indd manquote:
Die 1e film waar hij in zit is best wel fucked upquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Garlic Jr. vond ik trouwens echt een enge mega-manlet vroeger.
Dit vond ik zo kut he, ik weet nog dat zo'n jongen mij vertelde dat Frieza terug kwam, dus ik vet blij en uiteindelijk kwam die aflevering op tv, gebeurt dat.. Ik kon wel jankenquote:
Die filmmakers hebben echt een golden shower fetishquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die 1e film waar hij in zit is best wel fucked up
Gohan die is dronken en pist dan op het hoofd van Krillen
(Ik weet echt te veel van DBZ)
Ik dacht eerst dat Trunks een van de bad guys wasquote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit vond ik zo kut he, ik weet nog dat zo'n jongen mij vertelde dat Frieza terug kwam, dus ik vet blij en uiteindelijk kwam die aflevering op tv, gebeurt dat.. Ik kon wel janken
2 verschillende tijdlijnenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat moment wanneer Trunks voor het eerst in zicht kwam.Snap trouwens nog steeds niet hoe het nou zit met Trunks en Future Trunks.
Dragonball Z is de reden waarom zoveel mannen zijn begonnen met BB.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef MarMar het volgende:
Dus, ik heb vandaag van jullie geleerd dat "stoere" mannen van tekenfilms en cola houden, wat een anticlimax
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 verschillende tijdlijnen
Ik moest trouwens huilen toen ik dit voor het eerst zag (no homo)
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was 10 en dat was ook het meest emotionele moment in heel DBZ
DBZ is niet zomaar een tekenfilm, het is een levensstijlquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef MarMar het volgende:
Dus, ik heb vandaag van jullie geleerd dat "stoere" mannen van tekenfilms en cola houden, wat een anticlimax
Je wist dat hij toch wel weer zou terugkomen en in die tijdlijn van Trunks bleef je doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |