doet me nietsquote:
Te trancy en clubby voor mij, doe mij maar Duitse techno.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef drummerdude het volgende:
Nederlandse dance is iets te groot geworden
gewoon niet kijken en alleen luisterenquote:
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef iFok. het volgende:
Zou hij ook zo bekend zijn als hij er 'normaal' uit zou zien?
fapfapquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n schatjes van Kensington winnenHiephoera
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef iFok. het volgende:
Zou hij ook zo bekend zijn als hij er 'normaal' uit zou zien?
dit klinkt niet eens als countryquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon niet kijken en alleen luisteren
als country-fan moet je dit toch ook wel kunnen waarderen?
Lekkere foto weer D_A!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n schatjes van Kensington winnenHiephoera
[ afbeelding ]
Ik lijk sprekend op die kerel, ja echtquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
fapfap
Mooie foto trouwens, en niet alleen omdat hij erop staat
Chasing Cars.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
(Dit gitaargeluid is trouwens precies een oud nummer van Snow Patrol.. Iemand die weet welke ik bedoel? Kan er niet opkomen...)
Folk is ook niet hetzelfde als country.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit klinkt niet eens als country![]()
en Munford en Sons vind ik ook niets
Take back the city?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
(Dit gitaargeluid is trouwens precies een oud nummer van Snow Patrol.. Iemand die weet welke ik bedoel? Kan er niet opkomen...)
Run of Chocolate?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
Run?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef drummerdude het volgende:
En ook iets van coldplay maar kan er ff niet opkomenquote:
Yellow.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En ook iets van coldplay maar kan er ff niet opkomen
The hardest part.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En ook iets van coldplay maar kan er ff niet opkomen
Ik denk dat ie Chocolate bedoelt. Of Spitting Games.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
fapfap
Mooie foto trouwens, en niet alleen omdat hij erop staat
Nog eentje voor julliequote:
Je hebt die vorige discussie nog steeds niet afgerond en bent nog steeds aan het zoeken?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb ooit zo'n "Dat lijkt ergens op"-discussie gehad. Nooit weer
Ik noem gewoon wat willekeurigs op ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Zie alle mogelijke nummers van Snow Patrol en Coldplay voorbij komen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Nog eentje voor jullie
[ afbeelding ]
Nja, er wordt sowieso iets van Final Straw bedoeld. Hele goeie album ookquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Zie alle mogelijke nummers van Snow Patrol en Coldplay voorbij komen.
Iedereen ging me nadoen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt die vorige discussie nog steeds niet afgerond en bent nog steeds aan het zoeken?
Als hij niet 10x hetzelfde zou reproduceren misschien.quote:
Behalve als ze autist zijn want dan kunnen ze er niks aan doen, maar dat zijn ze niet want die zitten in dit topic.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef henkde_j het volgende:
Baard en Wijnand op het podium![]()
Maar wie is Timur
Jouw UIquote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef henkde_j het volgende:
Baard en Wijnand op het podium![]()
Maar wie is Timur
Ik vind het zo saai he. Niet slecht, maar al vanaf het begin.quote:
Ze woont in Hilversum tegenwoordig geloof ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef remcoP het volgende:
Nee, in twee uur vanuit Almelo naar A'dam is lastig ja.
Goede show wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef drummerdude het volgende:
Ik kan Fresku trouwens gratisch live zien zaterdag. Is het te doen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
GersHiphop
![]()
Echt, als ik ballen had, lachte ik ze uit m'n broek.
ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef drummerdude het volgende:
Ik kan Fresku trouwens gratisch live zien zaterdag. Is het te doen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ze woont in Hilversum tegenwoordig geloof ik.
Ja idd dat zei ik ook alquote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef iFok. het volgende:
Fresku is genomineerd en loopt er zo bij?!![]()
Examenfeest gehad voordat ze bekend werden, feestje hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yellow Claw is ook pure tyfus ja.
Ik vind ze echt zwaar kut.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Examenfeest gehad voordat ze bekend werden, feestje hoor
Hipsterquote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Examenfeest gehad voordat ze bekend werden, feestje hoor
quote:
3FM DJ School.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:50 schreef snellejelle het volgende:
Wijnand, hoe is die ooit op de radio gekomen?
en niemand die het door heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
Opposites, die brengen toch al 3 jaar het zelfde nummer uit maar dan met een andere tekst?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Voor iemand met buikgriep weet ie de kak toch steeds goed binnen te houden zo te horen.
nu. Vangen ze nog wat entreegeld en er zullen vast consumptiebonnen verkocht zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
ze kunnen net zo goed dit houden in de kantine zonder publiek, want het publiek heet totaal geen toegevoegde waarde.
22.30quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Tot hoe laat duurt dit? Ben bijna thuis namelijk :p
22:30quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
omg je hebt het belangrijkste gemistquote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Nog een klein poosje, daarna de Afterpartyquote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
22:30quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Moest stagelopenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
omg je hebt het belangrijkste gemist![]()
![]()
Geluid was wel uberslecht.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat dit de beste 3fm Awards show tot nu toe is. Niet dat dat veel zegt, maar van alle dikke minnen is dit toch de minste min.
Eens wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat dit de beste 3fm Awards show tot nu toe is. Niet dat dat veel zegt, maar van alle dikke minnen is dit toch de minste min.
Close but no sigar voor mij dusquote:
Straks knalt er een haarbal uit.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Lamabal het volgende:
Wat is er mis met die sax speler. Zit er een half doodgaande kat in ofzo?
Niks mis mee imo.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Lamabal het volgende:
Wat is er mis met die sax speler. Zit er een half doodgaande kat in ofzo?
Alleen op 101TV + 3FM.nl, NED3 is wel vanaf het begin al prima. Andere jaren heeft het weleens flink meer ge-echo'ed.quote:
Dan ben jij doofquote:
Levert het meeste geld op bij 3FM.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Waarom is het wezen van een Beste Band het belangrijkst qua award?
Ned3 is ruk vergeleken met sound 3fm.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen op 101TV + 3FM.nl, NED3 is wel vanaf het begin al prima. Andere jaren heeft het weleens flink meer ge-echo'ed.
Ben je helemaal betoeterd?quote:
MTV Awards is toch ook kut?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de 3fm awards ooit wél goed geweest dan?
Geile vj's van toenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef themauster het volgende:
De 3FM awards maken de TMF awards van vroeger een topfeestje
MTV awards is compleet doorgestoken kaart. Alles voor de marketing daar.quote:
Blufquote:
Publiek he.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om 5 kutbands te nomineren
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Publiek kon zelf namen voor de longlist inzenden... en deze kwamen nou eenmaal het meest binnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet het, maar godsjezus. Samen hebben ze 4 luisterbare nummers gemaakt. Al is het enige leuke liedje van GBTTZ ook nog een Rolling Stone-ripoffquote:
Tja. Kijk eens naar de Top SR, daar komt ook de grootste bagger voorbij.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het, maar godsjezus. Samen hebben ze 4 luisterbare nummers gemaakt. Al is het enige leuke liedje van GBTTZ ook nog een Rolling Stone-ripoff
Godzijdank is die bagger niet genomineerd. Het had erger gekund.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het, maar godsjezus. Samen hebben ze 4 luisterbare nummers gemaakt. Al is het enige leuke liedje van GBTTZ ook nog een Rolling Stone-ripoff
Und?quote:
op de top 50 na gewoon voornamelijk lekkere nummers.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Kijk eens naar de Top SR, daar komt ook de grootste bagger voorbij.
GBTTZ was wel genomineerd? Hebben 1 leuk liedje, Blof, Racoon en Kane ook. En ze zijn live ook nog eens kut.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Godzijdank is die bagger niet genomineerd. Het had erger gekund.
Racoon vind ik prima te pruimen.
het is zendtijd van de VARAquote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef hole1988 het volgende:
Komt een beetje vreemd over dat de ondertiteling zegt dat het een VARA programma is.
muziek?quote:
Is het ook, staat toch al de hele tijd een VARA-logo linksbovenin beeld?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef hole1988 het volgende:
Komt een beetje vreemd over dat de ondertiteling zegt dat het een VARA programma is.
Sjongejonge.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
love you more, als aids muziek zou zijn..
bye bye manquote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
nah, ik ga nog ff een filmpje kijken. fijne avond mensen!
Hahahquote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Besmettelijk ?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
raar. Aftiteling = zappenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, dat komt dus nu... als 'apart programma'.
Zoiets ja. Ik trek dat nummer absoluut nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |