PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Onderin staat dan 'Open nieuw deel'quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak de TT even af: dan heb je een probleem want dan moet je lopen HAHAHA
Ik ben inmiddels weer thuis
Haha ik zag alleen die normale dingen staanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Onderin staat dan 'Open nieuw deel'
We gaan een hybrid maken en ik geef jou de taak ons team samen te stellen. Wel graag alle spelers op 9 chem graag!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Welke competitie kun je het beste kiezen als je 4222 een keer wilt proberen ?, Serie A ?
Gewoon alle competities proberen joh wat kan jou het schelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Welke competitie kun je het beste kiezen als je 4222 een keer wilt proberen ?, Serie A ?
De k-leaguequote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...
Net gevraagd, nog geen anwoordquote:
je moet hem als CDM doenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier wel eens met IF Ibarbo gespeeld?, lijkt me wel wat voor op de CAM
Goede passing jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier wel eens met IF Ibarbo gespeeld?, lijkt me wel wat voor op de CAM
Thorb? Wtf. Hij is 1 van de meest chille lui hierquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...
pics.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Toefjes het volgende:
Weer een medisch experiment dagje gehad. Wat een verpleegsters
hopen op 1-1, PSV moet tweede wordenquote:
Gaan jullie ze een handje helpen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopen op 1-1, PSV moet tweede worden
Feyenoord moet winnenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopen op 1-1, PSV moet tweede worden
nee, ze moeten die 2e plek gewoon zelf veiligstellenquote:
stuur. er. 1'tje.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto![]()
AZ kaarten trouwens uitverkocht
Ik bied me aanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mag verbeek 11 supporters opstellen
PSV kaarten bij lange na nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto![]()
AZ kaarten trouwens uitverkocht
Kan niet. Zit op mn telefoon die foto en ik ben niet thuisquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
stuur. er. 1'tje.![]()
Ohh, mooizo, leuk sfeertje hoop ik
Gelden PSV-supporters ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mag verbeek 11 supporters opstellen
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan niet. Zit op mn telefoon die foto en ik ben niet thuis
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuipquote:
Ik denk dat het hier dan heel stil wordtquote:
Het verbaasd mij niet eens meer. Al die PSV-fans zijn enorm ontevreden, en terecht. Snap wel dat de 'troostprijs' ze dan ook niet veel meer boeit.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuip
Dagje kost snel 100 euro. Als je bus kaartje moet tellen en je staat 3 uur op zo'n fanplein waar drinken 5 euro is.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuip
nee niet op het fok!ked up forumquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Fuszy het volgende:
Thorb zijn naam is toch niet doorgestreept. Dat krijg je toch als je een ban te pakken hebt?
TROLOLOLOLOLOLOL. HUFTERquote:
Hij had het naar me geDM't. De liegenaarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer.
Ze zeiden dat je een ban had
Ik mag hem niet.quote:
dan dm je toch even voor controlequote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer.
Ze zeiden dat je een ban had
Hoop ik niet dat iemand je voor de grap op 9 mei stuurt dat az-psv is afgelast.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij had het naar me geDM't. De liegenaar![]()
Ik bood per ongeluk 512k op kompany vanmiddagquote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
Hee, iemand dacht dat UP Falcao een gewone falcao was en stopte met bieden bij 22k
Ik mag hem ook niet want hij vindt Milan een goede club en dat is niet zoquote:
Heeft het niks mee te maken, maar waarom vinden veel mensen dat personage van bijvoorbeeld Ronaldo maar niks, terwijl Balotelli alles mag. Alleen de Engelse media pakte hem goed(soms te hard) aan.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef quer het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet want hij vindt Milan een goede club en dat is niet zo
Ronaldo komt arrogant over, Balotelli vooral dom.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken, maar waarom vinden veel mensen dat personage van bijvoorbeeld Ronaldo maar niks, terwijl Balotelli alles mag. Alleen de Engelse media pakte hem goed(soms te hard) aan.
Ik haat niet op Ronaldo..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken, maar waarom vinden veel mensen dat personage van bijvoorbeeld Ronaldo maar niks, terwijl Balotelli alles mag. Alleen de Engelse media pakte hem goed(soms te hard) aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef quer het volgende:
[..]
Ik haat niet op Ronaldo..
sowieso haten op een voetballer...
Haten op SuarezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Ronaldo heeft echt een kutpersoonlijkheid en Messi niet. En Balotelli ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ronaldo komt arrogant over, Balotelli vooral dom.
dat goal tegen ghana blokeren was toch echt een flikker actiequote:
Dat is de mentaliteit van een rasvoetballer, mijns inziensquote:Op donderdag 18 april 2013 22:57 schreef quer het volgende:
[..]
dat goal tegen ghana blokeren was toch echt een flikker actie![]()
ik gunde het ghana echt..
Tuurlijk niet, wat had jij gedaan als jij hem was geweest? Je laat de bal toch niet over de lijn gaan als je nog voor je laatste kans kan gaan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:57 schreef quer het volgende:
[..]
dat goal tegen ghana blokeren was toch echt een flikker actie![]()
ik gunde het ghana echt..
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit van een rasvoetballer, mijns inziens
Dat zou geen enkele Nederlandse speler voor zijn land overhebben
En achteraf had hij gelijk en was hij de held, want ze gingen nog door ookquote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat had jij gedaan als jij hem was geweest? Je laat de bal toch niet over de lijn gaan als je nog voor je laatste kans kan gaan?
NU VERDIEN JE WEL ECHT EEN BANquote:
Bonyquote:Op donderdag 18 april 2013 23:01 schreef el-blanchito het volgende:
Volgens mij heb ik mn enkel gebroken net toen ik mee moest trainen met het eerste
Ja kolere, m'n voet kan geen kleinere hoek dan 90* maken met m'n been, en hij zwelt hard op.quote:
Kan ook gewoon een kneuzing zijn. Bij een breuk had je er nu wel anders bij gezeten.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja kolere, m'n voet kan geen kleinere hoek dan 90* maken met m'n been, en hij zwelt hard op.
Als mij dat zou overkomen zou ik niet kunnen slapenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik probeerde net een tijdje max. 100k LM Bayern en ineens kwam er 1 Motm Shaqiri voor 100k BIN.
Klikte hem aan en hij was meteen weg![]()
Godverdomme zeg.. En ik heb al zo lang geen winst meer gemaakt
Waarschijnlijk was hij al weg voor je op Search klikte joh..die BIN's blijven vaak nog even staan en dan is het alsof hij voor je neus weggaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik probeerde net een tijdje max. 100k LM Bayern en ineens kwam er 1 Motm Shaqiri voor 100k BIN.
Klikte hem aan en hij was meteen weg![]()
Godverdomme zeg.. En ik heb al zo lang geen winst meer gemaakt
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik niet kunnen slapen
Volgens mij is dat juist een goed teken als hij dik wordt, dan is de kans op een breuk klein.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja kolere, m'n voet kan geen kleinere hoek dan 90* maken met m'n been, en hij zwelt hard op.
Dan is het nog steeds best pijnlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij al weg voor je op Search klikte joh..die BIN's blijven vaak nog even staan en dan is het alsof hij voor je neus weggaat.
Zo erg is het bij mij (gelukkig) nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, een goed teken... Een maatje van me had z'n enkelbanden opgerekt ofzo en die gast heeft meer dan 3 maanden niet kunnen voetballen. Misschien ben je dan met een breuk beter afquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een goed teken als hij dik wordt, dan is de kans op een breuk klein.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |