Dat deed het al... En ik vind het echt zorgelijk.. De Amerikaanse overheid kennelijk niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:21 schreef CodeRood het volgende:
Bridgestone pet van verdachte #1 gesignaleerd in de buurt van 8-jarige Martin Richard?
http://imgur.com/n1o0WVB
Het gaat nu echt helemaal los op 4Chan en Reddit
Nou, ik had hem nog niet gezien....quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:02 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Staat al sinds dinsdag op youtube.
Ik heb Reddit anders nooit eerder zien plat gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat deed het al... En ik vind het echt zorgelijk.. De Amerikaanse overheid kennelijk niet.
Heeft meer met wetgeving ed te maken daar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed het al... En ik vind het echt zorgelijk.. De Amerikaanse overheid kennelijk niet.
Dieptriest..quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heeft meer met wetgeving ed te maken daar.
Mensenrechten zijn afgeschaft voor een heel groot deel door het Congres.
Ook dieptriest. Al gok ik dat een hoop mensen het niet met me eens zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:31 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ik heb Reddit anders nooit eerder zien plat gaan.
Op t moment is de site zo druk bezocht dat ie eruit klapt om de zoveel minuten.
Complotters...quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
4chan maakt het helemaal weer bont, een paar van die amerikanen die in het complot geloven dat Amerika er zelf achter zit..
zo zou de man die wij 'kennen' als Jeff, niet jeff zijn maar een of andere militair die dus al eerder zijn benen was kwijt geraakt en de foto dus niet vanuit boston was genomen![]()
![]()
![]()
![]()
te triest gewoon, ze lijken niet eens op elkaar..
Die foto verscheen 2.5 uur na de aanslag al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
4chan maakt het helemaal weer bont, een paar van die amerikanen die in het complot geloven dat Amerika er zelf achter zit..
zo zou de man die wij 'kennen' als Jeff, niet jeff zijn maar een of andere militair die dus al eerder zijn benen was kwijt geraakt en de foto dus niet vanuit boston was genomen![]()
![]()
![]()
![]()
Gedeeltelijk wel begrijpelijk na 9/11 natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dieptriest..
[..]
Ook dieptriest. Al gok ik dat een hoop mensen het niet met me eens zijn.
Daarom heb ik ook verdomd veel tegen dat "gespeur". Onschuldigen worden beschuldigd en complottheorieėn tieren welig...quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Die foto verscheen 2.5 uur na de aanslag al.
Maar idd triest
quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Verdachte #2 daar links?
en z'n benen zijn weer een stuk aangegroeid? Die man in militair uniform heeft niet eens knieen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Lijkt me weinig/geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Verdachte #2 daar links?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
en z'n benen zijn weer een stuk aangegroeid? Die man in militair uniform heeft niet eens knieen.
is in ieder geval dezelfde als die van de volkskrantquote:Op vrijdag 19 april 2013 01:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Verdachte #2 daar links?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |