ik probeerde altijd ssj te worden, kreeg vies rood hoofdquote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nog steeds een traantje wegpinken wanneer ik besef dat het menselijk onmogelijk is om een Super Saiyan te worden. Ik blijf hopen, ik blijf hopen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik probeerde altijd ssj te worden, kreeg vies rood hoofd
haha ik wou hem net postenquote:
wie post dat filmpje van ZetaOS als SSJquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik probeerde altijd ssj te worden, kreeg vies rood hoofd
idd jammer dat die alleen in een film te zien wasquote:
Hij is enkel in het Japans. Amerikaanse studio had de rechten niet gekocht of zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Kerol het volgende:
[..]
idd jammer dat die alleen in een film te zien was
Trouwens iemand al ergens torrents voor die nieuwe film?
Is ook nog niet op dvd uit alleen cam qualityquote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is enkel in het Japans. Amerikaanse studio had de rechten niet gekocht of zo.
I know, maar wellicht ergens met subsquote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is enkel in het Japans. Amerikaanse studio had de rechten niet gekocht of zo.
Toppie. Blij dat iemand er wat aan heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Kerol het volgende:
oja Yuri morgen maak ik je kip met yildrim sauzen tkx baas
meen je diequote:
Die was flauwgevallen bij het opnemen van die scene waar Goku SSJ3 gingquote:
Had die laatst gezien ja, fucking sick.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die was flauwgevallen bij het opnemen van die scene waar Goku SSJ3 ging
Dat was echt een kippenvel momentquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die was flauwgevallen bij het opnemen van die scene waar Goku SSJ3 ging
Nee jij danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |