PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Onderin staat dan 'Open nieuw deel'quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak de TT even af: dan heb je een probleem want dan moet je lopen HAHAHA
Ik ben inmiddels weer thuis
Haha ik zag alleen die normale dingen staanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Onderin staat dan 'Open nieuw deel'
We gaan een hybrid maken en ik geef jou de taak ons team samen te stellen. Wel graag alle spelers op 9 chem graag!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Welke competitie kun je het beste kiezen als je 4222 een keer wilt proberen ?, Serie A ?
Gewoon alle competities proberen joh wat kan jou het schelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Welke competitie kun je het beste kiezen als je 4222 een keer wilt proberen ?, Serie A ?
De k-leaguequote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...
Net gevraagd, nog geen anwoordquote:
je moet hem als CDM doenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier wel eens met IF Ibarbo gespeeld?, lijkt me wel wat voor op de CAM
Goede passing jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier wel eens met IF Ibarbo gespeeld?, lijkt me wel wat voor op de CAM
Thorb? Wtf. Hij is 1 van de meest chille lui hierquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...
pics.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Toefjes het volgende:
Weer een medisch experiment dagje gehad. Wat een verpleegsters
hopen op 1-1, PSV moet tweede wordenquote:
Gaan jullie ze een handje helpen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopen op 1-1, PSV moet tweede worden
Feyenoord moet winnenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopen op 1-1, PSV moet tweede worden
nee, ze moeten die 2e plek gewoon zelf veiligstellenquote:
stuur. er. 1'tje.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto![]()
AZ kaarten trouwens uitverkocht
Ik bied me aanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mag verbeek 11 supporters opstellen
PSV kaarten bij lange na nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto![]()
AZ kaarten trouwens uitverkocht
Kan niet. Zit op mn telefoon die foto en ik ben niet thuisquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
stuur. er. 1'tje.![]()
Ohh, mooizo, leuk sfeertje hoop ik
Gelden PSV-supporters ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mag verbeek 11 supporters opstellen
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan niet. Zit op mn telefoon die foto en ik ben niet thuis
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuipquote:
Ik denk dat het hier dan heel stil wordtquote:
Het verbaasd mij niet eens meer. Al die PSV-fans zijn enorm ontevreden, en terecht. Snap wel dat de 'troostprijs' ze dan ook niet veel meer boeit.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuip
Dagje kost snel 100 euro. Als je bus kaartje moet tellen en je staat 3 uur op zo'n fanplein waar drinken 5 euro is.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuip
nee niet op het fok!ked up forumquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Fuszy het volgende:
Thorb zijn naam is toch niet doorgestreept. Dat krijg je toch als je een ban te pakken hebt?
TROLOLOLOLOLOLOL. HUFTERquote:
Hij had het naar me geDM't. De liegenaarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer.
Ze zeiden dat je een ban had
Ik mag hem niet.quote:
dan dm je toch even voor controlequote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer.
Ze zeiden dat je een ban had
Hoop ik niet dat iemand je voor de grap op 9 mei stuurt dat az-psv is afgelast.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij had het naar me geDM't. De liegenaar![]()
Ik bood per ongeluk 512k op kompany vanmiddagquote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
Hee, iemand dacht dat UP Falcao een gewone falcao was en stopte met bieden bij 22k
Ik mag hem ook niet want hij vindt Milan een goede club en dat is niet zoquote:
Heeft het niks mee te maken, maar waarom vinden veel mensen dat personage van bijvoorbeeld Ronaldo maar niks, terwijl Balotelli alles mag. Alleen de Engelse media pakte hem goed(soms te hard) aan.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef quer het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet want hij vindt Milan een goede club en dat is niet zo
Ronaldo komt arrogant over, Balotelli vooral dom.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken, maar waarom vinden veel mensen dat personage van bijvoorbeeld Ronaldo maar niks, terwijl Balotelli alles mag. Alleen de Engelse media pakte hem goed(soms te hard) aan.
Ik haat niet op Ronaldo..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken, maar waarom vinden veel mensen dat personage van bijvoorbeeld Ronaldo maar niks, terwijl Balotelli alles mag. Alleen de Engelse media pakte hem goed(soms te hard) aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef quer het volgende:
[..]
Ik haat niet op Ronaldo..
sowieso haten op een voetballer...
Haten op SuarezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Ronaldo heeft echt een kutpersoonlijkheid en Messi niet. En Balotelli ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ronaldo komt arrogant over, Balotelli vooral dom.
dat goal tegen ghana blokeren was toch echt een flikker actiequote:
Dat is de mentaliteit van een rasvoetballer, mijns inziensquote:Op donderdag 18 april 2013 22:57 schreef quer het volgende:
[..]
dat goal tegen ghana blokeren was toch echt een flikker actie![]()
ik gunde het ghana echt..
Tuurlijk niet, wat had jij gedaan als jij hem was geweest? Je laat de bal toch niet over de lijn gaan als je nog voor je laatste kans kan gaan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:57 schreef quer het volgende:
[..]
dat goal tegen ghana blokeren was toch echt een flikker actie![]()
ik gunde het ghana echt..
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit van een rasvoetballer, mijns inziens
Dat zou geen enkele Nederlandse speler voor zijn land overhebben
En achteraf had hij gelijk en was hij de held, want ze gingen nog door ookquote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat had jij gedaan als jij hem was geweest? Je laat de bal toch niet over de lijn gaan als je nog voor je laatste kans kan gaan?
NU VERDIEN JE WEL ECHT EEN BANquote:
Bonyquote:Op donderdag 18 april 2013 23:01 schreef el-blanchito het volgende:
Volgens mij heb ik mn enkel gebroken net toen ik mee moest trainen met het eerste
Ja kolere, m'n voet kan geen kleinere hoek dan 90* maken met m'n been, en hij zwelt hard op.quote:
Kan ook gewoon een kneuzing zijn. Bij een breuk had je er nu wel anders bij gezeten.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja kolere, m'n voet kan geen kleinere hoek dan 90* maken met m'n been, en hij zwelt hard op.
Als mij dat zou overkomen zou ik niet kunnen slapenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik probeerde net een tijdje max. 100k LM Bayern en ineens kwam er 1 Motm Shaqiri voor 100k BIN.
Klikte hem aan en hij was meteen weg![]()
Godverdomme zeg.. En ik heb al zo lang geen winst meer gemaakt
Waarschijnlijk was hij al weg voor je op Search klikte joh..die BIN's blijven vaak nog even staan en dan is het alsof hij voor je neus weggaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik probeerde net een tijdje max. 100k LM Bayern en ineens kwam er 1 Motm Shaqiri voor 100k BIN.
Klikte hem aan en hij was meteen weg![]()
Godverdomme zeg.. En ik heb al zo lang geen winst meer gemaakt
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik niet kunnen slapen
Volgens mij is dat juist een goed teken als hij dik wordt, dan is de kans op een breuk klein.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja kolere, m'n voet kan geen kleinere hoek dan 90* maken met m'n been, en hij zwelt hard op.
Dan is het nog steeds best pijnlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij al weg voor je op Search klikte joh..die BIN's blijven vaak nog even staan en dan is het alsof hij voor je neus weggaat.
Zo erg is het bij mij (gelukkig) nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, een goed teken... Een maatje van me had z'n enkelbanden opgerekt ofzo en die gast heeft meer dan 3 maanden niet kunnen voetballen. Misschien ben je dan met een breuk beter afquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een goed teken als hij dik wordt, dan is de kans op een breuk klein.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet meegemaakt dat ik zo'n goede deal miste. Ik kan wel soms niet slapen maar dat heeft met andere dingen te maken.
Als mensen op dit forum gemeen doen?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet meegemaakt dat ik zo'n goede deal miste. Ik kan wel soms niet slapen maar dat heeft met andere dingen te maken.
Dat je TP nog vol is?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als mensen op dit forum gemeen doen?
Nee.quote:
Nee ook nietquote:
Zijn sowieso zware blessures, maar mij lijkt een breuk nog altijd erger. Maar ik heb er niet al te veel verstand vanquote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, een goed teken... Een maatje van me had z'n enkelbanden opgerekt ofzo en die gast heeft meer dan 3 maanden niet kunnen voetballen. Misschien ben je dan met een breuk beter af
Ik heb nog nooit iets gebroken, dus echt geen idee.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zijn sowieso zware blessures, maar mij lijkt een breuk nog altijd erger. Maar ik heb er niet al te veel verstand van.
IK GELOOF JOU NOOIT MEER JONGEMAN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Thorb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
En ik maar denken dat ik onhandig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Nja aan dat laatste kon ik sowieso niets doen, was gewoon aan het zwemmenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik onhandig ben
Dan schrik je wel ff lijkt mequote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja aan dat laatste kon ik sowieso niet doen, was gewoon aan het zwemmen
Nja ik voelde wel iets maar wist niet echt wat dus ging maar even uit het water. Toen was meteen alles rood want het bloedde als de tyfus. Hij had 4 tenen+ stukje voet in zijn bekquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja ik voelde wel iets maar wist niet echt wat dus ging maar even uit het water. Toen was meteen alles rood want het bloedde als de tyfus. Hij had 4 tenen+ stukje voet in zijn bek
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja ik voelde wel iets maar wist niet echt wat dus ging maar even uit het water. Toen was meteen alles rood want het bloedde als de tyfus. Hij had 4 tenen+ stukje voet in zijn bek
Laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja = 50% kans.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
Elgato eindelijk geïnstalleerd![]()
Zal ik hem nu er zo op zetten dat hij altijd filmt of niet ?
ga streamen gekquote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
Elgato eindelijk geïnstalleerd![]()
Zal ik hem nu er zo op zetten dat hij altijd filmt of niet ?
Zwemmen in open water ja, dat doe ik altijd. Zwembadenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vissen moet je ook in het water laten. Of ging je zwemmen in open water?
Pic van je voet? Mis je nu tenen?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder zwembroek yolo.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zwemmen in open water ja, dat doe ik altijd. Zwembaden
ja, doe even quality-check Dan geven wij onze mening.quote:
Ik doe dat hij altijd filmt, want moet toch echt mijn acties helemaal filmen en die kunnen altijd komen.quote:
Weet niet of ik die nog heb, mijn oma misschienquote:
Ik snap er niks van, hoe ziet je voet er nu dan uit?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet of ik die nog heb, mijn oma misschien
Litteken is ook wel weg nu, ze konden het niet hechten dus dat scheelt.
Normaal, het is er niet afgebetenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, hoe ziet je voet er nu dan uit?
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef n0ir het volgende:
Oh ik dacht dat ie gewoon was weggezwommen met vier tenen en een stukje voet in z'n bek.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef n0ir het volgende:
Oh ik dacht dat ie gewoon was weggezwommen met vier tenen en een stukje voet in z'n bek.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, hoe ziet je voet er nu dan uit?
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]of die foto in die rolstoel van Boston bommenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Tjsa zoals mijn vader dan altijd zegt: hardlopen is ongezondquote:Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
of die foto in die rolstoel van Boston bommen
DOE HET DAN NIET.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef dion_v_k het volgende:
Ik krijg de neiging om pakjes te kopen maar ik heb vanmiddag al 100k in het (EA-)putje gegooit
ok.quote:
Perfect voor Divisie 1quote:
Ziet er prima uitquote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
http://nl.twitch.tv/djeetje
Kijk eens of het goed is ?
Kan scherper denk ik (quote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
http://nl.twitch.tv/djeetje
Kijk eens of het goed is ?
DOE JE STREAM WEER ON. IK WIL KIJKEN NAAR JE GAMEquote:
Met anderhalf miljoen trade profit moet je toch meer coins hebben, of heb je veel (dure) teams?quote:
Dat ligt niet aan je internet maar aan de instellingen en aan je tv.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DOE JE STREAM WEER ON. IK WIL KIJKEN NAAR JE GAME
ik speel geen wedstrijdquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DOE JE STREAM WEER ON. IK WIL KIJKEN NAAR JE GAME
Ga is spelen danquote:
quote:
heb nog 900k staan op mijn oude accountquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met anderhalf miljoen trade profit moet je toch meer coins hebben, of heb je veel (dure) teams?
Gierig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb nog 900k staan op mijn oude account
Maar verkoop daar 500k op.
Wacht tot dat ibra laag is en koop hem dan op dat account.
Trade offer ik hem weer naar Djeetje
Scheelt me TAX
goedzo. Als je maar gaat spelen. NU.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb nog 900k staan op mijn oude account
Maar verkoop daar 500k op.
Wacht tot dat ibra laag is en koop hem dan op dat account.
Trade offer ik hem weer naar Djeetje
Scheelt me TAX
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goedzo. Als je maar gaat spelen. NU.
ZEG TEGEN JE MOEDER DAT ZE NIET ERG IN AANZIEN GESTEGEN IS OP HET FOK! FORUM.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
WEET TOCH NIET OF DAT MAG EN JA IK LUISTER NAAR MIJN MOEDER.
HET MAG NIET!!@!!!@!@!@!@!@!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je internet maar aan de instellingen en aan je tv.
Daarbij moet je er rekening mee houden dat het spelen veel meer van je internet vraagt dan het menu,
Je wil jezelf gewoon niet voor schut zettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
WEET TOCH NIET OF DAT MAG EN JA IK LUISTER NAAR MIJN MOEDER.
HET MAG NIET!!@!!!@!@!@!@!@!
Als hij klaar is met zijn moeder en zus anaal vernederen, gaat hij weer streamenquote:
Aight.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij klaar is met zijn moeder en zus anaal vernederen, gaat hij weer streamen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij klaar is met zijn moeder en zus anaal vernederen, gaat hij weer streamen
Ik doe morgen avond denk ik er wel een kijken hoe het gaatquote:
Als ie nou stiekem alvast die rape streamtquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze is nog gewoon beneden en ik vroeg lief of ik 1 potje mocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
Op een doordeweekse dag 's nachts aan je moeder gaan vragen of je Fifa mag spelen.. Jeugd van tegenwoordig![]()
Morgen moet ik trainenquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe morgen avond denk ik er wel een kijken hoe het gaat
Kwaliteit ziet er wel mooi uit.
Morgen moet ik weer bij de zaalvoetbal kijkenquote:
Zarate als STquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef DePresident. het volgende:
Zal ik Hamsik houden of vervangen voor Zarate als CAM?
Of Jovetic vervangen voor Zarate als ST..? (3-5-2)
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze is nog gewoon beneden en ik vroeg lief of ik 1 potje mocht.
wacht, wie is je andere spits?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Thanks, dan ga ik hem als ST kopen.
5% x 200.000 = 10.000.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel tax gaat eraf wanneer je een speler voor 200k verkoopt?
5%, dus 10k.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel tax gaat eraf wanneer je een speler voor 200k verkoopt?
Ik wist ook niet hoeveel % het wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
5% x 200.000 = 10.000.
Was dat zo moeilijk?
#handelenalsquerquote:
Wat is de goedkoopste ibra ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
Hij zakt echt met het uur2 uur geleden ging hij nog voor 230k ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Enig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef TBakkert het volgende:
dit een leuk team voor tijdens de daling van prijzen?
SORRY lK ZAG HET NIET.quote:
570kquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef TBakkert het volgende:
dit een leuk team voor tijdens de daling van prijzen?
http://wefut.nl/squad/911
tevens squad nummer 9/11
Maar dat is in deze opstelling toch wel de meest centrale spelmaker?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Hernanes zou ik niet op CF zetten. Dat is meer een spelmaker.
CF is iemand die vaak voor het doel komt..hij zou op CDM nog beter tot zijn recht komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat is in deze opstelling toch wel de meest centrale spelmaker?
Op wide-CAM lijkt hij me niet erg geschikt...
mmmh... dan gaat het omvormen weer geld kosten en extra verlies...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CF is iemand die vaak voor het doel komt..hij zou op CDM nog beter tot zijn recht komen.
Als ik 1 ding met zekerheid kan zeggen is dat 'ie niet meer gaat stijgen, in ieder geval niet meer boven z'n oude prijs.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:42 schreef DuTank het volgende:
Hmmm, wat te doen met mijn IF Balotelli.... Hij is al 100k gezakt.
Ik denk dat ik 'm gewoon ga houden, omdat Super Mario.
Of zal hij weer steigen?
Nee ok, maar terug richting de 225-250k ofzo zou leuk zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik 1 ding met zekerheid kan zeggen is dat 'ie niet meer gaat stijgen, in ieder geval niet meer boven z'n oude prijs.
Denk het niet. Alle spelers zijn nu aan het dalen als een baksteen. Ibra al 470k las ik net.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee ok, maar terug richting de 225-250k ofzo zou leuk zijn
Nee joh, alles zakt nu als een stront in elkaar. Iedereen wil coins voor TOTS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:42 schreef DuTank het volgende:
Hmmm, wat te doen met mijn IF Balotelli.... Hij is al 100k gezakt.
Ik denk dat ik 'm gewoon ga houden, omdat Super Mario.
Of zal hij weer steigen?
440k nu al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk het niet. Alle spelers zijn nu aan het dalen als een baksteen. Ibra al 470k las ik net.
Alle dure spelers lijken met het uur te zakken, Shaqiri in een paar uur ook al 70k naar benedenquote:
Ja die is pas net uit joh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alle dure spelers lijken met het uur te zakken, Shaqiri in een paar uur ook al 70k naar beneden
Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alle dure spelers lijken met het uur te zakken, Shaqiri in een paar uur ook al 70k naar beneden
Op PS3 +-725kquote:
Nicequote:Op vrijdag 19 april 2013 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle in-game stats van deze week zijn ingevoerd.
Inderdaad. De stats van Ronaldo btw.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Beste upgrade voor Muriel
[ afbeelding ]
Weirdquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Heb ik weer..nieuwe bug. De bal kan niet meer uit..je kan gewoon over de lijn lopen etc..scheids fluit niet af. Maar nu schoot hij hem de tribune in en nu fluit de scheids ook niet meer af..dit alles begon bij 3-0 voor mij in de 88e minuut..maar nu
Het begon ermee dat hij scoorde en ik de bal 2 meter achter de lijn nog wegtrapte..daarna scoorde hij nog een keer maar kon ik de bal gewoon uit het net halen haha..te bizar
Hij quit nu. Gelukkig gebeurde dit tegen een sportieve tegenstander..de meeste gasten zouden hier misbruik van hebben gemaakt door er een waiting game van te maken
probeer je nu hier je handel te promotenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:02 schreef DuTank het volgende:
Oh ja, ik heb mijn SIF Blaszykovsky erop staan. Per ongeluk voor 150 start prijs en 70k BIN. Volgens mij is de BIN al een redelijke deal, maar als jullie dus een goede deal willen oppikken: succes
Soort van, maar ik wil 'm eigenlijk gewoon voor 68k start prijs ofzo erop zettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probeer je nu hier je handel te promoten
xbox toch ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Soort van, maar ik wil 'm eigenlijk gewoon voor 68k start prijs ofzo erop zetten
Dus ik wil m'n verlies beperken inderdaad
Ja. Wat voor team wil je hebben?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:33 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil nog een 2e brons team iemand die een leuk team heeft ??
ik ookquote:
Die CAMquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:46 schreef DuTank het volgende:
Ik ben echt een schandalige uitverkoop aan het houden
Ruim een heel team eruit gedaan. En dan mijn IF Balotelli in dit team gestopt:
[ afbeelding ]omdat het kan
Nou, hij stond daar in eerste instantie voor chemistry, want dit was mijn cheap 6 chem Eto'o teamquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die CAM
Zoveel goede optie en dan hem nemen voor de pace
Zet Sneijder daar neer kost ook geen drolquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, hij stond daar in eerste instantie voor chemistry, want dit was mijn cheap 6 chem Eto'o team
Sneijder is wel baas inderdaad. Ik speel hier nog even mee, om op Ibarbo te letten, want ik heb eigenlijk geen idee hoe hij speeltquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet Sneijder daar neer kost ook geen drol
Nou hij kan heel hard rennen en dat is het welquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sneijder is wel baas inderdaad. Ik speel hier nog even mee, om op Ibarbo te letten, want ik heb eigenlijk geen idee hoe hij speelt
peesquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou hij kan heel hard rennen en dat is het wel
Ik heb ook een 41212 team met Reus en Essweinquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb alleen nog
http://wefut.nl/squad/915
en
http://wefut.nl/squad/878
en nog een stuk of 10 IF's rond de 15K op de TP maar die gaan wel weer weg na TOTS hopelijk
jeeejquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Djeetje het volgende:
Ibra nog 550k op PS3
Ik voel een team met hem aankomen
Hij gaat toch naar 300-400kquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jeeejkan ik er eindelijk een betalen
pacey hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Best een goed team is dit
Trager dan een gemiddeld FUT team in ieder gevalquote:
Ik vind de pace ook wel meevallen. Alleen Reus en Palacio eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Trager dan een gemiddeld FUT team in ieder geval
Schurle is langzaamquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind de pace ook wel meevallen. Alleen Reus en Palacio eigenlijk.
en schurlle ook wel redelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind de pace ook wel meevallen. Alleen Reus en Palacio eigenlijk.
Ik scoor vaker met Sneijder dan met Reus en Schurlle bij elkaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en schurlle ook wel redelijkandere 8 achter uit laten lopen en diepe ballen maar.
(zeg niet dat vdm dat doet, maar dit denk ik wel altijd als ik tegen zo'n team moet.)
Neppo heeft het wel eens in zijn video's gehad over dat hij dan de workrates van een speler ingame aanpast. Hoe kan dat dan? Want het enige wat ik heb kunnen ontdekken is gewoon op Defensive ofzo zettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en schurlle ook wel redelijkandere 8 achter uit laten lopen en diepe ballen maar.
(zeg niet dat vdm dat doet, maar dit denk ik wel altijd als ik tegen zo'n team moet.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
http://techcrunch.com/201(...)nch+%28TechCrunch%29tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Bij formatie en dan de opstelling aanpassen en op spelers gaan "staan".quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Neppo heeft het wel eens in zijn video's gehad over dat hij dan de workrates van een speler ingame aanpast. Hoe kan dat dan? Want het enige wat ik heb kunnen ontdekken is gewoon op Defensive ofzo zettenMaar ja, dan doet je hele team dat.
Goed gezien. Bug in the system.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de enige uitzondering maar zijn Gold is niet geupped
drie keer op rij een 7,8quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Engels () oefenexamen 5,3...
Dat wordt nog veel oefenen
Opgelost, thanks dude.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de enige uitzondering maar zijn Gold is niet geupped
Geniaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
Het lied voor WimLex stond er sinds vanochtend op maar werd door luisteraars als spam bespempeld en daarom verwijderd
Trijntje is een zwartrijder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef BDIL het volgende:
Middag
We weten nu wel waar Trijntje van houdt
[ afbeelding ]
BBC hindebuilding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |