PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Onderin staat dan 'Open nieuw deel'quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak de TT even af: dan heb je een probleem want dan moet je lopen HAHAHA
Ik ben inmiddels weer thuis
Haha ik zag alleen die normale dingen staanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Onderin staat dan 'Open nieuw deel'
We gaan een hybrid maken en ik geef jou de taak ons team samen te stellen. Wel graag alle spelers op 9 chem graag!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Welke competitie kun je het beste kiezen als je 4222 een keer wilt proberen ?, Serie A ?
Gewoon alle competities proberen joh wat kan jou het schelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Welke competitie kun je het beste kiezen als je 4222 een keer wilt proberen ?, Serie A ?
De k-leaguequote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...
Net gevraagd, nog geen anwoordquote:
je moet hem als CDM doenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier wel eens met IF Ibarbo gespeeld?, lijkt me wel wat voor op de CAM
Goede passing jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier wel eens met IF Ibarbo gespeeld?, lijkt me wel wat voor op de CAM
Thorb? Wtf. Hij is 1 van de meest chille lui hierquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb heeft een ban, lees ik net.. erklart een hoop...
pics.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Toefjes het volgende:
Weer een medisch experiment dagje gehad. Wat een verpleegsters
hopen op 1-1, PSV moet tweede wordenquote:
Gaan jullie ze een handje helpen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopen op 1-1, PSV moet tweede worden
Feyenoord moet winnenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hopen op 1-1, PSV moet tweede worden
nee, ze moeten die 2e plek gewoon zelf veiligstellenquote:
stuur. er. 1'tje.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto![]()
AZ kaarten trouwens uitverkocht
Ik bied me aanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mag verbeek 11 supporters opstellen
PSV kaarten bij lange na nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto![]()
AZ kaarten trouwens uitverkocht
Kan niet. Zit op mn telefoon die foto en ik ben niet thuisquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
stuur. er. 1'tje.![]()
Ohh, mooizo, leuk sfeertje hoop ik
Gelden PSV-supporters ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij mag verbeek 11 supporters opstellen
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan niet. Zit op mn telefoon die foto en ik ben niet thuis
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuipquote:
Ik denk dat het hier dan heel stil wordtquote:
Het verbaasd mij niet eens meer. Al die PSV-fans zijn enorm ontevreden, en terecht. Snap wel dat de 'troostprijs' ze dan ook niet veel meer boeit.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuip
Dagje kost snel 100 euro. Als je bus kaartje moet tellen en je staat 3 uur op zo'n fanplein waar drinken 5 euro is.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Raar. Toch de laatste kans op een prijs en een leuk dagje uit. Misschien draaien ze nog wel een leuk liedje van guus meeuwis in de kuip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |