het volgende:
Benieuwd of en hoeveel bommen ze nu hebben gevonden, wel bizar dat ze dat gewoon alsnog in Boston probeerden...
Ik ga er nog steeds van uit dat het, zoals in 90% van de gevallen, domestic is. Of wat Columbine gasten of een paar 'stay away from our guns' semi-rednecks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oehh, de complotdenker in mij draait overuren. Dit gaat dus over een jongen die al een maand ofzo vermist is, zijn familie zegt dat hij van de een op andere dag vertrokken is zonder zijn spullen. Zelfs de FBI zei dat ze hem niet hebben kunnen vinden en nu pleegt hij dus, mogelijk, een aanslag.
Ik zeg recruited by Al-quaida.![]()
Omdat Boston nogal verdacht zal zijn op nieuwe bommen.. Ik zou ook denken dat ze Boston allang verlaten zouden hebbenquote:
Dat denk ik niet , dat hadden ze toch kunnen controleren door middel van vluchtgegevensquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oehh, de complotdenker in mij draait overuren. Dit gaat dus over een jongen die al een maand ofzo vermist is, zijn familie zegt dat hij van de een op andere dag vertrokken is zonder zijn spullen. Zelfs de FBI zei dat ze hem niet hebben kunnen vinden en nu pleegt hij dus, mogelijk, een aanslag.
Ik zeg recruited by Al-quaida.![]()
Spannend om te denken waar hij in de tussentijd is geweest, een trainingskamp?
http://www.ndtv.com/artic(...)issues-appeal-347673
Het is vaak nuttiger om dicht bij plaats delict te blijven, niemand die het verwacht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef U het volgende:
[..]
Omdat Boston nogal verdacht zal zijn op nieuwe bommen.. Ik zou ook denken dat ze Boston allang verlaten zouden hebben
Binnenlands trainingskamp hequote:Op vrijdag 19 april 2013 09:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , dat hadden ze toch kunnen controleren door middel van vluchtgegevens
Of hij moet een vals paspoort zijn vertrokken.
Ik denk nog steeds dat het gewoon twee gasten zijn , die geschiedenis wilden maken.
Denk dat het bevestigen van de relatie niet echt prio heeft en dat ze daar wat meer terughoudend mee zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:35 schreef EddyAlbena het volgende:
Volgens CNN is er nog geen relatie tussen deze twee cases bevestigd
Alles klopt volgens de berichtgeving.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:35 schreef EddyAlbena het volgende:
Ok, het is mij allemaal wat vaag geworden:
- MIT shooting, politieagent dood
- Watertown shooting, iemand aangehouden (gewond?)
- Tweede verdachte wordt nog achtervolgd
- Volgens CNN is er nog geen relatie tussen deze twee cases bevestigd
- Ergens wordt geclaimed dat een van de cases te maken heeft met de Boston bombing
In hoeverre klopt dit?
quote:
Zou wat zijn , als Al-Qaida een trainingskamp heeft in Amerikaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |